|
Peeka Buuu!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
היא בצופים שם
היא שלחה פעם כמה תמונות שלה עם המדים
היא אישה מצחיקה, היא פותחת טרדים עלינו שיש לנו יום הולדת , חחחח
ו... אני לא זוכר מתי היא דיברה איתנו, זה היה תקופה פרה-אלונה |
חחחח
אוקיי תודה על ההסבר ... :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
ו... אני לא זוכר מתי היא דיברה איתנו, זה היה תקופה פרה-אלונה |
חחחח.... אלק פרה-אלונה...:stongue: :stongue: :haha: :haha: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.... אלק פרה-אלונה...:stongue: :stongue: :haha: :haha: |
מה לא ברור ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.... אלק פרה-אלונה...:stongue: :stongue: :haha: :haha: |
למקרה שלא הבנת... מה שלא נראה לי שקרה למה את אחותי התאומה...
הוא התכוון לפני שאת הגעת לפה... :D |
|
|
| DjChook |
רועי אתה יכול להיות אח שלה כמה שתרצה
(בתנאי שאתה מצלם אותה מתקלחת) |
|
|
| TranceGiant |
Look at me and my big ears.
SIX is the number of the BEAST :disbelief
:eek: :eyes: :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy: :D :o |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי אתה יכול להיות אח שלה כמה שתרצה
(בתנאי שאתה מצלם אותה מתקלחת) |
חחחחחחחחח
chook is back |
|
|
| MoSH_MaN |
Dude aren't you the trance pirate now? :thepirate
You can change you name...:rolleyes: |
|
|
| TranceGiant |
Ma hakesher!!
:eyes: Bira Nesher:stongue:
Okay enuff now..its getting out of control...ol..ol..ollllll
would make a nice psy track
:whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Look at me and my big ears.
SIX is the number of the BEAST :disbelief
:eek: :eyes: :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy: :D :o |
קס קסה?!?!!
שו הדה?!
מה זה?!?! |
|
|
| Julie_Spyder |
| quote: | Originally posted by guetag
no we didnt met...
my name is gili i'm from phili :)
just kidding....i'm from Jerusalem :thepirate |
nice.. hope your having fun .. in phili ;)
| quote: |
Ariels !?!!?!? עוד פעם הזאתי מהצופים |
Sorry i dont understand.. but HEllo..
| quote: | Shibby hi Julie
was up?
my name is lior...
im from tel aviv |
HEllo i'm from TOronto.. ... i sorta just came in here a while ago just for the fun of it.. i realy dont know any hebrew.. or understand or ever been to isreal..
thoe i wouldn't mind one day.. hehe |
|
|
|
|