|
הדגל של ישראל (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שלחתי אי מייל לדבר הכי קרוב
ולא ענו לי..... |
סבבה טוב לדעת |
|
|
| YuVaL |
Yuval has done it again
;) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by guetag
עדיין איכות מבחילה
;) |
אין מה לעשות אחי
עדיין יותר טוב מהקודם!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Yuval has done it again
;) |
מה עשית?
זה אותו הדבר לא? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה עשית?
זה אותו הדבר לא? |
לא... |
|
|
| DjChook |
מצטער להגיד לכם
אני לא רואה הבדל |
|
|
| oDrori |
| אני רואה תהבדל אבל בכל מקרה למה כבר ציפיתם... בכזה גודל הכל ייראה אותו חרא |
|
|
| t0xIc |
בלי לבאס אבל זה אותו דגל
אין שום הבדל!
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
לחלק מהאנשים זה עוד לא התעדכן
אבל זה הרבה יותר טוב |
|
|
| DjChook |
עכשיו אני רואה שזה התעדכן חחח
דווקא דיי בסדר, קצת מטושטש, אבל בהחלט יותר טוב |
|
|
| Q-PiXeL |
הדגל עדיין נראה חרא...
זה בגלל שהתמונה המקורית קטנה ובפורום היא גדלה...
הינה המקורית:
אבל זה לא אחד מהדגלים שמוש או אקסטיק עשו... |
|
|
| NaOren |
העיקר שהוא לא כמו שהוא היה...
וכן רואים שינוי... |
|
|
|
|