return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
NRJ Extravadance - bu fucking hu :((
View this Thread in Original format
Connector
Blev lite lack på att det bara liras house på extravadance så jag skickade iväg ett mail till Sebastian Voght. Hans svar:

quote:
Det stämmer det du säger, vi har fler lyssnare som gillar house, det vi gör är att behaga majoriteten av våra lyssnare. Tycker att trance har stagnerat, den utvecklas inte och tappar i popularitet, men jag lyssnar på vad du säger

måste fixa någon namninsamling så vi får lite trance i radion. MEN (alltid ett men :) ) det finns hopp!

Mauro Picotto ska komma denna lördagen och lira lite! Inte riktigt trance men fan så mycket bättre än den tråkiga house'n de spelar...
Endre

som om Housen utvcklas mer än trance?
det ända dem kan utveckla med den musiken är nya bög klubbar.
SteveTranz4ever
Jag tror nog inte han vet vad han pratar om riktigt... Varför finns det annars så mycke trance älskare... det är ju mest andra R´n B kids som lyssnar på NRJ (Eller ?) och dom kanske inte pallar mer än house.. inget illa om house men ärligt... det är lite väl mycke både på P3 club å andra dans showar på radio...
Som när Stonebridge kör sina house set... tycker det han kör mest låter som hans produktioner... som jag tycker låter trist... Man får inte den där kicken man kan få av trance eller mer progressive...

Kan säga dock att jag gillar det mesta Mauro Picotto mixar... olika från gång till gång men han e fan grym...

Jag signar en lista om du kommer med en sån ;)

.... C-ya / Steve
dj_hysterix
Självklart så är jag oxå med :D
dj_hysterix
Självklart så är jag oxå med :D Sebastian lirade dock ganska skönt på Gallerian. Hardhouse och progressive :D
Connector
Sagt o gjort (fast inte så seriöst :p )

Nu har jag gjort en fin sida till alla som vill rädda NRJ Extravadance från house och vill frälsa den med trance :D

http://www.t3lia.com/trance/

sprid den till alla ni känner, ha den i signaturer på forum, spamma eposter med länken - ja ni fattar. Tillsammans är vi starka - tillsammans ska vi knäcka NRJ och tillsammans ska vi rava loss till fet trance från och med idag!! :D :D :D
Xplorer76
Hehehe.... Trance uppror, jag gillar det..
Kravaller nästa.
Connector
quote:
Originally posted by Xplorer76
Hehehe.... Trance uppror, jag gillar det..
Kravaller nästa.

a yes! Nu ska vi slå tillbaka! Skriv under nu!
Vizay
We shall unite and conquer :p
WhiteRussian
Asså, känns som inte jag bryr mig, lyssnar ändå aldrig på radio, varför ska några äckliga DJ:s på NRJ förstöra vår musik, börja skrika i slutet och början av låtarna.... *ångest*

Bättre om det fanns nåt som ID-T i Sverige, ;)

ShyTrance
Hoppas det här kan hjälpa något :) fattar inte vad han menar med att trance inte utvecklas.. o house e tråkig musik =/.. aja, jag hoppas bara..
Dj_Activated
house är inte dålig musik imo, den ger iofs inte samma 'rysningar' som trance, men jag tycker house musik är skönt, påminner mig om sommaren på nåt konstigt sätt :) aja..

//Acti
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement