return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Kom o läs
View this Thread in Original format
dj_hysterix
Okey nu bröder & systrar....rösta på den person ni tycker borde få en röst..i vad som helst!....och säg varför...jag röstar för Gaby, för att hon är vår enda Party-Plinga. Respekt! Kom ihåg att ni allihopa får min röst egentligen ;-) Förresten så har jag bara lagt upp namnen på dom som mest brukar vara här..sorry ni andra som inte kom med :( och förlåt om jag råka glömma dig.
SteveTranz4ever
Mindshooter får min röst... Han var den första Svensk jag lärde känna på TA forumen innan Svenska delen ens hade kommit igång...

Respekt...
Endre

Endre, för han är så grym DJ och Producent :p (dont take it serious :D)
Aendy
Känner mig lätt mobbad av den här omröstningen!
Endre
quote:
Originally posted by Aendy

aa, Aendy :( hur kunde han glömma dig, livet är hårt kompis :D
jag röstar på dig också!

POLL: Aendy 25.00 %
RebeL9
jag ger en röst till mig själv för att jag gillar all sorts trance (melodic, progressive, psytrance, hardtrance, ambient osv osv) samt att jag efter måååånga års lyssnande av trance hört och märkt hur trancemusiken utvecklats.
Slutligen är jag väl en av de få som fortfarande kan sitta och njuta av en tranceskiva från 1992 mer än en tranceskiva som släppts 2002 :D
robstar
Ja röstade på mej själv...
Vill inte känna mej utan för ;)

Men om ja hade flera röster skulle ja rösta på er alla...För ja älskar den här sektionen! :thepirate

Keepin' it Real! :cool:
SteveTranz4ever
Rösta på sig själv... hmm... LOL...:haha:
Kraith
Någon som har popularitetsproblem i skolan eller? :disbelief :p
Xplorer76
Jag röstar också på mig själv.... för annars kommer jag inte fån nån röst och det är inte bra för mitt ego.

x-dream
quote:
Originally posted by Aendy

I second that......Men min röst hamnar på Gaby ;) ;)
Xplorer76
Jag tror att ni som röstar på Gaby bara gör det för att hon e tjej..:) :) :) :)
Eller för att hon ska bjuda på öl på båten....
Eller för att hon kan fixa en dubbel date med Parham... :haha: :haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement