|
mixer and compacts for sale (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחח
הם בטח גם לא במצב משהו........
אני מוכן לקנות ממך את הסי די פליירים
ב-2000 שקל
:D
והמיקסר? אתה יודע מה? גם 2000 שקל!!!
:clown: |
שמע אם אתה רציני תפגשו ותראה את המצב של הציוד
ככה בלי לדעת זה לא טוב!!!! |
|
|
| yonih |
קודם כל, אני חזרתי מארה"ב לפני יומיים אז הציוד חדש,חדש.
שנית אני יכול להראות לכל מי שרוצה את הקבלות שלי בכמה קניתי שלא תגידו שאני מנסה לגנוב אותכם.
בשביל המיקסר שילמתי 1100$ ובשביל הקומפקטים שילמתי 730$ אז אני בכל מקרה לא נראה לי יוצא עם שום רווח.
אז אם תגיבו בצורה של גנב בלי קשר אל תגיבו אבל מי שרוצה ובאמת מעוניין שידבר איתי ואם לא יהיה לי ברירה אולי אני יוכל להוריד קצת את המחירים
בכל מקרה ההפסד יהיה רק שלי ולא שלכם. |
|
|
| nesher |
עבדתי ויש לי עכשיו 600 שקל
מה אתה אומר
עשינו עסק? |
|
|
| Narcotic Mind |
עכשיו שאני חושב על זה
הלכתי לפנקי פיש לפני איזה חודשיים והוא הציע לי לקנות ממשהו שהוא מכיר משומשים במצב לא רע, אותו מפרט בדיוק ב5000 שקל
הא וד"א 1800 דולר זה בערך 8500 שקל לא 10000 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by yonih
אם לא יהיה לי ברירה אולי אני יוכל להוריד קצת את המחירים
בכל מקרה ההפסד יהיה רק שלי ולא שלכם. |
מה יהיה ההפסד שלנו בזה??? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה יהיה ההפסד שלנו בזה??? |
מה אתה שיכור
אתה לא רואה שהוא כותב שההפסד יהיה שלו ולא שלנו???
חח
מסטול:D |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by yonih
קודם כל, אני חזרתי מארה"ב לפני יומיים אז הציוד חדש,חדש.
שנית אני יכול להראות לכל מי שרוצה את הקבלות שלי בכמה קניתי שלא תגידו שאני מנסה לגנוב אותכם.
בשביל המיקסר שילמתי 1100$ ובשביל הקומפקטים שילמתי 730$ אז אני בכל מקרה לא נראה לי יוצא עם שום רווח.
אז אם תגיבו בצורה של גנב בלי קשר אל תגיבו אבל מי שרוצה ובאמת מעוניין שידבר איתי ואם לא יהיה לי ברירה אולי אני יוכל להוריד קצת את המחירים
בכל מקרה ההפסד יהיה רק שלי ולא שלכם. |
אם הציוד אצלך כל כך קצת זמן וזה כזה חדש אז למה בכלל קנית
את הציוד???
לאיזה שבוע ביבזת איזה 10000??????
מה ההיגיון? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by yonih
קודם כל, אני חזרתי מארה"ב לפני יומיים אז הציוד חדש,חדש.
שנית אני יכול להראות לכל מי שרוצה את הקבלות שלי בכמה קניתי שלא תגידו שאני מנסה לגנוב אותכם.
בשביל המיקסר שילמתי 1100$ ובשביל הקומפקטים שילמתי 730$ אז אני בכל מקרה לא נראה לי יוצא עם שום רווח.
אז אם תגיבו בצורה של גנב בלי קשר אל תגיבו אבל מי שרוצה ובאמת מעוניין שידבר איתי ואם לא יהיה לי ברירה אולי אני יוכל להוריד קצת את המחירים
בכל מקרה ההפסד יהיה רק שלי ולא שלכם. |
חחחחחחחחח
דפקו אותך אחושילינג במחירים אחי
זה מכירים נורא גבוהים יחזית לחו"ל....
חוצמזה
למה אתה מביא ציוד מאמריקה
כדי למכור אותו בארץ!?!? |
|
|
| itamarsan |
| עזוב אחיי רד מיזההה אפשר להשיג בזול הרבה יותררר |
|
|
| eran |
| ואל תשכחו שהסידי100 עובדים על 110 וולט ולא 220... :confused: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
יוני
אני אגיד לך עכשיו דוגרי, אני באמת הייתי רוצה להתחיל לדבר איתך על לקנות את הסי די פליירים.......
כי גם זה יד שניה וככה אני יכול לחסוך המון כסף ואם זה באמת בן שבוע אז זה בכלל מצויין
וגם אתה גר ברחובות שזה 5 דקות ממני ככה שזה פותר בעיה של להיפגש
.........אבל
ממש אין לי כסף עכשיו..........
וגם לא בטוח שאני רוצה להשקיע בזה יותר ממה שכבר השקעתי כי לא בטוח שיצא ממני משהו רציני
אני אגיד לך מה - אם אני אתחיל להיות רציני בקטע הזה, אז אני ירויח יותר כסף
ואז, אם לא תמכור עדיין, אני אדבר איתך
טוב אחי?
אבל אני אומר לך מעכשיו!! אל תבנה עלי ואל תחכה לי!!!
כי לא בטוח שאני רוצה לקנות...... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יוני
אני אגיד לך עכשיו דוגרי, אני באמת הייתי רוצה להתחיל לדבר איתך על לקנות את הסי די פליירים.......
כי גם זה יד שניה וככה אני יכול לחסוך המון כסף ואם זה באמת בן שבוע אז זה בכלל מצויין
|
לא בהכרח אישי כלפייך אבל זה לא פייר להגיד שתחסוך מלא כסף על משומש ומצד שני להגיד שזה כמו חדש
:rolleyes: |
|
|
|
|