|
בקשה... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
כל טראק של
Cosmosis
ושל
Hallucinogen
חבל על הזמן!!!
אה כן! ואם אתה מחפש את הסגנון של אינפקטד, תוריד טראקים של
Dark Soho
אממממ........
UX - 102 Dominion
Total Eclipse - Aliens
Omputer - Space Midi
Doof - Double Dragons
Green Nuns of the Revolution - Optimum Creakage
Phreaky - Tornado
Man With No Name - Teleport
Genetic - Trancemission
Black Sun - Fat Budha
Mandala - Utopia
Black Sun - Cosmic Courier
Space Tribe - You Can Be Sheeva
אמממממממ........................ אה כן! ועוד אחד ששחכתי את השם של היוצר אבל קוראים לטראק
Translestic Psycobabas
עזרתי??? :D |
|
|
| s0undw4v3 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב שאנחנו לא מקטלגים
אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס?
או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי |
ושאתם 1.90 מטר כל אחד עם אוטו וגב.... צודק... לא ערסים.
:D :D :D
מה איתך רועי? ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
ושאתם 1.90 מטר כל אחד עם אוטו וגב.... צודק... לא ערסים.
:D :D :D
מה איתך רועי? ;) |
חחחח מותק אני 1.75 כולה...
ומה אוטו קשור לערס?! :D
למרות שלחבר שלי יש סובארו פשע סופר משופרת ;) והוא 1.90... ויש לו גב אחושרמוטה
הוא מרים משקלים כבר כמעט כמוני!!!
:disbelief |
|
|
| s0undw4v3 |
לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם.
:eek: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם.
:eek: |
אני מקווה שאתה מבין שזאת הייתה בדיחה...
יש לו גב חזק... הוא מרים הרבה משקל בחדר כושר...
למקרה שלא הבנת או משהו |
|
|
| oDrori |
יכול להיות ששומעי פסיכודאלי הם בד"כ ערסים... לא יודע, זה מקרי.
מה שלא זה שהרוב המכריע של הערסים שומע פסיכודאלי. |
|
|
| nargila-man |
תודה אחים שלי ממש עזרתם לי!!!!
וחוץ מזה רק שתדעו שאנשים פה מזה מזיינים במוח מה קשור אם אני שומע פסי טראנס לבין זה שאני ערס????
אם ככה אז גם כל מי שמעשן צריך להיות ערס?
בקיצור עזבו אתכם ערס פריק וכל שאר החארות מזה משנה כולנו אחים הכי חשוב! |
|
|
| oDrori |
חוץ משמאלנים ;)
סורי גלש לי מהטרד השני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חוץ משמאלנים ;)
סורי גלש לי מהטרד השני |
חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף...
אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף...
אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן |
בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ?
חאלאאאאס עם הקיטלוגים .......
כמו ילדים מעפנים - יאללה לא עברו את זה כבר ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ? |
אין לך מושג כמה אחי...
אנחנו הולכים תמיד לתאילנדים שם ליד כפר נחמן ומתחילים לצפור להם באמצע הלילה...
והיום לא יודע מה עבר על חבר שלי... אבל נכנסו עם האוטו לתוך הבית קברות שם והתחלנו לנסוע בפנים... איזה פחד!! |
|
|
|
|