Lijkt me een leuk topic, geïnspireerd op Jack's voor Justin Timberlake (of Timbaland) :p
Ik zal de spits afbijten met een kaasfestijn uit de vorige eeuw :D
Jullie? :o
Jakhira
quote:
Originally posted by TOR
geïnspireerd op Jack's voor Justin Timberlake (of Timbaland) :p
Allebei natuurlijk :o
Ik heb massa's anderen, overigens :p
Config
even de bar hoog leggen.. toevallig vanavond terug gehoord.. maar hij stond wel op mijn mp3player. feelgood botsauto-plaatje.
MikeVee
Het kunnen ook andere dingen zijn, mijn wekelijkse portie guilty pleasure :gsmile:
Progrez
Eigenlijk heb ik er massa's. De enige plaats waar ik ze durf opzetten is in café Den Engel aan de Sint-Jacobsmarkt in Antwerpen. Daar kennen ze me al jaren. En daar maakt het ook al jaren niet meer uit welke muziek er speelt.
Jakhira
Een maat van mij staat op het punt een wereldhit (in de jackin house wereld :p) te scoren met een plaat die hiervan samples gebruikt :cool:
Shexy! :o
Jakhira
Popmuziek... maar totaal geen schuldgevoelens over mooi ik dit vind hoor :)
Jakhira
quote:
Originally posted by TOR
...geïnspireerd op Jack's voor Justin Timberlake (of Timbaland) :p
Ze hebben voor het meesterwerk in kwestie een clip gemaakt :D
Châpeau aan die mensen om er geen ingekorte versie van te maken!
PS: NSFW :o
Jakhira
FredNova
allez hup, schijf!
Config
Tja das gewoon een goed nummer, zo guilty is die pleasure nu ook weer niet :D
BZRK
Ik vind van wel, want das een hatelijke baggerschijf :p