return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
סיפור מזעזע
View this Thread in Original format
NyKoN
http://stage.co.il/Stories/133053#top


חבר שלי שלח לי באייסיקיו את הלינק ואמר לי לקרוא
בהתחלה חשבתי שזה סתם
והתחלתי לקרוא כי שעמם לי..
תקראו את זה... שווה את הקריאה בלי ספק
nimrod levi
אין לי מילים
באמת מאוד עצוב
NaOren
יוואו אני לא מאמין
תגיד זה סיפור אמיתי?
Q-PiXeL
מרגש ומפחיד...

ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש...
:sadgreen:
NyKoN
זה אמיתי בהחלט
nimrod levi
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מרגש ומפחיד...

ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש...
:sadgreen:

זה יותר איך שכתבו את הכל והמכתב שריגשו

הסיפור גם אבל איך שכתבו אותו
NyKoN
אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה
ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה
ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי




ברור שהוא התאבד....
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren




ברור שהוא התאבד....


היה כתוב שם שהמשטרה כתבה בדו"ח שהוא בטעות בלי לשים לב הפיל את הסיגרייה וגרם להצתה
DjChook
יופי תכתבו שהוא התאבד
אני אקרא את זה אתר

NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN


היה כתוב שם שהמשטרה כתבה בדו"ח שהוא בטעות בלי לשים לב הפיל את הסיגרייה וגרם להצתה



לפי דעתי הוא התאבד בכוונה...
זה גם לפי המכתב שלו, שמע הוא כבר נפרד מכולם ונהרג?
לא נשמע לי כ"כ הגיוני...
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren



לפי דעתי הוא התאבד בכוונה...
זה גם לפי המכתב שלו, שמע הוא כבר נפרד מכולם ונהרג?
לא נשמע לי כ"כ הגיוני...


אז בסדר
אני מסכים איתך
אמרתי שגם אני חושב שהדו"ח של המשטרה לא נכון
והוא התאבד מאה אחוז
חבל
היה יכול לפחות לתת לזה יום יומיים לעשות כמה דברים שהוא רוצה פעם אחרונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement