|
tiesto tread nr....?
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
Ik wil toch ff een thread beginne over tiesto...
misschien draait hij dan steeds dezelfde tracklist en maaktie wat mindere remixen, maar om nou zon man de grond in te trappen....
Hij heeft verdomme de trance wereld naar een hoger niveau getild en zulke goeie dingen gemaakt...Ik begrijp het niet, zijn er zoveel trance newbies op dit forum gekomen de laatste tijd?
Kijk ik zit er nou ook niet zo vreselijk lang op maar ja, heb toch wat respect voor die kerel...
(ik weet dat dit een veel voorkomende thread is maar ja, ik mot dit toch ff posten)
Dutch TA opinion plees:) |
|
|
| Biohazard |
Tiesto is mijn favo trance DJ ever
En due remixen van de laaste tijd zijn leuk, maar wat is er met die umek remix gebeurd? |
|
|
| Optimus |
| Tiësto! Ik weet nog mijn allereerste Tiësto Solo begin 2000:) En nog Tiësto tijdens de Millenium Night in e eau:) |
|
|
| MaGiK54 |
Ben het gedeeltelijk met je eens. Ik volg de man al weer een paar jaar en ben nog steeds een groot fan van hem. Heb hem in 1999 en begin 2000 echt diverse sets horen draaien. Elke keer verrassend wattie ging doen. De ene keer een trancy set de andere keer neigde een set meer naar de technokant. Maar nu draaitie vaak hetzelfde en vaak dezelde nummers achter elkaar. Totaal geen variatie. Op zich kan hij dit een maand dit uithouden, omdat je hem toch niet vaak meer live hoort draaien in NL. Maar als je na twee a drie maanden Tieske weer hoort draaien live en dat hij dan weer met dezelfde komt als een paar maanden daarvoor dan issie echt fout bezig. Ondanks deze voorspelbaarheid van hem is het nog toppie qua muziek en ik zal net zo hard springnichten maar gezien zijn staat van dienst mag je meer van hem verwachten.
In 2000 werd ik ook helemaal suf van Silence, draaitie elke keer weer, ben tijdens de solo in december 2000 in de Eau weggelopen tijdens dit nummer. Kom ik terug na 10 minuten in de grote zaal, stondtie nog aan, bleek dat hij hem twee keer had gedraaid :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Tiësto! Ik weet nog mijn allereerste Tiësto Solo begin 2000:) En nog Tiësto tijdens de Millenium Night in e eau:) |
Waren beide gedenkwaardige nachten, toen wassie echt super
:D |
|
|
| Optimus |
ja man
*zucht*
:) |
|
|
| Chicane |
de reden dat de meeste mensen tiesto bagger vinden is dat mensen verpest zijn met mp3's.. zonder die kutdingen zal je zijn platen ook meer waarderen, en de reden dattie dan vaak dezelfde platen draait is dattie op verschillende lokaties draait enzo mensen overal en waar dan ook wil laten genieten van zijn magie..
Tiesto is in mijn ogen nogsteeds de magier.. van mij mag hij nog jaren doorgaan! |
|
|
| John |
ik heb tiesto nog nul keer live zien draaien:(:'(
en misschien ligt et aan mij..of kijk ik nooit in et music discussion forum, maar wordt tiesto echt de grond in getrapt? verdient ie zeker niet iig..hij maakt ngo steeds vette muziek vinnik:) (over zn draaien kan ik nie veel zeggen zie eerste zin:S) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by John
en misschien ligt et aan mij..of kijk ik nooit in et music discussion forum, maar wordt tiesto echt de grond in getrapt? |
het ligt aan jou:)
en alleen maar positieve replies zowat! betejjjjj
[edit] ff een search gedaan op "tiesto sucks" in het music discussion forum:
Displaying Topics 1 to 15 of 164
tis niet helemaal betrouwbaar maaret zegt toch wel wat...[/edit] |
|
|
| Access |
Tiesto Solo @ LaRocca roeleerde echt zwaar goed ... ben blij dat ik d'r bij was, gigantisch goed
Als dj is Tiesto gewoon 1 van de beste ...
En als producer issie ook nog gewoon top, Magik Journey OWNZ !
Tis alleen z'n laatste remixxe die mij wat tegevalle, maar dat komt denk ik omdat ie gewoon wat experimenteerd ... tis beter dan steeds dezelfde sound hebbe vinnik |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Teknikol
het ligt aan jou:)
en alleen maar positieve replies zowat! betejjjjj
[edit] ff een search gedaan op "tiesto sucks" in het music discussion forum:
Displaying Topics 1 to 15 of 164
tis niet helemaal betrouwbaar maaret zegt toch wel wat...[/edit] |
ja, maar dat kan ook bjvoorbeeld dit zijn:
"I really think Jean sucks bigtime, But Tiesto is God!!" |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Teknikol
het ligt aan jou:)
en alleen maar positieve replies zowat! betejjjjj
[edit] ff een search gedaan op "tiesto sucks" in het music discussion forum:
Displaying Topics 1 to 15 of 164
tis niet helemaal betrouwbaar maaret zegt toch wel wat...[/edit] |
Op he music discussion forum is het zo nu en dan Tiesto bashtime en dat verdient hij zekers nie.
En wat Chicane ook terecht zegt is bijna iedereen verpest door al die MP3's van Tieske. En het jammere van die wankers die Tijs zo lopen te bashen is dat ze de goede man over het algemeen nooit live hebben horen draaien. |
|
|
|
|