|
Als ik Doodga, wil ik terugkomen als..... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| leuke (zoals altijd onzinnige) ouwe thread van mij...:D:D:D |
|
|
| Flippe |
| Dan toch maar Dj Jean, beter dan die andere , en dood blijven is ook maar zo saai. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eXos
....de kut van mijn vriendin, dan zie ik tenminste al mijn vrienden weer terug??? |
Hij blijft goed he... |
|
|
| Flipper01 |
| Wat een keuzes zeg, dan maar dood... |
|
|
| Miss Proximus |
| ik verveel me :rolleyes: |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik verveel me :rolleyes: |
Tsja, tis wel saai de laatste tijd op t forum...:( |
|
|
| John |
mag ik ook nog ff zeggen dat ik dood wil zijn als ik hier tussen moet kiezen?? :D :D :D
mzzzzls |
|
|
| mido |
ow ow ow......
Dit gaat dus ook weer nergens over!
Zonde van mijn tijd dit!
Als deze nutteloze tijd die ik gebruik om de nutteloze reply te schrijven had ik wel beter kunnen gebruiken!
whehe
Ik denk dan ik dat maar een ga doen ook!
En ik heb niet eens de moeite genomen om even te stemmen!:whip: :whip:
Dat gaat er nog meer van die mooie tijd die ik kan benutten verloren! :clown: :clown: |
|
|
| aphex |
| Moeha dan maar die knakker van een Sjaan, kwil nog zo veel leuke dingetjes doen en dat wil ik liever met een beetje $$$ doen, als homo of zak blubber terug komen lijkt me ook 3x nix.. dusseh :P |
|
|
| TimeportE |
| tja.. heb gekozen voor ik blijf liever dood maar als jean teryg komen is misschien nog niet eens zo erg.. veel $$ en lekkere vrouwtjes (ook al zijn het dan wel erg jonge !!) en natuurlijk op vette feesten draaien.. maar ja.. het blijft toch jean... blijf toch idd liever dood :D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| Hahahaha wat is dit nou weer??? Naja aat mij maar lekker tussen 6 planken liggen, want als hun terug komen is nog erger dan door de wormen verteerd te worden |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik blijf lekker rustig in mijn kist liggen. Als je door de gehele trancewereld afgezeken wordt blijf ik liever onder grond liggen dan de grond ingetrapt te worden.
Mzzl |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hahahaha wat is dit nou weer??? Naja aat mij maar lekker tussen 6 planken liggen, want als hun terug komen is nog erger dan door de wormen verteerd te worden |
Je geheugen is niet wat het geweest is Lex...(is het ooit wat geweest?)
Twee replies en nog ongeveer dezelfde ook :p |
|
|
|
|