|
mixer and compacts for sale
|
View this Thread in Original format
| yonih |
| i am selling a pioneer mixer (new) "djm 600" and two "cdjs 100" (new) for 10,000 shekel. email "[email protected]" pele: 054683397 yoni |
|
|
| Narcotic Mind |
אתה עושה צחוק ?
חדש עולה פחות |
|
|
| yonih |
| תגיד לי מה המחירים אם אתם אומרים שאני גנב. |
|
|
| NaOren |
מאיפה אתה?
תציג את עצמך גבר... |
|
|
| eran |
| תתקשר ל ט.ר אלקטרוסטריאו (חפש ב144 או משהו) ותברר בעצמך.. |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by eran
תתקשר ל ט.ר אלקטרוסטריאו (חפש ב144 או משהו) ותברר בעצמך.. |
חחחחחחחחחחחח |
|
|
| YuVaL |
ראסמי גנב
10 אלף על משומשים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מיקסר
DJM600
עולה
4000 שקל
עוד 2
CDJ 100s
עולים
4750
זיין עליךךךךךךךך
8750 זה מכיר של חדשששששששששששששששששששש!!!!!!!!
LoL |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה גברים |
|
|
| Q-PiXeL |
זוג פיוניר 100 קצת יותר יקרים מ4750
אבל עדיין 10 אלך זה גנבה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחח
הם בטח גם לא במצב משהו........
אני מוכן לקנות ממך את הסי די פליירים
ב-2000 שקל
:D
והמיקסר? אתה יודע מה? גם 2000 שקל!!!
:clown: |
|
|
| AnthemFreak |
חחחחח
פעם הבאה תבדוק מחירים לפני שאתה מציע מחיר
אם אתה רוצה אני יקנה ממך ב
4900
מחיר רגיל
למרות שבחיים לא תסכים
לי לא אכפת
עוד שבועיים ההורים שלי טסים לחול
מביאים לי
vestax 275
pioneer 100 x2
והאוזניות הכסופות של סוני
ב
5300
ש"ח
so
eat !!
מחיר טוב לדעתי שתמכור למישהו שרוצה
7000 שקל חדשים
זה מחיר טוב
או אפילו 6000
נראה לי!!!!!:rolleyes: |
|
|
|
|