return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Politiek: LPF is een lachertje
View this Thread in Original format
raoel
Er zijn al enkele succesvolle topics geweest over de politiek.
Nu zijn we een paar maanden onderweg met de nieuwe regering welke maar zelden positief in het nieuws komt.

Het enigste wat je hoort is bezuinigen, bezuinigen maar vooral schandalen rondom de LPF.

Ik heb niet op de LPF gestemd maar ken wel mensen die er, achteraf gezien, nooit op zouden hebben gestemd. Ik kan me dit goed indenken omdat er meer onenigheid dan eenheid is in de partij.

Men spreekt elkaar tegen, scheld elkaar uit en verzinnen plannen die volgens die wet niet uitvoerbaar zijn.
Overigens zitten daar, vindt ik persoonlijk, ooit wel goede ideeen bij. Maar als het niet kan? tja, zeg je het dan voor de publicuiteit?
Volgens mij wel, want die ideeen zijn meestal de ideeen die de gemiddelde burger wel aanstaan en daarmee goeien ze nog steeds hoge ogen bij de gewone (al dan niet goed nadenkende) burger.

en als toppunt: (ik vond dit echt grappig)
Het kabinet heeft het over normen en waarden, over meer veiligheid en over minder agressie.
Wat doet die knakker bij de LPF?
die henkst daar even een fotograaf voor zun bakkus :toothless
Chapeau!!!


Kortom:
Ik vindt de LPF een lachertje en een schande dat ze 'de partij van Pim' zo te schande zetten, daarom had de partij na zijn dood eigenlijk al opgeheven moeten worden maar ipv daarvan moet het nu maar.
zijn jullie het hiermee eens?
Kunnen ze de 4 jaar wel volmaken?
Of vinden jullie het (nog steeds) een goede partij?
New Wave
Uber prutsers zijn het

Manmanman, alleen maar zeiken op hun eigen partijgenoten...oprotten die gasten........het was te verwachten maar iedereen liet zich leiden door emotie op de moord van Pim...en nu zie je wat het resultaat is.....daarom heb ik op de SP gestemt omdat dat de enige party was die zich nergens mee bemoeide.....

"We gaan het nieuw doen op Pims zijn manier"
YEAH SURE!...ruzie maken in zijn eigen partij is echt wat hij wilde....

stelletje prutsers........
Blik
ja erg jammer allemaal, ik vond ook al dat na de dood van pim fortuyn de partij opgeheven had moeten worden. Ik dacht wel dat de partij iets goed met nederland zou kunnen doen als pim fortuyn aan het roer stond. maar hijs is er nie meer

ik denk overigens wel dat de chaos komt door onervarenheid in de partij en doordat de media er met hun volle bakkus op zitten, elk foutje word tot op het bot uitgemolken door de media en zo worden veel dingen overdreven.

en ze hebben er tenminste wel weer voor gezorgd dat de politiek leuk is :p
Blik
dit vind ik wel een beetje minder, waarom is de topic-vraag anders dan de stelling-vraag??

Daar hebben wij simpel gezegd helemaal geen zegje in of het zou moeten worden opgeheven, het CD word toch ook niet opgeheven als ze 0 zetels halen en als er veel rumoer is over hun denkwijzen. Ze hebben het recht om een politieke partij op te starten en het volk mag dan beslissen of ze erop stemmen (ze zouden op dit moment nog altijd 7 zetels hebben!!)

Het is bovendien onzin om te zeggen omdat je gewoonweg niet weet hoe ze over 1 jaar zijn, de partij bestaat namelijk nog niet eens een jaar. Ik denk dat de PvdA ook een lachertje was in z'n eerste bestaansjaar, daarom;

Moet de partij opgeheven worden?

een 100 procent NEE

Is de partij op dit moment een lachertje?

een 100 procent JA
Pjotr G
Ik vrees dat LFP toch wel uit elkaar gaat vallen ja....De meeste LPF'ers waren niet ervaren in politiek en naar mijn idee eist dit nu haar tol. Heel leuk al die uitspraken enzo naar ja daar zit je dan in de kamer....


Trouwens....als er in de PVDA bijv eens iets foutgaat zit de media er toch ook bovenop?

Ik zou t hopen! die mensen besturen t land...mensen mogen wel weten hoe die dat nu doen
DJ_Massive
JA MAN


/big OPSODEMIETERUUUUHHHH

:thepirate
MaGiK54
Wilde ook al een draadje hierover beginnen. Maar iemand anders is me weer voor :D.

Ben van mening dat de partij zichzelf moet opheven. Ben een zwaar tegenstander geweest tegen Pim, maar de LPF was Pim en niemand anders. De broer van Pim heeft een dag of wat na de dood van Pim al gezegd dat de partij opgeheven moet worden.

De mensen (niet allemaal natuurlijk) die nu in de partij zitten en besturen zijn naar mijn mening alleen maar machtsbelust en willen maar één ding en dat is aandacht.

Het volk wilde nieuwe politiek en we hebben nieuwe politiek gekregen: SOAP-Politiek :D
Optimus
quote:
Originally posted by DJ_Massive
JA MAN


/big OPSODEMIETERUUUUHHHH

:thepirate


he! wat doe jij nou hier?:D

LPF = een lachertje: JA!

LPF = opgeheven: moeten ze zelf weten

ze hebben best wel capabele mensen, maar het is een groot zooitje bij hen, tsja ik voorspel nieuwe verkiezingen binnen een jaar...
mastah jc
lpf een lachertje: heel duidelijk wel vinnik

lpf opgeheven worden: naja ze maken zowieso niet zoon goeie indruk op het volk dus van mij mogen ze bllijven want ze halen de 4 jaar toch niet...
Optimus
voorbeeldje hoe erg het daar op dit moment is...


quote:
DEN HAAG Eduard Bomhoff van de LPF wil zijn positie als vice-premier niet ten faveure van zijn collega-minister Herman Heinsbroek opgeven."Ik ben op dit moment vice-premier en hoop dat nog lang te blijven",zei hij in 2 Vandaag. Volgens Bomhoff is het afstaan van zijn positie aan de flamboyante Heinsbroek "helemaal niet aan de orde".Hij zei "dankbaar te zijn dat de koningin hem heeft benoemd" in zijn huidige functie. Gisteren deed LPF-fractieleider Harry Wijnschenk een klemmend beroep op Heinsbroek om politiek leider van de LPF te worden.Die zou dat willen doen als hij ook vice-premier wordt.

New Wave
:p
eieregooie
Dat de LPF een lachertje is was me een half jaar geleden ook al duidelijk... Na de dood van Pim Fortuyn heeft de partij naar mijn mening misbruik gemaakt van de emoties van het volk... "Deze partij staat voor Pim's gedachtengoed..." Ja, my ass!!! En die mensen maar stemmen... maar niet op de LPF, maar op Pim... maarja, die was er niet meer... en dan gaan ze nu lopen zeuren dat de LPF toch niet is wat ze hadden gehoopt... Dan denk ik "eigen schuld, dikke bult..." Dat had je je ook eerder kunnen bedenken... Maar goed, je kan het het volk niet kwalijk nemen dat de LPF misbruik heeft gemaakt van de situatie... stelletje machtswellustelingen zijn het...

Moet de LPF opgeheven worden? JA!
En niet omdat ik het niet met de LPF eens ben, maar omdat er teveel gezeik is... Hoe kunnen die mensen nou een land regeren als ze geeneens orde kunnen handhaven binnen hun eigen partij? Ga toch weg man... en snel, voordat het helemaal mis gaat. Ruzie maken doe je maar thuis.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement