|
Het ergste van TMF??
|
View this Thread in Original format
| Mysteric |
| waar erger jij je het meest aan als je per ongeluk langs TMF zapt??? |
|
|
| Henkie_henk |
Eehhmm jammer dat je maar voor 1tje kan stemmen.. k had ze graag wel allemaal gewild :D
Lachen thread trouwes ;)
Ik denk toch dat ik 100% fagje wel errug vind.. met ze stoere praat.. maar ondertussen..
En voor Renee.. ach lekker voor der toch.. elke ochtend om 6 uur?? 5 uur?? op?? hehe
Die cyberchoise tune is ook wel irri ja.. dies ook 50 keer zo hard als de liedjes die ze uitzenden..
Het feit dat tmf zich overal mee bemoeit.. ach zalk daar maar nieteens over beginne ;)
En die tmf awards.. ach ja.. al die lui hun clips worden weggegooid en dan krijg je zon "live" performance te zien.. Nou party up!
Je bent er trouwens wel 1 vegeten :D
TMF die altijd praatjes had van ANTI MTV wij doen wat we zelf willen bla bla!! klein maar goed bla bla wij zijn de enigste.. Laten ze zich overkopen.. haha stelletje zwakka stumpies |
|
|
| arno |
| wat dacht je van al die klote rnb die echt aan een stuk door wordt gedraaid daar. (ook op de box en mtv trouwens) |
|
|
| Robvef |
| Heb je die Johny op de TMF-awards gezien (sorry ik heb even gekeken en hij kwam voorbij) Mijn god, wat een looser. Hij denkt echt dat ie wat is. Ik ging bijna over m'n nek. |
|
|
| Gekhous |
tmf, mtv, ik weet oallebei nie woar da leg, of datta bestaot
huu peerd, doar heb je dimitri, es ev'n vroagen:
HEY DIMITRI
"joah??"
ik heb nou ook zon houseploatje gemoakt, je vinnem vast goe, en je willem vast remix'n,
dan moet je es ev'n luister'n dimitri:
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
| -=WVG=- |
| Ik moet zeggen dat de keuzemogelijkheden erg goed zijn...Omdat je maar een keer kunt stemmen heb ik gekozen voor de 30 uitzendingen van de TMF-awards...Het is echt te triest hoor...En meestal wanneer ik TMF op zet is dan ook nog net Def Rhymz bezig...Gadverdamme dat is echt een loser |
|
|
| Bellie |
Ik wordt helemaal schijt en schijt ziek van die tering TMF awards.echt elk jaar wordt een maand van tevoren van de TMF awards alle afleveringen weer van begin tot eind uitgezonden.Echt bagger is dat.De enig coole gast van TMF is Menthal Theo.Die man is echt goed gewoon.schijt aan alles.Hij galt iedereen gewoon.Relaxed gozer lijkt me dat.
GREETZ!!! |
|
|
| Gekhous |
| Theo = strakke gozer!!!! |
|
|
| Blik |
Ik heb maar gekozen voor de TMF Awards, maar kvind dat Club Delicious ook wel een stem van mij had kunnen krijgen.
Dan denk je, ik ga Club Delicious kijken, en dan zie je van die rotzooi van ATC of Blaze - My Beat (kweet dat sommige dat een goed nummer vinden maar ik kan dat nummer niet uitstaan) |
|
|
| ADK |
ik word onderhand nog misselijker van de tmfawards dan ik al was...
en dan ook iedere keer in elk programma maar weer zie je er optredens uit... aaahh... die zeikirritante destiny's child.... kane....aaahhh...
jeroen post en die baster aka dreamteam vind ik soms nog wel leuk, moet je er niet te vaak en niet te lang naar kijken
ADK |
|
|
| TranceFool |
| Tering, das moeilijk kiezen..... |
|
|
| New Wave |
DAT DIE GASTEN FEESTEN COMMERCIEEL MAKEN DIE NIET COMMERCIEEL HOREN TE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LIKE SHOCKERS...................... |
|
|
|
|