return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
חתימה חדשה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
יופי, רובנו מסכימים שהחתימה דבילית

בכל מקרה, אנחנו לא צריכים סתם לכעוס ולצעוק ו"לקלל" בטרד של הצ'יל

יש לנו את
TRANCEGIANT
ו
IZZY
שעושים עבודה ככ נפלאה שם :)

אני פשוט אוהב את הפוסטים שלהם...

אנחנו רושמים מזעם, הם רושמים עובדות

וזהו
MoSH_MaN
Told you so.......
t0xIc
אם כל השינאה שלי כלפי ערבים אבל החתימה הזאת לא במקום לדעתי
כאילו יש פה אנשים עם דעות אחרות, מממ ובעיקרון לא באים לפה ביגלל פוליטקה יש תפורמים של ואללה בשביל זה
MoSH_MaN
תראה אני כבר אמרתי
האירופאים תצבועים

הם חושבים שזה כזה פשוט
הם בכלל לא מבינים ברגע שיעשו להם ]פיגוע גדול הם יתחילו להבין

אירופה זה מקרו הבעיה
בגלל אירופה יש לנו כאן צרות

לפי ההיסטוריה
מה שהאירופאים היו עושים לפלשתינאים זה היה ממש הרבה יותר נורא
כמו הוצאות להורג....כמו הנאצים.......

אבל אתם יודעים צבועים מזדיינים

פשוט המצב שלהם עכשיו הוא טוב וממש לא נוח להם מלחמה אז הם משנים לגרום לכך שלא תיהיה מלחמה כי הפ פוחדים שהם יפגעו
אבל זהו

זה מה שצריך להגיד וסגור את העניין חלא צריך להתגרות יותר!
NyKoN
תראו
עכשיו אני קורא את כל התגובות שלכם
ואם למנהלים לא טוב שיורידו את החתימה מט'רדים

אני נשאר איתה כי זה מה שאני חושב וככה אני מרגיש

ולא אמרתי שהיטלר טרוריסט ולא אמרתי שהיטלר אהב ערבים
זאת השוואה ששניהם שנאו ושונאים יהודים ושבין האינטרסים שלהם אין שום הבדל
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
תראו
עכשיו אני קורא את כל התגובות שלכם
ואם למנהלים לא טוב שיורידו את החתימה מט'רדים

אני נשאר איתה כי זה מה שאני חושב וככה אני מרגיש

ולא אמרתי שהיטלר טרוריסט ולא אמרתי שהיטלר אהב ערבים
זאת השוואה ששניהם שנאו ושונאים יהודים ושבין האינטרסים שלהם אין שום הבדל



ראסמי
תעשה מה שאתה חושב...
ואם היה לי כזאת תמונה הייתי עושה ממנה גם חתימה...
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren



ראסמי
תעשה מה שאתה חושב...
ואם היה לי כזאת תמונה הייתי עושה ממנה גם חתימה...


תעשה
אני לא עוצר אותך
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN


תעשה
אני לא עוצר אותך

איך אני יעשה???
NyKoN
תשמור את התמונה ותשים בחתימה שלך?
Hell_Copter
קודם כל אף אחד לא יכול לשנות את החתימה שלך....

שמע אחי אני חושב זה ממש לא במקום אבל אין לי מה לעשות נגד זה

TranceGiant
Wow thanks Chook ! This time I havent written too much cause it has been proven pretty senseless to argue with most of the ppl in the chill out room in the past. Still there are some points i simply have to make clear (for example the antisemitsm-discussion).

As for the signature.... Its really stupid indeed. Not cause I defend Arafat but because I dont wanna see Hitler's uniquely horrible "acts" compared to ANYTHING nowadays. Every1 who equals the Shoa with today's terrorism makes the Nazi crimes look almost innocent.
Arafat is a bastard and probably a Jew-Hater but we all know that theres no need to make him "bigger" than he is.

Not to mention that the word "terrorist" doesnt fit at all to Hitler by its definition (as explined by ariel)......
And I also agree that we should talk les about politics and more about Trance, girls and..MACCABI HAIFA!
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by guetag


מצטער להגיד את זה אחי אבל אוייייישששששששששש פשוט תסתום

לא למדת היסטוריה?
ברור שהוא הפעיל טרור
למה אתה חושב נועדו כל הגסטאפו ופלוגות ה
SS?
לעשות סדר במדינה ולסלק את כל מי שמתנגד
וככה הם גם מטילים פחד על אחרים שחושבים להתנגד למשטר
איך אתה חושב שהוא קיבל את כל הכוח שלו? את כל העליונות שלו?
כי כל אחד ידע שאם הוא אומר משהו או חושב משהו נגד המשטר שלו
IT'S ALL OVER


אם היית לומד קצת היסטוריה בתיכון היית מבין שאתה מדבר שטויות
היטלר עלה לשלטון בגלל האהדה של העם ובגלל שהשלטון הנוכחי היה רופף, העם רצה שינוי וזה מה שהם קיבלו והם תמכו בו לכל אורך המלחמה

אז חלאס להמציא תהיסטוריה מחדש

לא במקום וזהו
לדעתי בכלל צריך להרחיק פוליטיקה מהופרומים
מילא טרד אחד אבל כל יומיים נפתח טרד על אותו ויכוח מטומטם שאין לו סוף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement