|
Als ik Doodga, wil ik terugkomen als..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| D?eame? |
ik kom graag terug als 100% Hans van der Jean...........ik blijf dus liever dood!
Dank u! |
|
|
| -=WVG=- |
Ik kies eigenlijk liever voor Def Rhymz maar ja die staat niet op de kaart...Nee hoor Geintjuuuh...Ik mot er nie aan denkuh :D:D
Dan maar DJ Jean, maar dan moet Def Rhymz niet mijn melodietjes gaan jatten want dan lig ik zo weer in een kist...:D (en hij ook...) |
|
|
| TranceFool |
Ik kom toch liever terug als Jean dan dat ik dood ben, je hebt toch flink poen en je kan aardig draaien. Dat commerciele gedoe kan je als je hem bent toch van de baan schuiven...
Latuurrrzzz... |
|
|
| Dj Lex |
Ik blijf lekker rustig in mijn kist liggen. Als je door de gehele trancewereld afgezeken wordt blijf ik liever onder grond liggen dan de grond ingetrapt te worden.
Mzzl |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik blijf lekker rustig in mijn kist liggen. Als je door de gehele trancewereld afgezeken wordt blijf ik liever onder grond liggen dan de grond ingetrapt te worden.
Mzzl |
Groot Gelijk!!! |
|
|
| Sandman |
Tering zeg... dat zijn toch geen keuzes....
Als het zo moet. dan blijf ik toch liever dood.
Ik wil als geen van allen terug komen.... |
|
|
| eXos |
| ....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug??? |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug??? |
Hahahah, kan ook!!! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug??? |
HAHAHAHAHA :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug??? |
Hahahahaha lol dat ik zeker een geslaagde opmerking :D |
|
|
| ADK |
hmm.. dan maar dood
trouwens... 100%johnny heeft wel succes bij de vrouwen....hmm..
ADK |
|
|
| Opti |
Hmmm, de uitslag is wel bekend, denk ik. Driekwart van de mensen blijft liever dood en de rest wil terugkomen als DJ Jean...
Nou, veel succes in je volgende leven, jongens........ |
|
|
|
|