|
אנשים!!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
מה המצב אנשים!!
הכל טוב.??
איזה סבבה לצאת חמשוש..ועוד כל הקורס
מה קורה איתכם מה חדש תעדכנו אותי!!!
אני מרגיש שאני מנותק מהעולם
:)
אריק מה שלומך גבר? תדליק יותר את הפלאפון שלך אני כמעט ולא מצליח להשיג אותך |
|
|
| luckystrike |
| איזה קורס אתה עכשיו ? |
|
|
| Hell_Copter |
מה קורה גבר?!?!?
וואי ממש כולם חזרו מהצבא השבוע... :D
אחי... אני צריך שתהיה בבקום עוד כמה ימים עוד פעם שלא יהיה לי משעמם ;)
הפעם יצא לנו לשבת יותר :D |
|
|
| oDrori |
| וואזאפ אחי אולי נפגש בזמן שהוא פה? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואלה אחים שלי הכל מצויין
אני בקורס מטפלי עצורי שטחים
כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים
בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם :)
הכי בלאגן זה במתקני השעייה
הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה
שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה |
תבקש מדפסים מעובים
" קת צעירים "
וסטרשף של מאג
ואז יהיה לך את אותו הנשק כמוני
רק ששלי תמיד יהיה יותר מושחם משלך :) |
|
|
| Ariels |
חחחחח
קורס עצ"שים
אל תדאג אתה לא תקבל מקוצר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
וואלה אחים שלי הכל מצויין
אני בקורס מטפלי עצורי שטחים
כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים
בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם :)
הכי בלאגן זה במתקני השעייה
הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה
שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה |
מה ??????
כבר מקוצר ?
יא בן זונה צעיר !!!!
פעור !!!!!!
כוס אמק לקחו לי את המקוצר שלי לפני 3 שבועות (עם המדפסים המעובים
שהיו לי :() איזה בעסה !!! ההקצאות שלנו נהיו מה זה מעפנות ...
דרך אגב היה לי שבוע שעבר הדרכה במכלאת עופר !
איזה חור המקום הזה !!!
הם אשכרה כמו כלבים זרוקים שם בתוך הרשתות האלה !
זה אשכרה מכלאה !
אתה מקבל שרוך ירוק ?
כמוני :)
קיצר - אני לא מאמין שאתה מקבל מקוצר יא חמור !
אמרו לי שרוב הסיכויים שיחזירו לי אותו תוך חודש ...
אני מתגעגע אליו ... מוקי שלי ... איזה נשק ...
עכשיו אני עם ארוך מגעיל בינתיים ...
ואני עוד חודש שנה בצבא ... |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אריאל אני כן מקבל מקוצר אבל זה תלוי בתפקיד
אם אתה במתקני השעייה אתה מקבל מקוצר או גלילון
ואם אתה בליווי עצירים אתה מקבל מקוצר ואם אתה רק במכלאות אז אין לך נשק רק כשאתה יוצא הביתה וזה אם 16 ארוך
ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך ירוק הדרכה :)
איזה יופי זה אני כולה חודש בצבא |
|
|
| Tarantula |
חחחח.....
תראו מי חזר אלינו סוף סוף!!!!!
התגעגתי!!
:) |
|
|
| NyKoN |
יפה לך אחי
ומדפסים מעובים זה חרא דבר
אמרו לי זה מדויק כמו היד של עראפת
:P
ומורן אל תתפלא
אח שלי גם קיבל אחרי 4 חודשים מקוצר
ועוד חודש הוא מקבל
m4a1
מהקופסא!
חדש |
|
|
| Dj Black-Dragon |
מאמי לא מספיק לך טלפון..אלה גם פה?
:)
חחח סתם מותק
גם אני מתגעגע
נתראה בקרוב :) |
|
|
|
|