|
Now Wow October
|
View this Thread in Original format
| TravelDog |
| Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend?? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TravelDog
Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend?? |
de NOW&WOW is een tent joh...:rolleyes: |
|
|
| TravelDog |
| oh....duh...moet ik soms ook zeggen dat het in Rotterdam is??? c'mon.. |
|
|
| magrec |
hehe ik snap er geen van wat je bedoelt?
now wow rotterdam dan denk ik net zoals optimus aaan de Now & Wow. |
|
|
| TravelDog |
yep...maar dacht dat het wel duidelijk was...hoor hier zelden dat de & word uitgesproken, maar tja ben Rdammer...:o
Dacht dat October 20 iets byzonders stond te gebeuren...zou het mis kunnen hebben maar vraag me af, hoe kom ik daarbij???
Misschien iets teveel Chinees Echtpaar moppen getapt....
(een goed verstaander heeft maar een half oor nodig.....) |
|
|
| TranceFool |
Uhm ja als je het programma van de discotheel bedoeld kan je misschien een keer de site bezoeken? :rolleyes:
24 oktober is er weer een dance again feessie met misja helsloot en mark stable en de week ervoor nog eentje met dj jurgen.
En ja, in een discotheek is iedere week wat te doen he ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TravelDog
Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend?? |
ow ja...héél duidelijk natuurlijk! Of wij weten wanneer de Now&Wow plaats vindt? Lekker goeiste Nederlands...:o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ow ja...héél duidelijk natuurlijk! Of wij weten wanneer de Now&Wow plaats vindt? Lekker goeiste Nederlands...:o |
Waarschijnlijk is er elke zaterdag van de maand oktober een Now @ Wow en misschien ook soms op een vrijdag :D :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waarschijnlijk is er elke zaterdag van de maand oktober een Now @ Wow en misschien ook soms op een vrijdag :D :D |
Op dinsdag staat ie er soms ook nog maar meestal doen ze er dan niks mee ;) |
|
|
| Jappio |
MISJA HELSLOOT
dance again 24 oktober :D |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by TravelDog
Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend?? |
Dude ! Je woont in R'dam !!! 't lijkt me sterk dat je nooit 'n flyer of 'n banner tegekomt als je es in de stad rondhangt ... desnoods spring je ff op je fiets en rij je langs !!! |
|
|
| Optimus |
| misschien mag hij niet zomaar naar buiten van zijn ouders:D |
|
|
|
|