return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
welk nummer.....sending a SOS
View this Thread in Original format
Shadow
Tijdje geleden heb ik impulz van de radio opgenomen, maar nu pas tijd gehad om er naar te luisteren. In een set komt een nummer met een soort robotstem die zegt "sending a SOS". Weet iemand toevallig ook welk nummer dat is? Ik hoorde van iemand dat het Guy Ornadel was die het nummer draaide. In ieder geval voor Andain.
Tha Force
Eehhmm
Tenige Nummer wat ik ken waar zown soort text in voorkomt =
T-Factory - Message in a Bottle (ik ken trouwens alleen de Remix van Hiver and Hammer) maar zou die et kunne zijn>?

Laterrrr
Shadow
die had ik idd al gedownload, maar is het niet. Dat is dat nummer van Sting, maar dat is dus weer een andere. Heb ook bassmen - sending a SOS gedownload, maar die is het ook niet. Iemand nog suggesties? Heeft iemand die set trouwens op mp3? Die van mij is van slechte kwaliteit
Ding Chavez
Een kleine search in het tracklist forum leert dit:

07 Charly Fath - SOS (Frank T.R.A.X. Vs O.R.G.A.N. Remix)

Btw Ornadel draaide helemaal geen Andain, maar aan de titel te zien moet het deze plaat wel zijn :)

GreetZ, DC
Donna
Die isset indeed ding,rv heb m en hijs retevet
eieregooie
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Btw Ornadel draaide helemaal geen Andain, maar aan de titel te zien moet het deze plaat wel zijn :)

Ik denk dattie bedoelde dat Ornadel draaide voordat Andain draaide... Denk ik...
DjSuez
ik heb dat nummer op een cd van the gatecrasher staan, en hij heet echt sending a SOS , maar ik ben ff kwijt van wie die is...die cd ligt nl in wageningen, en daar ben ik nu niet..maar ik zal vandeweek nog wel ff posten wat t is, t kan best zijn dat het dat nummer is wat Ding Chavez noemde, maar dr staat me toch iets anders bij.

Greetz Steeph
Shadow
zit hier nog niet zo lang dus wist helemaal niks af van het bestaan van een tracklistforum. Zal ik zo eens ff gaan checken. Maar bednakt voor het nummer in ieder geval. WEet iemand ook waar deze te downloaden is? Want zowel kazaa als soulseek vindt hem niet.

DC: ik bedoelde dus inderdaad dat de Ornadel voor Andain draaide, ging dus niet om een nummer :)

djsuez: dat nummer wat jij bedoelt is volgens mij van bassmen. Die heet inderdaad zo en staat volgens mij ook op een gatecrasher cd. Had ook gedacht dat die het zou zijn, maar bleekt dus nioet het geval te zijn.
raoel
w0w, :eyes: dit is een erg lekker nummertje.
Had ik nog nooit gehoord, maar is meer dan de moeitte waard!!
DjSuez
quote:
djsuez: dat nummer wat jij bedoelt is volgens mij van bassmen. Die heet inderdaad zo en staat volgens mij ook op een gatecrasher cd. Had ook gedacht dat die het zou zijn, maar bleekt dus nioet het geval te zijn.

klopt idd...toevallig dat er 2 nrs zijn met dezelfde naam, thnx!

Shadow
raoel: waar heb jij dat nummer vandaan als ik vragen mag? Of heb je gewoon die set van Ornadel? Voor degene die die set nog niet hebben, is echt een hele toffe set, zeker het downloaden waard! Vooral het nummer waar hij mee eindigt (sasha - wavy gravy) klinkt ook erg relaxed!! Ook het nummer na SOS is super. In het traclistforum staat alleen de titel van het nummer: Moments like this
!_PeTrUs_!
Charly Fath-SOS (Frank Traxx vs O.R.G.A.N mix)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement