|
dbl - obsession
|
View this Thread in Original format
| dbl |
så.. hmm... min host la ner men Vizay var snäll nog att lägga upp låten på sin server så nu funkar det att ladda ner...
kommentera gärna på den.
save as:a här |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Alright... det här blir kul att höra, har tankat hem låten men den måste hamna i kön på min playlist, har fakstiskt lite lyssnare på min webradio från både England och Holland så det blir premiere för oss alla ;) |
|
|
| dbl |
| ingen som tycker den e tillräckligt bra för att kommentera på? |
|
|
| dbl |
hmm... märkte precis att servern som jag använt e nere.. :(
så om nån vill ha låten så kan man ju alltid kontakta mig tills jag lyckats hitta nått annat ställe hur det nuskall gå. |
|
|
| Vizay |
| have no fear for I is here.....PM:a överförningssätt så lägger jag upp den på min webserver :D |
|
|
| dbl |
| READ DAS FÖRSTA POSTEN |
|
|
| dbl |
någon som vill lyssna?
64 har kollat men ingen har kommenterat..
god natt på er |
|
|
| reveal |
ok, här kommer en kommentar :)
låten har potential, men jag tycker att själva melodin, synthljudet så att säga, är väldigt slupmässigt stundtals. ibland låter det som en melodi (= bra), men rätt som det är så är ljudet väldigt "flummigt" (= inte bra)
arbeta med att behålla de bitar där det finns en tydlig melodi, och ta bort andra bitar där melodi saknas |
|
|
| Vizay |
jag håller med där....melodin känns lite random ibland men för övrigt lät det ok...fast...ere ett eko du har lagt på kicken....låter lite överdrivet spejsig (om du förstår va jag menar)
för övrigt kan jag medela att alla som känner att dom behöver nånstans att lägga sina låtar så skicka ett PM bara så kirrar jag plats på min server ;) |
|
|
| dbl |
melodin känns random.. hmm.. ok
det finns visserligen 2 versioner av den i låten
hmm.. har lagt lite reverb på kicken bara.
men jag skall ta och greja lite mer med den..skall bara komma på nått att göra på den, men jag har börjat.
tack för kommentarena |
|
|
| Ravesquad |
| skön låt dbl, från 02:01 e den skönast |
|
|
| robstar |
tjena!
Helt okey låt faktiskt! Rätt så trevligt melody , men nått som ja saknar e lite mer Perccusions.
Och som du sa.....du hade lite Reeverb på Trumman...
försök å undvika de...för de gör mer skada än nytta tycker jag.
Försök å ha så lite reverb på dina Perccusions som möjligt.
Jobba lite mer på Strings och pads. och sen kan du försöka å klämma in lite coola effecter här och där. :)
LateR:. |
|
|
|
|