return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
בקשה... (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
כל טראק של
Cosmosis
ושל
Hallucinogen
חבל על הזמן!!!

אה כן! ואם אתה מחפש את הסגנון של אינפקטד, תוריד טראקים של
Dark Soho

אממממ........
UX - 102 Dominion
Total Eclipse - Aliens
Omputer - Space Midi
Doof - Double Dragons
Green Nuns of the Revolution - Optimum Creakage
Phreaky - Tornado
Man With No Name - Teleport
Genetic - Trancemission
Black Sun - Fat Budha
Mandala - Utopia
Black Sun - Cosmic Courier
Space Tribe - You Can Be Sheeva
אמממממממ........................ אה כן! ועוד אחד ששחכתי את השם של היוצר אבל קוראים לטראק
Translestic Psycobabas
עזרתי??? :D
s0undw4v3
quote:
Originally posted by Hell_Copter


טוב שאנחנו לא מקטלגים

אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס?
או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי


ושאתם 1.90 מטר כל אחד עם אוטו וגב.... צודק... לא ערסים.

:D :D :D

מה איתך רועי? ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3


ושאתם 1.90 מטר כל אחד עם אוטו וגב.... צודק... לא ערסים.

:D :D :D

מה איתך רועי? ;)


חחחח מותק אני 1.75 כולה...
ומה אוטו קשור לערס?! :D
למרות שלחבר שלי יש סובארו פשע סופר משופרת ;) והוא 1.90... ויש לו גב אחושרמוטה
הוא מרים משקלים כבר כמעט כמוני!!!
:disbelief
s0undw4v3
לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם.

:eek:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם.

:eek:


אני מקווה שאתה מבין שזאת הייתה בדיחה...

יש לו גב חזק... הוא מרים הרבה משקל בחדר כושר...
למקרה שלא הבנת או משהו
oDrori
יכול להיות ששומעי פסיכודאלי הם בד"כ ערסים... לא יודע, זה מקרי.
מה שלא זה שהרוב המכריע של הערסים שומע פסיכודאלי.
nargila-man
תודה אחים שלי ממש עזרתם לי!!!!

וחוץ מזה רק שתדעו שאנשים פה מזה מזיינים במוח מה קשור אם אני שומע פסי טראנס לבין זה שאני ערס????

אם ככה אז גם כל מי שמעשן צריך להיות ערס?

בקיצור עזבו אתכם ערס פריק וכל שאר החארות מזה משנה כולנו אחים הכי חשוב!
oDrori
חוץ משמאלנים ;)

סורי גלש לי מהטרד השני
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
חוץ משמאלנים ;)

סורי גלש לי מהטרד השני


חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף...
אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן
oDrori
חחח :) נידוי

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף...
אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן


בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ?
חאלאאאאס עם הקיטלוגים .......
כמו ילדים מעפנים - יאללה לא עברו את זה כבר ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ?


אין לך מושג כמה אחי...

אנחנו הולכים תמיד לתאילנדים שם ליד כפר נחמן ומתחילים לצפור להם באמצע הלילה...
והיום לא יודע מה עבר על חבר שלי... אבל נכנסו עם האוטו לתוך הבית קברות שם והתחלנו לנסוע בפנים... איזה פחד!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement