return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
to luckystrike (מורן) (pg. 3)
View this Thread in Original format
NaOren
וואלה מוש סבבה לך שלא תעשן...

וחן אתה על הזין שלי

:-)
Ariels
quote:
Originally posted by NaOren
הטעמים גדלים במצרים ואין להם שם כ"כ מים אז הם משקים את הטעמים עם מי הביוב ותאמינו לי שזה נכון....


מי ביוב זה מים עם זבל אורגני זה למה משקים איתם שדות גם בארץ
בהוד השרון יש מתקן להתפלת מי ביוב וכל השדו ת בשרון מושקים מהמאגר הזה
תכלס כמה חרא שיהיה במים האמת זה רק יכול לתרום לצמח
עובדה שמדשנים שדות בחרא של פרות

quote:
Originally posted by dj trinity
פרלמנט וlm
חרא סגריות!!!
camel רגיל
winston רגיל
ועוד סיגריה שאני חייב לציין כי אני קיבוצניק כמובן!!
נובלס
lm
עושה יבש בפה וגם פרלמנט
אתם כאלה עירונים מה פרלמנט?!
גראס הכי טוב נקודה!!
הכי פחות מזיק (יותר ברי מנרגילה וסגריות)


מרלבורו אדום שולט

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מי שמעשן לא יכול להיות בקרבי לדעתי
הוא ממש עגלה....


אני מעשן מרלבורו אדום כבר שנתיים וחצי ואני עושה 2000 ב 6:21
אתה מזיין בשכל
DjChook
אריאל עד גיל 18 מי שעושה 6:20 מנצח תחרויות

לא ידעתי שיש לך את זה :)
Ariels
הייתי באתלטיקה קלה מכתה ה ועד ט וגם זכתי בתחרויות
אבל שהגעתי לתיכון העדפתי מגמת מחשבים נראה לי יותר שמיש מלרוץ עם צמיגים 300 מטר כל היום
חוץ מזה היה לי מים בברך ונקע חוזר מכל ההטבעות בכדורסל אז הפסקתי עם פעילות גופנית כדי להרגיע את העצמות והשרירים מכל הפציעות
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels
הייתי באתלטיקה קלה מכתה ה ועד ט וגם זכתי בתחרויות
אבל שהגעתי לתיכון העדפתי מגמת מחשבים נראה לי יותר שמיש מלרוץ עם צמיגים 300 מטר כל היום
חוץ מזה היה לי מים בברך ונקע חוזר מכל ההטבעות בכדורסל אז הפסקתי עם פעילות גופנית כדי להרגיע את העצמות והשרירים מכל הפציעות


ואללה גם אני הייתי באתלטיקה אז!!!
תגיד, בכיתה ח' ו-ט' לקחו אותכם לתחרויות בוינגייט והדר יוסף?????
Narcotic Mind
פורום של חשישניקים :p
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels


מי ביוב זה מים עם זבל אורגני זה למה משקים איתם שדות גם בארץ
בהוד השרון יש מתקן להתפלת מי ביוב וכל השדו ת בשרון מושקים מהמאגר הזה
תכלס כמה חרא שיהיה במים האמת זה רק יכול לתרום לצמח
עובדה שמדשנים שדות בחרא של פרות

אני מעשן מרלבורו אדום כבר שנתיים וחצי ואני עושה 2000 ב 6:21
אתה מזיין בשכל


ואללה נכון לא חשבתי על זה !
בארץ משקים את מה שאתה אוכל במיי ביוב ובחרא של פרות אז
מה הבעיה שישקו עם זה ת'טבק שלך ?

ובואנה אריאל 6:21 !
כל הכבוד אחי ...
אני נראה לי מה זה פאדלאה לא זזתי כבר כמה חודשים - מאז סוף
הקורס מפקדים לא הזזתי אצבע ...
NaOren
אני שהייתי ביסודי הייתי הולך תמיד לתחרויות בהדר יוסף
יוואו פעם הייתי שיא התותח בספורט
אתלטיקה קצת פחות טוב אבל ריצות הייתי תותח
t0xIc
גם אני הייתי פעם טוב בספורט כדורגל כדורסל
ריצות בלאגניםם הכי אהבתי כדור עף לשחק בים הכי כיף בארץ

אבל מאז שהתחלתי פה ושם לחשש הפסקתי ומאז שקיבלתי תמחשב ביכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל

כאילו אני חושב שאיזה שנתיים כבר לא שיחקתי כדור משו ממממ
אני חושב שאני יתחיל לישחות זה גם טוב, בריא ומפתח סיבולת לב ריאה
yahel222
מה 6:21 השתגעת
מטכליסטים לא עושים ככה נראה לי...

NaOren
quote:
Originally posted by t0xIc
גם אני הייתי פעם טוב בספורט כדורגל כדורסל
ריצות בלאגניםם הכי אהבתי כדור עף לשחק בים הכי כיף בארץ

אבל מאז שהתחלתי פה ושם לחשש הפסקתי ומאז שקיבלתי תמחשב ביכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל

כאילו אני חושב שאיזה שנתיים כבר לא שיחקתי כדור משו ממממ
אני חושב שאני יתחיל לישחות זה גם טוב, בריא ומפתח סיבולת לב ריאה
כמוני כמוך
yahel222
תנסו לשחק כדורמים במים עמוקים
תראו מזה קשה

שיחקנו בקלאב מד
אני עוד מילא גם ככה לא בכושר
אבל חברים שלי שכל החיים משחקים כדורגל וכושר תותח
אחרי 5 דקות היו מתים מעייפות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement