|
help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: | Beste Jasper,
Omdat je je opdracht te laat in hebt geleverd, zul je nu een extra
opdrachtje moeten doen. Ik zal je geen presentatie geven, want die
hebben we al genoeg dit mentoraat en dat vind ik ook veel te veel werk
aangezien je de opdracht wel hebt gemaakt en maar een dagje te laat hebt
ingeleverd.
blablablabla
Als je voortaan van tevoren aangeeft dat je de deadline niet haalt en
vermeld waarom, dan hou ik hier rekening mee. Als je een goede reden
opgeeft, is er namelijk geen enkel probleem.
Als je me alsnog een geldige reden of een geweldig originele smoes
geeft, dan hoef je deze extra opdracht niet te maken. Deze reden moet je
me dan wel uiterlijk morgen (=woensdag) mailen, anders geldt dit
eenmalige aanbod niet!
groeten Mariska
|
Hmm zwaar zuigend dus..
Wie heeft er nog een goeie smoes die ik voor morgen kan gebruiken? :D
aub :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
jasper kon niet weg omdat hij opgesloten zat in een hotelkamer waar 2 engelsen 2 hoeren alle hoeken van de kamer lieten zien.. omdat ze de sleutel niet konden vinden
:p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
je email deed het toch een tijdje niet?
Of er stond een UFO voor de garagedeur zodat je niet op je fietsje naar Mariska kon....
Good luck!
GreetZ Rubs |
|
|
| TranceFool |
hahahahaha, jij bent dus al zwaar de lul met dat mentoraat :p, ikke moet ook nog wat inleveren bedenk ik me net :rolleyes:
Smoes.....uhm ze hebben het de hele tijd over mensen die nog geen erna account hadden ;). Zeg dat er bij jou was mis gegaan en dat je hem zo snel mogelijk had ingeleverd, je wist natuurlijk niet dat die ene dag wat uitmaakte en hebt daarom dus niet laten weten dat de opdracht wat later kwam, zoets ;):p. Zou iig iets met die accounts verzinnen want daar hadden ze nogal problemen mee :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
hahahahaha, jij bent dus al zwaar de lul met dat mentoraat :p, ikke moet ook nog wat inleveren bedenk ik me net :rolleyes:
Smoes.....uhm ze hebben het de hele tijd over mensen die nog geen erna account hadden ;). Zeg dat er bij jou was mis gegaan en dat je hem zo snel mogelijk had ingeleverd, je wist natuurlijk niet dat die ene dag wat uitmaakte en hebt daarom dus niet laten weten dat de opdracht wat later kwam, zoets ;):p. Zou iig iets met die accounts verzinnen want daar hadden ze nogal problemen mee :) |
whehe jah dat is wel goed plan :)
meer tips :rolleyes: ?
ik maak wel mooie smoes, (heb tamelijk veel fantasie als het erop aan komt) :D |
|
|
| Jappio |
Beste Mariska,
Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat een vriend van mij nog een laatste training had voor het Europees Kampioenschap in Kopenhagen voor clubteams, en dat hij had gevraagd of ik hem nog ff wilden coachen. Ik ging uit van een uurtje ofzo, maar het liep wat uit wegens een blessure en dat zorgde voor flink veel stress. We zijn doorgereden naar het ziekenhuis, waar hij onderzoek heeft gehad, en het uiteindelijk toch wel mee viel met zijn blessure. Door al deze commotie ben ik helemaal vergeten om die opdracht te maken, en heb dus uiteindelijk tot laat die opdracht gemaakt.
Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!
Met vriendelijke groet,
is dit wat? :D |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Beste Mariska,
Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat een vriend van mij nog een laatste training had voor het Europees Kampioenschap in Kopenhagen voor clubteams, en dat hij had gevraagd of ik hem nog ff wilden coachen. Ik ging uit van een uurtje ofzo, maar het liep wat uit wegens een blessure en dat zorgde voor flink veel stress. We zijn doorgereden naar het ziekenhuis, waar hij onderzoek heeft gehad, en het uiteindelijk toch wel mee viel met zijn blessure. Door al deze commotie ben ik helemaal vergeten om die opdracht te maken, en heb dus uiteindelijk tot laat die opdracht gemaakt.
Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!
Met vriendelijke groet,
is dit wat? :D |
nou nee :D
deze iets? Kan het ook in natura :D :D |
|
|
| Flipper01 |
Hij is wel orgineel :D
Je moet er eigenlijk nog een referentie mailadres bijdoen van die vriend van je, kan ze het (als ze het niet zou geloven) aan hem nog eens navragen) |
|
|
| TranceFool |
| hahaha das wel erg veel fantasie :D |
|
|
| mastah jc |
| ehh je kat was overleden dus je moest em begraven en had dus geen tijd :D (heel erg orgineel vin je ook niet ;) ) |
|
|
| basvh |
je hond heeft je huiswerk opgegeten
de brug stond open
hehe
nee ff serieus
je kan de krant pakken van afgelopen week en kijken wie er die dag is overleden. dan zeggen dat je niet kon maken wegens sterfte en als ze het niet geloofd pak je de rouwadvertentie erbij.
is dit wat? |
|
|
| Access |
Beste Mariska,
Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat ik tijdens een boswandeling een magische toverlamp tegen kwam. Dus ik als 'n gek wrijve op dat ding en, jawel hoor !!! Daar stond ineens 'n magische tovergeest !!! Die vertelde me dat ik 2 wensen mocht doen, dus ik zeg "waarom maar 2 wensen ???". Dat vond de geest nie zo leuk en begon ruzie met me te maken. Na veel gebout mocht ik maar 1 wens doen en die benutte ik goed. Ik wensde namelijk dat ik ontzichtbaar was en in mijn ontzichtbare status ging ik de locale sportclub bezoeke om in de dames-kleedkamer rond te hange. Helaas was 't 65+ avond en viel er niet veel te beleve. Uit verveling ben ik in 'n hoekje in slaap gevallen. Toen ik de volgende ochtend weer wakker werd bleek ik weer volledig zichtbaar te zijn en dat de schoonmakers de politie al hadden gebeld. Jah, probeer dat maar eens uit te leggen. Dat kon ik dus niet en en werd ik zonder pardon in 'n cel gestopt.
Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!
Met vriendelijke groet,
Origineler ken niet d8 ik zow :D :p
Suc6 ermee ! |
|
|
|
|