|
Direct Connect
|
View this Thread in Original format
| mastah jc |
| ik download opzich besswel veel enzo maar sinds audiogalaxy weg is heb ik nooit meer egt een goed programma gevonden behalve kazaa lite maar ook dat is egt zuig... Dus wask via een vriend aan direct connect gekomen alleen daar heb je een hub voor nodig... weet iemand miss waar ik daar een adres voor kan krijgen??? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
d'r zit een thread in de chill out room waar alles in staat,
je moet echter al wel een tijdje op het forum rondspoken voordat je hier een password voor krijgt.
In DEZE thread staat alles, succes!
GreetZ RubDub |
|
|
| Access |
| ik had meegekrege dat mense die geregistreerd zijn vanaf juni02 vrij weinig kans hebbe ... of is dat inmiddels al veranderd ??? |
|
|
| mastah jc |
| naja ik kan het altijd proberen.... anders zoek ik wel een andere hub many thanks!!! |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Access
ik had meegekrege dat mense die geregistreerd zijn vanaf juni02 vrij weinig kans hebbe ... of is dat inmiddels al veranderd ??? |
ik ben aangemeld in aug02 en heb gewoon toegang gekregen tot de hub.. (nadat ik moest w88, omdat bizz z'n inbox vol zat en ik m dus niet kon pm-en) maar ik denk dat het dus wel moet lukken.. |
|
|
| Access |
Beterrrrrrr ... daar gaan we meteen werk van maken :D
Thanx Odyne !!! |
|
|
| Flipper01 |
Hoe meer mensen hoe beter toch?
Weet iemand trouwens nog meer goeie (public) hubs?? |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik ben aangemeld in aug02 en heb gewoon toegang gekregen tot de hub.. (nadat ik moest w88, omdat bizz z'n inbox vol zat en ik m dus niet kon pm-en) maar ik denk dat het dus wel moet lukken.. |
same by me, ik hoorde ook dat de na juni geregistreerde niet konden joinen, maar kzit er lekka op hoor:tongue2 :D |
|
|
| hamburgerboefje |
| Klote heb ik dat weer, zijn mailbox is al helemaal vol..dan morgen maar proberen...:rolleyes: . ter controle. Je hoeft toch alleen maar je username en password te pm'en?!toch? |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
Klote heb ik dat weer, zijn mailbox is al helemaal vol..dan morgen maar proberen...:rolleyes: . ter controle. Je hoeft toch alleen maar je username en password te pm'en?!toch? |
Aha, dat is dus wschnlk de reden waarom ie niet reageert op myn pm-etjes... Myn account doet t nie, blyft de hele tyd zeggen dat mn password niet klopt. Heeft iemand dit welles gehad??
Nou maar hopen dat ie tyd heeft voor al die berichtjes, want k word inmiddels echt wanhopig :rolleyes: :( |
|
|
| magrec |
soulseek onwzzz
en bol.com (maar das weer minder voor de portemonnee maar ja ik heb wel tyrant, yoshique, prologue, boards of canada eindelijk kunnen bestellen :D) |
|
|
| Access |
Volges mij hep Bizz 't er maar druk mee ... z'n PM box zit nog steeds vol :(
Maar misschien ga ik ff op die ander hub scoute ... zulle ze ook wel wat leuke stuff hebbe :) |
|
|
|
|