return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Now Wow October
View this Thread in Original format
TravelDog
Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend??
Optimus
quote:
Originally posted by TravelDog
Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend??


de NOW&WOW is een tent joh...:rolleyes:
TravelDog
oh....duh...moet ik soms ook zeggen dat het in Rotterdam is??? c'mon..
magrec
hehe ik snap er geen van wat je bedoelt?

now wow rotterdam dan denk ik net zoals optimus aaan de Now & Wow.
TravelDog
yep...maar dacht dat het wel duidelijk was...hoor hier zelden dat de & word uitgesproken, maar tja ben Rdammer...:o

Dacht dat October 20 iets byzonders stond te gebeuren...zou het mis kunnen hebben maar vraag me af, hoe kom ik daarbij???
Misschien iets teveel Chinees Echtpaar moppen getapt....

(een goed verstaander heeft maar een half oor nodig.....)
TranceFool
Uhm ja als je het programma van de discotheel bedoeld kan je misschien een keer de site bezoeken? :rolleyes:

24 oktober is er weer een dance again feessie met misja helsloot en mark stable en de week ervoor nog eentje met dj jurgen.

En ja, in een discotheek is iedere week wat te doen he ;)
Optimus
quote:
Originally posted by TravelDog
Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend??


ow ja...héél duidelijk natuurlijk! Of wij weten wanneer de Now&Wow plaats vindt? Lekker goeiste Nederlands...:o
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus


ow ja...héél duidelijk natuurlijk! Of wij weten wanneer de Now&Wow plaats vindt? Lekker goeiste Nederlands...:o


Waarschijnlijk is er elke zaterdag van de maand oktober een Now @ Wow en misschien ook soms op een vrijdag :D :D
TranceFool
quote:
Originally posted by MaGiK54


Waarschijnlijk is er elke zaterdag van de maand oktober een Now @ Wow en misschien ook soms op een vrijdag :D :D

Op dinsdag staat ie er soms ook nog maar meestal doen ze er dan niks mee ;)
Jappio
MISJA HELSLOOT




dance again 24 oktober :D

Access
quote:
Originally posted by TravelDog
Iemand enig idee wanneer dat in October plaatsvindt?? Programma al bekend??


Dude ! Je woont in R'dam !!! 't lijkt me sterk dat je nooit 'n flyer of 'n banner tegekomt als je es in de stad rondhangt ... desnoods spring je ff op je fiets en rij je langs !!!
Optimus
misschien mag hij niet zomaar naar buiten van zijn ouders:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement