|
P.F.O.I - חובה לקרוא !!!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אנשים אתם פשוט לא מאמינים, קרעתי בהתחלה ברפרוף וזה לא היה כ"כ מעניין
ואז חבר שלי אמר לי לקחת כמה דקות ולקרוא הכל בעיון, ואת כללל התגובות
פשוט תראו איזה מצחיק זה, כמה אנשים יכולים להיות מטומטמים
הינה הלינק
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/a...5&msgid=4345158 |
|
|
| Ariels |
עאלק 17 אלף חברים זה מה שהיה חסר לנו
עם אחוז מצביעים נמוך הם עוד בטעות יצליחו להכנס לכנסת
חוק עזר עירוני מס 356/754- מניעת התקהלות בלתי חוקית של ציבור ערסים וטיפול במקרה של הפרת נוהל |
|
|
| eXeTik |
| חחחחחחחחח, איזה זיבולי שכל... |
|
|
| NaOren |
וואי זה ארוך ולפני כמה ד' קמתי...
נקרא את זה יותר מאוחר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אלוהים, כמה אנשים יכולים להיות מפגרים!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחח אלעק בורות שזורקים ערסים לתוכם, מכבים עליהם סיגריות וזורקים עליהם ניטים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כמה עצוב שהיום מסווגים אנשים בעולם הזה ע"פ המוסיקה שהם שומעים, ואיך שהם מתלבשים..........
אבל תאכלס, דברים כאלה לא כל כך מצחיקים......
כי הם מדברים על מקומות לשרוף את הערסים..... יעני כמו שהנאצים עשו.....
נו טוב.... בכל מקרה מזל שאנחנו לא ערסים..... ונקווה שכל זה סתם בלוף |
|
|
| MoSH_MaN |
מלחמת הערסים-פריקים
היא כבר המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן זמן
אבל בתכלס
הפריקים רק כותבים על הערסים שימותו
והערסים פשוט באים ומזיינים אותם.....
Who gives a ... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מלחמת הערסים-פריקים
היא כבר המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן זמן
אבל בתכלס
הפריקים רק כותבים על הערסים שימותו
והערסים פשוט באים ומזיינים אותם.....
Who gives a ... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי............ |
|
|
| DjChook |
אתם לא צחקתם מספיק
אתם צריכים לקרוא את האנגלית שלהם
FRIX
חחחח
הרגו אותי
הסקייטבורד ינצח את הסכין, אני בטוח
:) |
|
|
| warpedd_ |
שיהיו לי בריאים שמה
איזה אנשים דפוקים תקועים במלחמות של כיתה ח
של אנשים שמחפשים את עצמם
איזה תקופה מטומטמת
חבל שאנשים עדיין מתעסקים בשטויות האלה ולא ממשיכים הלאה בחיים שלהם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by warpedd_
שיהיו לי בריאים שמה
איזה אנשים דפוקים תקועים במלחמות של כיתה ח
של אנשים שמחפשים את עצמם
איזה תקופה מטומטמת
חבל שאנשים עדיין מתעסקים בשטויות האלה ולא ממשיכים הלאה בחיים שלהם |
מצתרף לכל מילה
ועוד יותר חבל שאנשים מסווגים אחד את השני ואפילו את עצמם ע"פ המוסיקה שהם שומעים
זה ממש עצוב!!!
אני עוד לא ראיתי ערס אחד בפורום הזה
וכולנו אוהבים לשמוע צפצופים במועדונים, לא?
:D |
|
|
| s0undw4v3 |
אוקיי אז ככה-
אם מישהו יראה אותי הוא יקרא לי פריק. כי יש לי לפחות פריט לבוש אחד שחור כל יום. לפעמים הכל שחור.
יש לי שני תליונות פנטגרם ושתי טבעות אצבע (שמכסות את כל האצבע)...
אבל אני שומע טראנס (ומאוד רוצה להתחיל לתקלט כבר).
אני שומע גם מטאל כמובן, אבל שמעתי טראנס עוד לפני זה ואני נשאר עם זה.
הגרישה הזה לא יודע מהחיים שלו.
יש לו שגיאות כתיב והוא טוען שאמ טי וי זה חרא..,. אבל יש את אמ טי וי 2 שמשדר קליפים שהוא אוהב (לטענתו... לימפ ביזקיט, מרילין מנסון וכו')... אז הוא סתם מדבר שטויות.
ואני מאוד מקווה שזאת המצאה. כי בורות ירי פעילים ומשרפות לערסים כמו בשואה- זה לא מוסרי.
זה יותר מדי. אפילו בשביל פריקים. ואני אישית מעדיף פריקים על ערסים כמובן... הם יותר נחמדים והבנות נותנות הרבההההה יותר :D
אבל זה כבר יותר מדי. |
|
|
| Q-PiXeL |
איזה בולשיט...
עם טמבלים כמוהם העולם מתדרדר...
:rolleyes:
רגע ואיפה נמצאים האלו ששומעים ראפ?
אבל זה מעצבן שבגלל ערסים הטראנס הופך למוזיקה שנואה ולמוזיקה של ערסים...
טוב אבל בעקרון זה טראנס ממוסחר... |
|
|
|
|