|
הדגל של ישראל (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
HEY
גם אני יכול....!
 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אז נו יובל דיברת עם הבוס? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אז נו יובל דיברת עם הבוס? |
ואללה אני דיברתי איתו
איבדתי את האי מייל שלו...סעמק
מקווה ששלחתי לו לאי מייל הנכון |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואללה אני דיברתי איתו
איבדתי את האי מייל שלו...סעמק
מקווה ששלחתי לו לאי מייל הנכון |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמת נקווה
אגב, סוומפר הוא מקנדה, נכון???
שים לב איזה יפה הוא עשה את הדגל של קנדה....... חחחחחחחח
צירוף מקרים?
I THINK NOT!!!!!! |
|
|
| YuVaL |
| הוא בנתיים לא התחבר אז לא יצא לי לדבר איתו... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כן אמרתי את זה למורן בערך לפני חצי שנה....
אני חושב שאולי בגלל שקשה לעשות את המגן דוד או משהו
קיצר איכות מעפנה.. |
כן אני זוכר שדיברנו על זה ...
...
אחלה דגלים עשיתם אגב ! בטוח זה ישתנה בקרוב
:) |
|
|
| eXeTik |
אהבתי מוש, אבל הוא קצת לא סימטרי... תיקנתי את זה קצת
 |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אהבתי מוש, אבל הוא קצת לא סימטרי... תיקנתי את זה קצת
|
אולי נעשה ריפ לדגל מהתקווה בערץ 1 שיתנפנף לו בגאווה ברחבי האתר |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Ariels
אולי נעשה ריפ לדגל מהתקווה בערץ 1 שיתנפנף לו בגאווה ברחבי האתר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Israeli_flag_live@Channel_11-pow |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by warpedd_
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Israeli_flag_live@Channel_11-pow |
חחחחחח |
|
|
| t0xIc |
חחחחח
מממ מה ניסגר באמת
מישו דיבר איתו? |
|
|
| MoSH_MaN |
שלחתי אי מייל לדבר הכי קרוב
ולא ענו לי..... |
|
|
|
|