return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
to luckystrike (מורן) (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by dj trinity


גראס הכי טוב נקודה!!
הכי פחות מזיק (יותר ברי מנרגילה וסגריות)


אשכרה !
אלוהים יודע למה זה עדיין לא חוקי ...

זה לא ממכר בכלל מבחינה פיזית וזה מחדד את החושים בהתאם למצב בו אתה נמצא ....
סקס אחרי ג'וינט זה הדבר הכי נפלא שיש ...
luckystrike
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחח

אם כבר מדברים על הדברים שמזיקים אני ממליץ לא לעשן סיגריות מנטה
למרות שזה טעים זה מדלל ת'שפיך...
ואני עדיין לא מבין איך נפתח הטרד הזה...

:-)))


זה נכון למרות שמנטול זה סיגריה ממש טעימה ...
בעסה ...

דרך אגב גם טבק מנטה לנרגילה אמרו לי פעם שהוא מדלל

מישהוא יודע אם יש אמת בדבר ?
MoSH_MaN
לאקי טוב מאד שהפסקת לעשן........

סיגריות זה רע!!!!!!!!!!!
זה לא מרגיע
רק הפעולה לקחת אוויר לריאות ולהוציא מרגיה

נרגליה זה זבל

וגם גראס!!11
זה גם טבק וזה מסריחחחחחחחחחחח
סטאלה זה סתם...כאילו קיבלתי סאטלה בים המלח מחבר שלי שלקח ראשים
החדר היה סגור אז זה "אפה" אותי...

בקיצור על תקחו כלום
זה ממש לא נותן כלום ורק הורס.......

מי שמעשן לא יכול להיות בקרבי לדעתי
הוא ממש עגלה....
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


בקיצור על תקחו כלום
זה ממש לא נותן כלום ורק הורס.......



ראסמי ...
אבל אין מה לעשות גם אלכוהול הורס ולא נותן כלום
בטווח הארוך ...ועדיין כולם שותים
לא תמיד צריכים לחשוב קדימה - צריכים לזרום גם
עם מה שמתאים באותו רגע\תקופה ...
yahel222
סתם היה לי משעמם

ובצבא אסור נרגילות ולמי יש זמן

ואין מה לעשות מי שמעשן קצת ומגיע לצבא אז הוא מתמכר....
אני בשלבים ראשונים ביניתים
אבל קשה להפסיק

ונובלס
איכססססססססססססססססססססססססססס
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike


זה נכון למרות שמנטול זה סיגריה ממש טעימה ...
בעסה ...

דרך אגב גם טבק מנטה לנרגילה אמרו לי פעם שהוא מדלל

מישהוא יודע אם יש אמת בדבר ?


לא שמעתי על זה


מוש - בקשר לזה שמי שמעשן לא יכול ללכת לקרבי
אז סתם שתדע שיותר מחצי מהחיילים הקרביים הם מעשנים
כי וואלה סיגריה זה דבר שמרגיע אותך ואחרי יום אימונים ארוך אני מאמין שכל אחד מעשן שם
גם מי שלא עישן לפני הצבא

וגם מלא מתחילים לעשן בצבא...
DjChook
אורן - אני מרביץ לך היום אצל סבתא

מוש - אתה צודק שזה חרא אבל באמת כל הצבא זה ענן עשן אחד גדול
MoSH_MaN
טוב אולי אתם באמת תודקים בקשר של הסיגריות
אבל אני בחיים לא יעשן סיגריה.....
וכן אני מכיר אחד שאח שלו זה היה הכי סוס בעולם והתגייס לשייטת וגם התחיל לעשן בצבא
....
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב אולי אתם באמת תודקים בקשר של הסיגריות
אבל אני בחיים לא יעשן סיגריה.....
וכן אני מכיר אחד שאח שלו זה היה הכי סוס בעולם והתגייס לשייטת וגם התחיל לעשן בצבא
....


שטויות
אני אמרתי שאני בחיים לא יעשן
ואז התחלתי במסיבות קצת
ואז באתי לצבא ופתאום אני מעשן קבוע אמנם לא הרבה 4-5 ביום מקסימום
אבל זה כי אין זמן

וקרביים ברור שמעשנים
פשוט שיוצאים לשטח אז אסור להם אז כמה ימים מתאפקים
אבל ככה ברור שהם מעשנים

חבר גדול ממני יעני בן 26 בערך היה בקרבי
אמר לי שפעם לא היה להם מה לעשן נגמר הכל
אז לקחו שקיות תה מהמנות קרב וגילגלו ועישנו את זה !!!
הכל בשביל משהו לעשן
MoSH_MaN
I WILL NEVER SMOKE! N-E-V-E-R E-V-E-R!!!!!!!!



:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Hell_Copter
יש לי חבר שעישן פעם לפני כמה שנים והפסיק
ועכשיו שהוא התגייס לקרבי הוא חזר לעשן

ואפשר לעשן בשעות ת"ש אז זה לא שמתאפקים כמה ימים
t0xIc
עישון זה חרא ואני הבנתי את זה בכח
ולא במוח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement