| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחח
אם כבר מדברים על הדברים שמזיקים אני ממליץ לא לעשן סיגריות מנטה
למרות שזה טעים זה מדלל ת'שפיך...
ואני עדיין לא מבין איך נפתח הטרד הזה...
:-))) |
זה נכון למרות שמנטול זה סיגריה ממש טעימה ...
בעסה ...
דרך אגב גם טבק מנטה לנרגילה אמרו לי פעם שהוא מדלל
מישהוא יודע אם יש אמת בדבר ? |
|
|