return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
בקשה...
View this Thread in Original format
nargila-man
אנשים תשמעו לא יודע למה פתאום התחלתי להיכנס לטראנס אבל ממש לטראנס...

עכשיו אני מחפש שמות של יוצרים....
אני מתכוון לדברים כמו שיש ב
yes
בערוץ 700 בטראנס...

כאלה דברים אני מחפש...

תודה אחים!
DJ-Kreing^^
לפי מה ששמעתי כשפתחו אותו
אז הרוב שם היה פסיכודלי
(למי שאין יס)

:cool:
YuVaL
זה פסיכאדלי מגעיל
שלא יקראו לזה טראנס
מילה
פסיכאדלי
MoSH_MaN
מה רע ב
PSY TRANCE?
itamarsan
בואו אני יגיד לכם את האמת לי יש שם יס וזה רק פסיי טראנסס לא יפה הם לא משקיעים כול כך שםםם אז לא להתלהב מי זה כול כךךך
YuVaL
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה רע ב
PSY TRANCE?


ערס טראנס
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by YuVaL


ערס טראנס


סלח לי
אינפקטד
גדולים מהחיים
DjChook
אשכרא
גם

GMS
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL


ערס טראנס


טוב שאנחנו לא מקטלגים

אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס?
או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי
DJ-Kreing^^
הוא ביקש שימליצו לו על טראנסים פיסכודלים
לא שיתחילו דיון על הדבקת תביות

:rolleyes: :)

קבל כמה:

skazi - fire and ice

exaile - tied up

jaia -mai mai

talamasca - the hunted becomes the hunter

....
אני לא ממש בקטע של פסיכודלים, הבאתי את מה שאני מכיר ואוהב
אבל אני בטוח שבפורום יש כמה שמבינים בזה הרבה יותר ממני.

:tongue2

Scorchio
Astrix - Kali

איייןןןןן על זה
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter


טוב שאנחנו לא מקטלגים

אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס?
או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי


כן!!!!......







סתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement