|
Kom o läs (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Ja rösta på Gaby för hon e så snygg, osså för hon e en så himla trevlig tjej oxå:o |
|
|
| AnD |
| känner ingen såvärst bra men det blir nog mindshooter... gör ett jävla bra jobb som moterator ;) ... vad jag vet ivf |
|
|
| Vizay |
| blev en på endre pga. hans framåtanda inom producent å dj delen.....du är ännu en av dom som jag ser framför mig räddar den svenska trancescenen :D |
|
|
| ShyTrance |
| arrgh :mad: felipe du glömde mej!! jag som ska föreställa en vän(!):rolleyes: |
|
|
| lonne |
Min röst går till Koc, en av mina bästa vänner som bla hänvisade mig
till denna sida. TA har varit jäkligt bra musikmässigt för att hålla
sig uppdaterad, så min röst går till mannen som inte nämdes i pollen. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| blev steve... |
|
|
| Vizay |
| hallå? *vinnkar med armarna i luften* ;) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by lonne
Min röst går till Koc, en av mina bästa vänner som bla hänvisade mig
till denna sida. TA har varit jäkligt bra musikmässigt för att hålla
sig uppdaterad, så min röst går till mannen som inte nämdes i pollen. |
Vart har han tagit vägen Kungen eller?
Har inte sett honom online på ett bra tag..... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Min röst lades på Stevetrance4ever, han är den som delat med sig av feta livesets (video) och andra fina "shares"... :)
Nu vet jag att det är andra som också har delat med sig av godsaker, men Steve var den jag tänkte på först.. :cool:
P.S Sen har ju steve en sådan klockren nummerplåt också.. :gsmile: |
|
|
| King of Clubs |
Min röst går till Lonne för att han var en starkt bidragande anledning till att jag fastnade så hårt för trance. Och för att han e en jävel på frukostbuffé.
X-Dream förtjänar egentligen oxå en röst för att han står ut med stans största leechare. :D
Har inte haft internetuppkoppling på en månad, men nu är jag Back in Business. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
X-Dream förtjänar egentligen oxå en röst för att han står ut med stans största leechare. :D
|
:D :D Ingen fara på taket.....Trevligt att du är tbx nu iaf.... |
|
|
| mindshooter |
Lägger en på Endre för en underbar lördagkväll! Skulle gärna rösta på flera här :) Steve var juh som sagt en av dom första jag lärde känna på boarden. Har juh haft en hel del kontakt med Vizay oxå.
Det finns en mystisk röst på mig som ingen motiverat :disbelief
Ligger i toppen och kämpas med några stycken nu. Steve i ledningen :) Det förtjänar du partner.
Tackar alla som hänger här. Alla förtjänar 100 röster var!
TA till regering! |
|
|
|
|