return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
I can't f**king believe this (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואתה לוחץ על הפרופייל שלך שירן

נו ברור!!!
אבל משם מה אני עושה????
לא מצאתי מספר או משהו כזה
ושאני עושה שיראה לי את כל הפוסטים מההתחלה הוא פשוט מראה לי את כולם
ואני לא יתחיל לספור
????????
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
.

זה לא סתם טקס של מזל טוב

אף אחד לא חגג לעצמו יום הולדת בפורום הזה

יש את רועי מסטול הפוסטים, וחן סתם תקוע פה המוןןןן זמן


חחחחחח..... מסטול שכמוך..
מה אתה רוצה פרס על זה? :D

ואני סתם הבת היחידה שתקועה בין כל הבנים החרמנים שיש םה
:D :D
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by AnthemFreak

נו ברור!!!
אבל משם מה אני עושה????
לא מצאתי מספר או משהו כזה
ושאני עושה שיראה לי את כל הפוסטים מההתחלה הוא פשוט מראה לי את כולם
ואני לא יתחיל לספור
????????


הוא לא מתכוון לפרופיל שיש בראש של הדף
אלה פרופיל, מתחת להודעות שלך, ליד הכפתור של
PM

ו...

מזל טוב :)

אתה צריך תוכנית גמילה

F.A.

forumonic anonimous :p
NaOren
quote:
Originally posted by AnthemFreak

נו ברור!!!
אבל משם מה אני עושה????
לא מצאתי מספר או משהו כזה
ושאני עושה שיראה לי את כל הפוסטים מההתחלה הוא פשוט מראה לי את כולם
ואני לא יתחיל לספור
????????


הנה הנתונים שלך גבר....

162 (1.13 posts per day)
DjChook
חחחחחחחחחח נתונים
חחחחח אלונה
חחחחחחחחחחחח חרשן ?!
AnthemFreak
quote:
Originally posted by NaOren


הנה הנתונים שלך גבר....

162 (1.13 posts per day)

כן אני כבר יודע
אלון עזר לי!
אבל תודה בכל מקרה!!!!!:)
t0xIc
quote:
Originally posted by Tarantula


ואני סתם הבת היחידה שתקועה בין כל הבנים החרמנים שיש םה
:D :D


חחח לא את לא:]] לי יש נטיות נשיות... שששש שאף אחד לא ידע..:]]

סתםם מותק:]] מזל טוב צ'וק אח שלי!! אוהב אותך
אה ועוד משו אחד

יש לך תקול הסקסי ביותר שאני מכיר:]]
NaOren
quote:
Originally posted by t0xIc


חחח לא את לא:]] לי יש נטיות נשיות... שששש שאף אחד לא ידע..:]]

סתםם מותק:]] מזל טוב צ'וק אח שלי!! אוהב אותך
אה ועוד משו אחד

יש לך תקול הסקסי ביותר שאני מכיר:]]



לצ'וק או אלונה?
DjChook
quote:
Originally posted by t0xIc

יש לך תקול הסקסי ביותר שאני מכיר:]]



חחח לא סתם אני מסטר בסקס טלפוני

(אתה יכול להתקשר תמיד אם אתה מתגעגע אליו)
oDrori
quote:
Originally posted by t0xIc

יש לך תקול הסקסי ביותר שאני מכיר:]]


אחי, אני כבר פוחד לנסוע איתך באוטו :)

DjChook
quote:
Originally posted by oDrori


אחי, אני כבר פוחד לנסוע איתך באוטו :)

ואיתיייייייייייי ?
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook

ואיתיייייייייייי ?


לא...
עם אלעד...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement