return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
I can't f**king believe this (pg. 3)
View this Thread in Original format
t0xIc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואללה אתם מצחיקים:]]]
דרורי אל תפחדד:]]
אין לי נטיות
DjChook
quote:
Originally posted by t0xIc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואללה אתם מצחיקים:]]]
דרורי אל תפחדד:]]
אין לי נטיות


גם לי אין
;)
MoSH_MaN
ואני מסטול

אם ככה אתם אומרים

אחרי שנכנסתי לכן יצאתי זול
DjChook
חחחח מוש גם שמע אותי

אין לי קול סקסי ?
MoSH_MaN
הייתי נוצן לך כאפה

יא קמצן ;)


ומה אתה אוכל המבורגר במסעדה של דגים
DjChook
קמצן למה ?
והוא היה דווקא דיי טעים

זה היה הדבר היחיד שידעתי להגות מכל התפריט
MoSH_MaN
ישר הפלצת משפט מטומטם

מה הודעות יקר מידי חחח
יא מסטול

הלב שלך פעם (פם פם)
DjChook
ציפית ל

מוששששששששששששששששששש אחייייייייייייייייי

?!

סורי, אני אוהב לדפוק משפטים עם טקט

וחוץ מיזה, אני באמצע ארוחה !

למה נראה לך שאני אתחיל לדבר בטלפון ?

אבל בגלל שזה הייתה אתה, מאורע מיוחד, יצאתי החוצה
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחח נתונים
חחחחח אלונה
חחחחחחחחחחחח חרשן ?!



?!
מה?? כאילו מה??!
איך אני בדיוק נכנסת לשם?!
:conf:
Tarantula
quote:
Originally posted by t0xIc



יש לך תקול הסקסי ביותר שאני מכיר:]]


אאאווווו...... גם אני רוצה לשמוע את הקול הכי סקסי בעולם...
:D :D

nimrod levi
מותק צ'וק גובה על זה כסף....
DjChook
quote:
Originally posted by nimrod levi
מותק צ'וק גובה על זה כסף....


זה במחיר שיחה לסלקום...

(סלקום ואני מקבלים אחוזים)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement