return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנשים!!!!
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
מה המצב אנשים!!
הכל טוב.??
איזה סבבה לצאת חמשוש..ועוד כל הקורס


מה קורה איתכם מה חדש תעדכנו אותי!!!
אני מרגיש שאני מנותק מהעולם
:)
אריק מה שלומך גבר? תדליק יותר את הפלאפון שלך אני כמעט ולא מצליח להשיג אותך
luckystrike
איזה קורס אתה עכשיו ?
Hell_Copter
מה קורה גבר?!?!?

וואי ממש כולם חזרו מהצבא השבוע... :D


אחי... אני צריך שתהיה בבקום עוד כמה ימים עוד פעם שלא יהיה לי משעמם ;)
הפעם יצא לנו לשבת יותר :D
oDrori
וואזאפ אחי אולי נפגש בזמן שהוא פה?
Dj Black-Dragon
וואלה אחים שלי הכל מצויין
אני בקורס מטפלי עצורי שטחים
כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים
בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם :)
הכי בלאגן זה במתקני השעייה
הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה
שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon

ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה



תבקש מדפסים מעובים
" קת צעירים "

וסטרשף של מאג
ואז יהיה לך את אותו הנשק כמוני
רק ששלי תמיד יהיה יותר מושחם משלך :)
Ariels
חחחחח
קורס עצ"שים
אל תדאג אתה לא תקבל מקוצר
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
וואלה אחים שלי הכל מצויין
אני בקורס מטפלי עצורי שטחים
כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים
בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם :)
הכי בלאגן זה במתקני השעייה
הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה
שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה


מה ??????
כבר מקוצר ?
יא בן זונה צעיר !!!!
פעור !!!!!!
כוס אמק לקחו לי את המקוצר שלי לפני 3 שבועות (עם המדפסים המעובים
שהיו לי :() איזה בעסה !!! ההקצאות שלנו נהיו מה זה מעפנות ...

דרך אגב היה לי שבוע שעבר הדרכה במכלאת עופר !
איזה חור המקום הזה !!!
הם אשכרה כמו כלבים זרוקים שם בתוך הרשתות האלה !
זה אשכרה מכלאה !
אתה מקבל שרוך ירוק ?
כמוני :)

קיצר - אני לא מאמין שאתה מקבל מקוצר יא חמור !
אמרו לי שרוב הסיכויים שיחזירו לי אותו תוך חודש ...
אני מתגעגע אליו ... מוקי שלי ... איזה נשק ...

עכשיו אני עם ארוך מגעיל בינתיים ...
ואני עוד חודש שנה בצבא ...
Dj Black-Dragon
אריאל אני כן מקבל מקוצר אבל זה תלוי בתפקיד
אם אתה במתקני השעייה אתה מקבל מקוצר או גלילון
ואם אתה בליווי עצירים אתה מקבל מקוצר ואם אתה רק במכלאות אז אין לך נשק רק כשאתה יוצא הביתה וזה אם 16 ארוך



ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך ירוק הדרכה :)

איזה יופי זה אני כולה חודש בצבא
Tarantula
חחחח.....
תראו מי חזר אלינו סוף סוף!!!!!

התגעגתי!!
:)

NyKoN
יפה לך אחי
ומדפסים מעובים זה חרא דבר
אמרו לי זה מדויק כמו היד של עראפת
:P

ומורן אל תתפלא
אח שלי גם קיבל אחרי 4 חודשים מקוצר
ועוד חודש הוא מקבל
m4a1
מהקופסא!
חדש
Dj Black-Dragon
מאמי לא מספיק לך טלפון..אלה גם פה?
:)
חחח סתם מותק
גם אני מתגעגע

נתראה בקרוב :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement