return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
הדגל של ישראל (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
HEY
גם אני יכול....!

HyPeRSoNiC
אז נו יובל דיברת עם הבוס?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אז נו יובל דיברת עם הבוס?


ואללה אני דיברתי איתו

איבדתי את האי מייל שלו...סעמק

מקווה ששלחתי לו לאי מייל הנכון
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ואללה אני דיברתי איתו

איבדתי את האי מייל שלו...סעמק

מקווה ששלחתי לו לאי מייל הנכון


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת נקווה
אגב, סוומפר הוא מקנדה, נכון???
שים לב איזה יפה הוא עשה את הדגל של קנדה....... חחחחחחחח
צירוף מקרים?
I THINK NOT!!!!!!
YuVaL
הוא בנתיים לא התחבר אז לא יצא לי לדבר איתו...
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
כן אמרתי את זה למורן בערך לפני חצי שנה....
אני חושב שאולי בגלל שקשה לעשות את המגן דוד או משהו
קיצר איכות מעפנה..


כן אני זוכר שדיברנו על זה ...
...


אחלה דגלים עשיתם אגב ! בטוח זה ישתנה בקרוב
:)
eXeTik
אהבתי מוש, אבל הוא קצת לא סימטרי... תיקנתי את זה קצת
Ariels
quote:
Originally posted by eXeTik
אהבתי מוש, אבל הוא קצת לא סימטרי... תיקנתי את זה קצת


אולי נעשה ריפ לדגל מהתקווה בערץ 1 שיתנפנף לו בגאווה ברחבי האתר
warpedd_
quote:
Originally posted by Ariels


אולי נעשה ריפ לדגל מהתקווה בערץ 1 שיתנפנף לו בגאווה ברחבי האתר


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Israeli_flag_live@Channel_11-pow
t0xIc
quote:
Originally posted by warpedd_


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Israeli_flag_live@Channel_11-pow


חחחחחח

t0xIc
חחחחח
מממ מה ניסגר באמת
מישו דיבר איתו?
MoSH_MaN
שלחתי אי מייל לדבר הכי קרוב
ולא ענו לי.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement