|
סיפור מזעזע
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
אין לי מילים
באמת מאוד עצוב |
|
|
| NaOren |
יוואו אני לא מאמין
תגיד זה סיפור אמיתי? |
|
|
| Q-PiXeL |
מרגש ומפחיד...
ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש...
:sadgreen: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מרגש ומפחיד...
ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש...
:sadgreen: |
זה יותר איך שכתבו את הכל והמכתב שריגשו
הסיפור גם אבל איך שכתבו אותו |
|
|
| NyKoN |
אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה
ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה
ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי |
ברור שהוא התאבד.... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by NaOren
ברור שהוא התאבד.... |
היה כתוב שם שהמשטרה כתבה בדו"ח שהוא בטעות בלי לשים לב הפיל את הסיגרייה וגרם להצתה |
|
|
| DjChook |
יופי תכתבו שהוא התאבד
אני אקרא את זה אתר |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by NyKoN
היה כתוב שם שהמשטרה כתבה בדו"ח שהוא בטעות בלי לשים לב הפיל את הסיגרייה וגרם להצתה |
לפי דעתי הוא התאבד בכוונה...
זה גם לפי המכתב שלו, שמע הוא כבר נפרד מכולם ונהרג?
לא נשמע לי כ"כ הגיוני... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by NaOren
לפי דעתי הוא התאבד בכוונה...
זה גם לפי המכתב שלו, שמע הוא כבר נפרד מכולם ונהרג?
לא נשמע לי כ"כ הגיוני... |
אז בסדר
אני מסכים איתך
אמרתי שגם אני חושב שהדו"ח של המשטרה לא נכון
והוא התאבד מאה אחוז
חבל
היה יכול לפחות לתת לזה יום יומיים לעשות כמה דברים שהוא רוצה פעם אחרונה |
|
|
|
|