|
Numark
|
View this Thread in Original format
| mastah jc |
| zoals sommige miss zo wel weten is het donderdag vrijdag en zaterdag weer 3 dwaze dagen bij bijenkorf. En deze keer staat er een numark dj set met 2 draaitafels en een mengpaneel in de aanbieding voor 600 euro. En kvond zelf numark wel een goed merk maar voordat ik em koop wilde ik toch nog ff weten wat jullie er van vonden...... |
|
|
| TranceFool |
| Ligt eraan welk type tafel het is he :) |
|
|
| raoel |
Dit is de link
Overigens klopt jou €600 niet.
Volgens de site is het namelijk Startprijs € 859.00
Voor de lamballen meteen maar het plaatje:

[edit]
er staat niet bij welk type.
dus voor de kenners, welk type is het?
[/edit] |
|
|
| mastah jc |
| ut is een speciale aandbieding dus in die drie dagen isie 600 :) |
|
|
| raoel |
Ik heb ff op het internet gekeken.
en volgens mij is het de
Numark TT 1650
Deze kost op het internet tussen de €319 en €349.
hier een link waar mooie foto van numarks staan. |
|
|
| AlFerox |
kijk anders ff op www.numark.com
volgens mij is het de numark TT1600 of TT1650
1600 is belt-drive, 1650 is direct drive. zou ik maar ff goed naar informeren in ieder geval..
en of het goedkoop is weet ik niet.. de TTX1 is in ieder geval bij Feedback 759 euro per stuk. dat is wel de meest luxe uitvoering uit die TT reeks. |
|
|
| stefv |
eyyy ik was er ook al over aan 't denken..
ik vroeg me ook af welk type het was maar daar konden ze me nu nog nix over vertellen, maandag ovzoo moest ik terug bellen..
maar volgens mij is het inderdaad de 1650 omdat deze direct is, wat ook bij de advertentie stond |
|
|
| kreischer2000 |
| ik weet wel dat die tt1600 en tt1650 als gaar te naam staan, maar om mee te beginnen is t denk ik niet slecht, je bent dan namelijk nog niks gewend |
|
|
| mastah jc |
| hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk) |
|
|
| mastah jc |
| kgeloof trouwes dat het de TT1625 is ofzoiets... dat stond iig op de site van numark.... |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by mastah jc
hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk) |
k heb zelf een mixer(Ps626I) en cd-speler(CDJ20) van Gemini en die bevallen me goed! Draaitafels van gemini heb ik nog nooit gevoeld, maar vanaf de pt-2100 schijnen het goede dingen te zijn, de xl-500 is wat minder |
|
|
|
|