|
מזל טוב נשררררר
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחי, רותם,
מזל טוב
ומה שאני מאחל לך ליום הולדת זה התרחבות העסק שלנו
CaN RulEz !!! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי, רותם,
מזל טוב
ומה שאני מאחל לך ליום הולדת זה התרחבות העסק שלנו
CaN RulEz !!! |
מזזזלללל טוובבב גבבברררר !!!1
אפשר לשאול באיזה עסק מדובר ??1 |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !!!!!!!
:):):):):) |
|
|
| MoSH_MaN |
| מזלללללללללללללל טוב! |
|
|
| nesher |
תודה רבה אחים שלי
חולה עליכם
:D :D :D :D :D
אני נוסע ל3 ימים לכנרת לחוף דוגית
אני מקווה
אז נדבר אתכם שאני יחזור
גדולים אתם
;)
:) :) :) :)
Can Rulez |
|
|
| DJ-Energy |
מזל"ט אחי!!!!!!!
:clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| Tarantula |
מזזלל טובבבב!!!!
ווווו..... ממזזזלללל טטטוווובבבב עוד פעם....
דוגית?!? :)
אני באה לשם מזה מלא...:D |
|
|
| Hell_Copter |
| מזל טוב אח שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|