return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
חתימה חדשה! (pg. 3)
View this Thread in Original format
TranceGiant
maybe thats gonna show u what "terrorism" means
Mussolini terrorized the Italian population and then got the power,
Hitler was politically strong and then got power

Mussolini= terrorist then dicator
Hitler= son of a bitch Dictator mass murderer

Bin Laden = terrorist
Saddam= dictator
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


אם היית לומד קצת היסטוריה בתיכון היית מבין שאתה מדבר שטויות
היטלר עלה לשלטון בגלל האהדה של העם ובגלל שהשלטון הנוכחי היה רופף, העם רצה שינוי וזה מה שהם קיבלו והם תמכו בו לכל אורך המלחמה


בדיוק ככה...
בגרמניה היטלר עלה בצורה דמוקרטית ואז שינה את החוקים בעזרת הפרלמנט שתמך בו...
העם היה צריך את השינוי הזה ובחר בו ואז היטלר שינה את החוקים והפך לדיקטטור
גרמניה הייתה בבאסה רצינית אחרי ההפסד במלחמת העולם הראשונה והייתה צריכה מישהו שידחוף אותה כמו היטלר... ברור שהם לא ציפו שזה מה שיקרה בסוף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
אבל היטלר עשה כל מיני פעולות בשביל לבסס את השלטון שלו


לבסס זאת מילת המפתח שלך!!!!
היטלר עלה באופן דמוקרטי לשלטון ואז הרס את הדמוקרטיה שהייתה בגרמניה
אחרי שהוא היה המדינה כבר לא הייתה דמוקרטית!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag


מה הקשר?
לא אמרתי שהוא עלה בעזרת טרור
אבל הוא השתמש בטרור לבסס את השלטון שלו ולסלק את המתנגדים שלו
אז הוא כן היה טרוריסט!!


כשמישהו שלא שולט במדינה ועושה דברים כאלה אני חושב שצריך לקרוא לו טרוריסט...
כי בת'כלס היטלר הנהיג שלטון דיקטטורי... הוא היה דיקטטור ולא טרוריסט
לא שדיקטטור זה יותר טוב או משהו
MoSH_MaN
טוב הבנו את הקטע

ג'יז'וס!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב הבנו את הקטע

ג'יז'וס!!!!!


אתה מתכוון ג'זסט!!! ;)

מצטער הייתי חייב להכניס את זה... בדיחה פרטית ולא מהכפר :D
NyKoN
ד"א
היטלר היה טרוריסט עוד לפני שהוא בכלל ניסה לרוץ לשלטון וזה הכניס אותו לכלא

באיזשהו כינוס היטלר ועוד כמה אנשים החליטו להשתלט על כמה פוליטיקאים בכירים ולקחת אותם שבויים ובתמורה לשחרור שלהם הוא ימונה לקנצלר גרמניה
אבל היטלר היה מפגר וקיבל את ההבטחת סרק של אחד הפולטיקאים ונכנס לכלא

היטלר טרוריסט אחרי הכל
DjChook
אחי ת'אמת עכשיו שאני מסתכל על החתימה שלך

זה יפה

השליוב עם הידיים, רק עכשיו אני רואה את זה

ממש יפה

חחח
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
אחי ת'אמת עכשיו שאני מסתכל על החתימה שלך

זה יפה

השליוב עם הידיים, רק עכשיו אני רואה את זה

ממש יפה

חחח


פסיכומטרי ממשיך להשפיע :)
Ariels
quote:
Originally posted by guetag
מצטער להגיד את זה אחי אבל אוייייישששששששששש פשוט תסתום

לא למדת היסטוריה?
ברור שהוא הפעיל טרור
למה אתה חושב נועדו כל הגסטאפו ופלוגות ה
SS?
לעשות סדר במדינה ולסלק את כל מי שמתנגד
וככה הם גם מטילים פחד על אחרים שחושבים להתנגד למשטר
איך אתה חושב שהוא קיבל את כל הכוח שלו? את כל העליונות שלו?
כי כל אחד ידע שאם הוא אומר משהו או חושב משהו נגד המשטר שלו
IT'S ALL OVER



כן למדתי היסטוריה קיבלתי 97 בבגרות וגם 96 באזרחות
עוד 10 חודשים אני מתחיל ללמוד מדעי המדינה וסוציולוגיה
כי התחום שאני הכי תותח בו בארץ אז תסתום תפה

הגסטפו והאסאס והחומים נועדו לבסס שלטון נכון אבל הקטע היפה שזה היה חוקי
ברגע שדבר מחוקק ברייכסטאג הוא חוק ומה שמחוקק בחוק הוא לא טרור
זה נקרא שלטון הרוב מצטער לבשר לך
החוק בדומה לקומוניסטים הכריז על מפלגה אחת שולטת
בניגוד לקומוניסטים בה כולם היו שווים והדומא היה פרלמנט שהיצוג בו היה סנאטורי על סמך אזורי בחירה בשביל שלא יהיה יצוג מפלגתי
בגרמניה אחדות השלטון אמרה שהצורך בפרלמנט אינו קיים מכוון שבניגוד לקומוניזם בו כולם שולטים בלאומנות יש מנהיג בודד כביכול דיקטטור אבל היטלר נבחר ברוב קולות אז ההגדרה של דיקטטור לא קיימת זה לא שהוא כפה על גרמניה לעשות דברים שהיא לא רצתה, הוא היה דמגוג הוא שכנע אותם
ברגע שיש לך אחדות שלטון, כלומר, שליט בודד
אין צורך בפרלמנט כי אין רוב דעות יש דעה אחת, דעתו של היטלר
זה למה שרפו את הרייכסטאג והאשימו את הקומוניסטים בנטיעת רשע בגרמניה בגלל שבגרמניה היה שלטון מונרכיסטי על ידי הקיזר ואחרי מלחמת העולם הראשונה בהשפעת הקומוניסטים נבנה הרייכסטאג דבר שהיטלר רעה כסמל רשע

בקיצור, אל תתעסקו איתי, אתם יכולים להגיד דברים נכנונים אבל לא מדוייקים אם למישהו יש שאלות בנושא הוא מוזמן לפנות אלי העבודת סיכום שלי הייתה בנושא מערכת התעמולה הנאצית והדמגוגיה שקיפלה את הדמוקרטיה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
בקיצור, אל תתעסקו איתי, אתם יכולים להגיד דברים נכנונים אבל לא מדוייקים אם למישהו יש שאלות בנושא הוא מוזמן לפנות אלי העבודת סיכום שלי הייתה בנושא מערכת התעמולה הנאצית והדמגוגיה שקיפלה את הדמוקרטיה


פשששש אתה תותח אחי.... כל הכבוד על ההשקעה בפוסט
מסכים עם כל מילה שלך... נקווה שהאחרים גם יבינו שהם טועים
luckystrike
חאלאס מה אתם ילדים קטנים ???
ראסמי ג'יזוס !

קיצר לדעתי החתימה לא במקום ...
ממש לא במקום
בעיקר מהסיבות שאריאל ,
TRANCEGIAT
ומוש אמרו בהתחלה

אין מה להוסיף חוץ מזה שאני מקווה שתשנה אותה ...
ושאחרים בפורום מהעולם לא יראו בזה משהוא מייצג
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement