return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מורן..שוב כנס בקשר לתפקיד בצבא
View this Thread in Original format
yahel222
תגיד לי מה אתה בדיוק?
אתה מדריך חובשים????
כי הציעו לי בבקום לפני הטירונות הדרכת חובשים

עוד יומיים אני מסיים טירונות ואז אני ידע אם זה מה שאני יעשה
ספר לי קצת על זה על הקורס על מה שאחרי על היציאות.....
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
תגיד לי מה אתה בדיוק?
אתה מדריך חובשים????
כי הציעו לי בבקום לפני הטירונות הדרכת חובשים

עוד יומיים אני מסיים טירונות ואז אני ידע אם זה מה שאני יעשה
ספר לי קצת על זה על הקורס על מה שאחרי על היציאות.....


אחי אם יש לך אפשרות לצאת לקורס חובשים את חייב לצאת

עזוב אותך מהקטע של המחטים - אני הייתי הכי פחדן בעולם וכמה
שזה מזוכיסטי ומוזר מתרגלים לזה מהר ומתחילים לאהוב את זה ...

אני עשיתי קורס חובשים קרביים - הייתי מצטיין קורסי ועברתי מבחנים
להדרכה בענף מפקדים שזה הדרכת קציני רפואה (שרוך שחור כבוד) והתחלתי
בקורס מפקדים , לא אהבתי את הבסיס ואת האנשים שהיו איתי
בקורס מפקדים אז עזבתי להדרכות חוץ אחרי מלחמות בבסיס נתנו לצאת לשם ...

עכשיו אני נהנה אחושרמוטה - רוב ההדרכות שאני עושה הם של
מילואימניקים והשאר הם של סדירניקים קרביים איכותיים
שבוע הבא אני מדריך ועושה אימונים לחובשים קרביים בצנחנים
ויש לנו הדרכות גם של מגלן ודובדבן ...
יציאות בן זונה - אין שמירות אין שבתות ובגלל שאתה מדריך מתייחסים אלייך
כמו מלך ! שבוע הבא לוקחים אותנו לנופש באילת ל 3 ימים ...

קיצר צא לקורס חובשים זה הכשרה פצצה לאח"כ וממש קל למצוא
עבודה - משמה תעבור את המבחנים להדרכה - אני ידריך אותך איך
וגם אני מקושר בבה"ד וזה לא יהיה לך בעיה
ומשם אני יכול גם למשוך אותך לחולייה שלי וגם אתה יכול
להתחיל בקורס מפקדים בבה"ד ...

קיצר צא לקורס חובשים אחי ! זה קורס כיף חבל על הזמן ואני יבוא
לבקר אותך הרבה בבה"ד - אני הרבה שם בימי חמישי כי יש לנו ישיבות צוות
שם שכל אחד מספר על ההדרכות שהיו לו השבוע ...
MoSH_MaN
שמעת על
PM?
yahel222
טוב קודם כל ככה אם אתה בבה"ד 10 בצריפין יש לי שם חבר שבא ממגלן עכשיו עובר חובשים קוראים לו רועי שכטר...תברר אם יש לך תלמיד כזה או משהו אם כן אז תהיה איתו בסדר אהה למה הוא חבר טוב טוב

ואתה עברת טירונות 02??
ואיך היציאות
אני מקווה להיות בצריפין אמרו לי שיציאות טובות יעני כל שבוע ויש אפטרים וכאלה...
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
שמעת על
PM?


כן האמריקאים אז בשעון אין להם מספרים מעל 12
אז למשל 4 אחה"צ שאצלנו זה 16
שם זה 4 PM
ובבוקר אז זה 4 AM

לזה התכוונת???

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
t0xIc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
MoSH_MaN
גי חי גי חי

זה עדיין לא אומר כלום...

אתה לא סתם עושה טופיק בשביל לשאול בן אדם אחד....בשביל זה יש הודעה פרטית
NaOren
חפיף מוש מה אתה מתעצבן?
yahel222
מה קורה עוד הפעם קיבלת קריזה???

סתם חפיף פשוט ככה הוא ענה מהר יותר
למרות שעדיין אני מחכה לתשובה לגבי משהו !!

Ariels
quote:
Originally posted by yahel222


כן האמריקאים אז בשעון אין להם מספרים מעל 12
אז למשל 4 אחה"צ שאצלנו זה 16
שם זה 4 PM
ובבוקר אז זה 4 AM

לזה התכוונת???

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


אתה מתחיל לרשת את החוש הומור שלי
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels


אתה מתחיל לרשת את החוש הומור שלי


בדוק שחודש אתה איתי אתה תבין מי הכי דפוק פה וזה לא אתה
שאל תאנשים שאני איתם בצבא.....

חודש טירונות מה עשיתי להם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement