|
Peeka Buuu!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
Hehe I know its hard for u julie to talk to all the forum members on the same thread, but who cares :)
(I have nothing importent to say really...) |
|
|
| Scorchio |
אלונה יא כלבה הילדה אומרת שהיא מחבבת אותך ואת ככה לא מגיבה?
לא יפה
חחחחחח
Julie, Long time no see, glad to have you back.
(שרוטה) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אלונה יא כלבה הילדה אומרת שהיא מחבבת אותך ואת ככה לא מגיבה?
לא יפה
חחחחחח
(שרוטה) |
היא יודעת שאני אוהבת אותה....
קרציה, מה אתה קורה לי בשמות?!@#
לא יפה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Julie_Spyder
yes i noticed your new spider in the forum.. hehe shes kuul.. i like her.. hehe..
|
hah....:D
i love u 2 julie!!!:D :toothless :toothless |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למקרה שלא הבנת... מה שלא נראה לי שקרה למה את אחותי התאומה...
הוא התכוון לפני שאת הגעת לפה... :D |
דדדייייי.... באמת?? לא ידעתי...
:haha: :haha:
מה נראה לכם אני עד כדי כך קשת קליטה?:crazy: :crazy: |
|
|
| Scorchio |
וואי וואי לקחת קשה אני רואה אה?
חחח כולה צחקתי מותק |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
וואי וואי לקחת קשה אני רואה אה?
חחח כולה צחקתי מותק |
אתה יודע צחוקים צחוקים, אבל לא נעים לשמוע שקוראים לך כלבה... |
|
|
| Scorchio |
| די מצטער כפרה נשמה מותק שלי עיניים תסלחי לי בבקשה אוהב אותך אחותי |
|
|
| luckystrike |
IM ALOOONEEEE....
IM ALONNNNNNNNNNNEEEE
CANT U SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ITS KILLLLLIIIINNNNGGGG MEEEEEEEEEEE.....
"TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA"
אאאאאההההההההה
איזה טראאאאאאאאאאאקקקקקקק .........
הווקאלס לא נמאס .......
מצטער חזרתי מהדרכה של יומיים עכשיו ואני מת מעייפות ושיעמום ...
IM ALOOOOOOOONNNNNNNEEEEE
CANT UUUUUU SEEEEEEEEEE
ITS KIIIILLLLLLINNNNG MMMMMMMMEEEEEEEEE |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
די מצטער כפרה נשמה מותק שלי עיניים תסלחי לי בבקשה אוהב אותך אחותי |
דדיייי..... בטח שאני סולחת לך....
ממווואאההההה...:D :D :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מצטער חזרתי מהדרכה של יומיים עכשיו ואני מת מעייפות ושיעמום ...
|
חחחח....
למה שלא תלך לישון קצת...
זה בטוח יעזור נגד עייפות...
:D |
|
|
| Julie_Spyder |
| quote: | Originally posted by Tarantula
hah....:D
i love u 2 julie!!!:D :toothless :toothless |
"OOOoooOOO i can feel the love in da air.. "
It's form a movie dont ask me which one but somthing with dr doolittle..
yes.. understanding stuff in here can be a hassle.. but i'll just pretend that i do understand.. heheh |
|
|
|
|