return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Peeka Buuu!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
היא בצופים שם
היא שלחה פעם כמה תמונות שלה עם המדים

היא אישה מצחיקה, היא פותחת טרדים עלינו שיש לנו יום הולדת , חחחח

ו... אני לא זוכר מתי היא דיברה איתנו, זה היה תקופה פרה-אלונה


חחחח
אוקיי תודה על ההסבר ... :)
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook

ו... אני לא זוכר מתי היא דיברה איתנו, זה היה תקופה פרה-אלונה


חחחח.... אלק פרה-אלונה...:stongue: :stongue: :haha: :haha:
DjChook
quote:
Originally posted by Tarantula


חחחח.... אלק פרה-אלונה...:stongue: :stongue: :haha: :haha:


מה לא ברור ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula


חחחח.... אלק פרה-אלונה...:stongue: :stongue: :haha: :haha:


למקרה שלא הבנת... מה שלא נראה לי שקרה למה את אחותי התאומה...
הוא התכוון לפני שאת הגעת לפה... :D
MoSH_MaN
חבורת סטלנים
DjChook
רועי אתה יכול להיות אח שלה כמה שתרצה

(בתנאי שאתה מצלם אותה מתקלחת)
TranceGiant
Look at me and my big ears.



SIX is the number of the BEAST :disbelief
:eek: :eyes: :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy: :D :o
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
רועי אתה יכול להיות אח שלה כמה שתרצה

(בתנאי שאתה מצלם אותה מתקלחת)



חחחחחחחחח

chook is back
MoSH_MaN
Dude aren't you the trance pirate now? :thepirate

You can change you name...:rolleyes:
TranceGiant
Ma hakesher!!


:eyes: Bira Nesher:stongue:

Okay enuff now..its getting out of control...ol..ol..ollllll
would make a nice psy track
:whip:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
Look at me and my big ears.



SIX is the number of the BEAST :disbelief
:eek: :eyes: :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy: :D :o


קס קסה?!?!!
שו הדה?!
מה זה?!?!
Julie_Spyder
quote:
Originally posted by guetag


no we didnt met...
my name is gili i'm from phili :)
just kidding....i'm from Jerusalem :thepirate



nice.. hope your having fun .. in phili ;)
quote:

Ariels !?!!?!? עוד פעם הזאתי מהצופים


Sorry i dont understand.. but HEllo..


quote:
Shibby hi Julie

was up?

my name is lior...

im from tel aviv


HEllo i'm from TOronto.. ... i sorta just came in here a while ago just for the fun of it.. i realy dont know any hebrew.. or understand or ever been to isreal..

thoe i wouldn't mind one day.. hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement