|
to luckystrike (מורן) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
וואלה מוש סבבה לך שלא תעשן...
וחן אתה על הזין שלי
:-) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by NaOren
הטעמים גדלים במצרים ואין להם שם כ"כ מים אז הם משקים את הטעמים עם מי הביוב ותאמינו לי שזה נכון....
|
מי ביוב זה מים עם זבל אורגני זה למה משקים איתם שדות גם בארץ
בהוד השרון יש מתקן להתפלת מי ביוב וכל השדו ת בשרון מושקים מהמאגר הזה
תכלס כמה חרא שיהיה במים האמת זה רק יכול לתרום לצמח
עובדה שמדשנים שדות בחרא של פרות
| quote: | Originally posted by dj trinity
פרלמנט וlm
חרא סגריות!!!
camel רגיל
winston רגיל
ועוד סיגריה שאני חייב לציין כי אני קיבוצניק כמובן!!
נובלס
lm
עושה יבש בפה וגם פרלמנט
אתם כאלה עירונים מה פרלמנט?!
גראס הכי טוב נקודה!!
הכי פחות מזיק (יותר ברי מנרגילה וסגריות) |
מרלבורו אדום שולט
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מי שמעשן לא יכול להיות בקרבי לדעתי
הוא ממש עגלה.... |
אני מעשן מרלבורו אדום כבר שנתיים וחצי ואני עושה 2000 ב 6:21
אתה מזיין בשכל |
|
|
| DjChook |
אריאל עד גיל 18 מי שעושה 6:20 מנצח תחרויות
לא ידעתי שיש לך את זה :) |
|
|
| Ariels |
הייתי באתלטיקה קלה מכתה ה ועד ט וגם זכתי בתחרויות
אבל שהגעתי לתיכון העדפתי מגמת מחשבים נראה לי יותר שמיש מלרוץ עם צמיגים 300 מטר כל היום
חוץ מזה היה לי מים בברך ונקע חוזר מכל ההטבעות בכדורסל אז הפסקתי עם פעילות גופנית כדי להרגיע את העצמות והשרירים מכל הפציעות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ariels
הייתי באתלטיקה קלה מכתה ה ועד ט וגם זכתי בתחרויות
אבל שהגעתי לתיכון העדפתי מגמת מחשבים נראה לי יותר שמיש מלרוץ עם צמיגים 300 מטר כל היום
חוץ מזה היה לי מים בברך ונקע חוזר מכל ההטבעות בכדורסל אז הפסקתי עם פעילות גופנית כדי להרגיע את העצמות והשרירים מכל הפציעות |
ואללה גם אני הייתי באתלטיקה אז!!!
תגיד, בכיתה ח' ו-ט' לקחו אותכם לתחרויות בוינגייט והדר יוסף????? |
|
|
| Narcotic Mind |
| פורום של חשישניקים :p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
מי ביוב זה מים עם זבל אורגני זה למה משקים איתם שדות גם בארץ
בהוד השרון יש מתקן להתפלת מי ביוב וכל השדו ת בשרון מושקים מהמאגר הזה
תכלס כמה חרא שיהיה במים האמת זה רק יכול לתרום לצמח
עובדה שמדשנים שדות בחרא של פרות
אני מעשן מרלבורו אדום כבר שנתיים וחצי ואני עושה 2000 ב 6:21
אתה מזיין בשכל |
ואללה נכון לא חשבתי על זה !
בארץ משקים את מה שאתה אוכל במיי ביוב ובחרא של פרות אז
מה הבעיה שישקו עם זה ת'טבק שלך ?
ובואנה אריאל 6:21 !
כל הכבוד אחי ...
אני נראה לי מה זה פאדלאה לא זזתי כבר כמה חודשים - מאז סוף
הקורס מפקדים לא הזזתי אצבע ... |
|
|
| NaOren |
אני שהייתי ביסודי הייתי הולך תמיד לתחרויות בהדר יוסף
יוואו פעם הייתי שיא התותח בספורט
אתלטיקה קצת פחות טוב אבל ריצות הייתי תותח |
|
|
| t0xIc |
גם אני הייתי פעם טוב בספורט כדורגל כדורסל
ריצות בלאגניםם הכי אהבתי כדור עף לשחק בים הכי כיף בארץ
אבל מאז שהתחלתי פה ושם לחשש הפסקתי ומאז שקיבלתי תמחשב ביכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
כאילו אני חושב שאיזה שנתיים כבר לא שיחקתי כדור משו ממממ
אני חושב שאני יתחיל לישחות זה גם טוב, בריא ומפתח סיבולת לב ריאה |
|
|
| yahel222 |
מה 6:21 השתגעת
מטכליסטים לא עושים ככה נראה לי... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by t0xIc
גם אני הייתי פעם טוב בספורט כדורגל כדורסל
ריצות בלאגניםם הכי אהבתי כדור עף לשחק בים הכי כיף בארץ
אבל מאז שהתחלתי פה ושם לחשש הפסקתי ומאז שקיבלתי תמחשב ביכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
כאילו אני חושב שאיזה שנתיים כבר לא שיחקתי כדור משו ממממ
אני חושב שאני יתחיל לישחות זה גם טוב, בריא ומפתח סיבולת לב ריאה | כמוני כמוך |
|
|
| yahel222 |
תנסו לשחק כדורמים במים עמוקים
תראו מזה קשה
שיחקנו בקלאב מד
אני עוד מילא גם ככה לא בכושר
אבל חברים שלי שכל החיים משחקים כדורגל וכושר תותח
אחרי 5 דקות היו מתים מעייפות |
|
|
|
|