|
Phhhhhחחחחחח
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חחחחחחחחחחחחחחח רק עכשיו הסתכלתי על זה :)
דו שקלים למי שמוצא את ג'ולי
:crazy: :stongue:
איזה קריעות :):):) |
|
|
| NaOren |
מה?
מזה אמור להיות? |
|
|
| Tarantula |
תסביר את עצמך
?!@?! |
|
|
| Hell_Copter |
זאת מפה של בריטניה וכל השמות שם זה השמות של החברים של הפורום שלהם...
וזה מוצבע על איפה שהם גרים בערך...
וג'ולי גרה בקנדה אז היא לא תהיה שם...
היא מסומנת כרחוק רחוק מעבר לים |
|
|
| Tarantula |
וואלה, מגניב
:D |
|
|
| Hell_Copter |
דרורי...
נראה לי אתה חייב לי דוס שקלים :D |
|
|
| nimrod levi |
דיברנו על זה
לא יצא לפועל
נראה לי לאף אחד אין כח לעשות מפה |
|
|
| oDrori |
| אפשר לעשות משהו סטייל זה... באמת דובר פה. בסה"כ צריך למצוא תמונה מצויירת של המפה של ישראל באיזה אתר, בלי מקומות, ולהתחיל להכניס אנשים |
|
|
| nimrod levi |
אולי אני פסימי אבל אני לא מאמין שזה יקרה...
סה"כ אנחנו מדינה די קטנה
וכולם באיזור המרכז... |
|
|
| Narcotic Mind |
| המממממ זה לא כזה סיפור, רק תמצאו מפה ריקה נורמלית של ישראל |
|
|
| t0xIc |
לדעתי זה רעיון נחמד
אבל לא חושב שזה יצא לפועל כי כמו שנימרוד אמר הרוב מהמרכז
אז אין סיבה לעשות כזה דבר |
|
|
|
|