return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Marc Green als DJ.... ?
View this Thread in Original format
Blik
Komende donderdag draait Marc Green in de Graanbeurs in Breda samen met Marco V, en daar ben ik bij. Maar ik wilde graag wat meer te weten komen over Marc Green, aangezien ik vrij weinig tot helemaal niks over hem weet

Het enige nummer wat ik van hem weet is Marco V - Simulated (Marc Green Remix)

Ik heb al een beetje gezocht maar hb niks kunnen vinden, weet iemand iets meer over deze gozer?
MaGiK54
Nog nooit van Marc G gehoord.
Jesse
Dat nummer is niet van hem...maar hij draait nu bijna elke zaterdag in de Spock, nu Cor Fijneman daar niet meer resident is op de zaterdagavond. Maar Marc Green draait eigenlijk van alles wat, je kan wat meer info over hem vinden op de frshdjs pagina : http://www.frshdjs.com

FF zoeken maar dr staat wat info van hem op. Hij heeft ook nog gewonnen in een 3FM dj battle geloof ik, maar staat daar nog allemaal. De stijl die hij het meeste draait is toch wel wat diepere trance afgewisseld met wat techno.
AlFerox
mark green is toch die gast van Storm???
Flipper01
Dat is Mark Spoon dacht ik..
AlFerox
oh oke,

seurrie :D

ik hou mn mond wel weer :)
Donna
Mark Green draaide voorheen met cor in de spock op de zaterdagen,Cor is gestopt aantal maanden geleden en Mark heeft zijn plekje overgenomen.
Hij zou voor bb gaan draaien maar is nie zo'n pc-nerd,heb m geloof ik iets van 30 mirc uitgelegd:p
Hij is wel een heel aardige dude,zn draaien heb ik al tijdje niet gehoord,dus zou niet weten
Partyhardy!
ik ben er ook bij donderdag, spreek me ff aan Blik, als je me ziet! :)
Blik
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik ben er ook bij donderdag, spreek me ff aan Blik, als je me ziet! :)


als jij (of iemand anders) ff een fototje neerzet zal ik dat zeker doen :)
Eye-Riz
jij bent niet zomaar te missen Onno :D iedereen MOET jou wel zien als je dr bent, daar kun je niet om heen :D

Flipper01
quote:
Originally posted by Eye-Riz
jij bent niet zomaar te missen Onno :D iedereen MOET jou wel zien als je dr bent, daar kun je niet om heen :D

haha, zeg dat wel!
Ik liep op Qlimax langs de bar, zie ik iemand staan met een gigantische smile, kon natuurlijk niet missen dus ik nog eens kijken. En ja hoor, stond PartyHardy daar achter de bar

Dus Blik, gewoon zoeken naar iemand met een gigantische smile en opvallende fluoriserende kleding en je hebt PartyHardy gevonden ;)
Eye-Riz
(wat is t toch ook een schatje he? :p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement