|
חתימה חדשה! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
maybe thats gonna show u what "terrorism" means
Mussolini terrorized the Italian population and then got the power,
Hitler was politically strong and then got power
Mussolini= terrorist then dicator
Hitler= son of a bitch Dictator mass murderer
Bin Laden = terrorist
Saddam= dictator |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אם היית לומד קצת היסטוריה בתיכון היית מבין שאתה מדבר שטויות
היטלר עלה לשלטון בגלל האהדה של העם ובגלל שהשלטון הנוכחי היה רופף, העם רצה שינוי וזה מה שהם קיבלו והם תמכו בו לכל אורך המלחמה
|
בדיוק ככה...
בגרמניה היטלר עלה בצורה דמוקרטית ואז שינה את החוקים בעזרת הפרלמנט שתמך בו...
העם היה צריך את השינוי הזה ובחר בו ואז היטלר שינה את החוקים והפך לדיקטטור
גרמניה הייתה בבאסה רצינית אחרי ההפסד במלחמת העולם הראשונה והייתה צריכה מישהו שידחוף אותה כמו היטלר... ברור שהם לא ציפו שזה מה שיקרה בסוף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
אבל היטלר עשה כל מיני פעולות בשביל לבסס את השלטון שלו
|
לבסס זאת מילת המפתח שלך!!!!
היטלר עלה באופן דמוקרטי לשלטון ואז הרס את הדמוקרטיה שהייתה בגרמניה
אחרי שהוא היה המדינה כבר לא הייתה דמוקרטית!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
מה הקשר?
לא אמרתי שהוא עלה בעזרת טרור
אבל הוא השתמש בטרור לבסס את השלטון שלו ולסלק את המתנגדים שלו
אז הוא כן היה טרוריסט!! |
כשמישהו שלא שולט במדינה ועושה דברים כאלה אני חושב שצריך לקרוא לו טרוריסט...
כי בת'כלס היטלר הנהיג שלטון דיקטטורי... הוא היה דיקטטור ולא טרוריסט
לא שדיקטטור זה יותר טוב או משהו |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב הבנו את הקטע
ג'יז'וס!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב הבנו את הקטע
ג'יז'וס!!!!! |
אתה מתכוון ג'זסט!!! ;)
מצטער הייתי חייב להכניס את זה... בדיחה פרטית ולא מהכפר :D |
|
|
| NyKoN |
ד"א
היטלר היה טרוריסט עוד לפני שהוא בכלל ניסה לרוץ לשלטון וזה הכניס אותו לכלא
באיזשהו כינוס היטלר ועוד כמה אנשים החליטו להשתלט על כמה פוליטיקאים בכירים ולקחת אותם שבויים ובתמורה לשחרור שלהם הוא ימונה לקנצלר גרמניה
אבל היטלר היה מפגר וקיבל את ההבטחת סרק של אחד הפולטיקאים ונכנס לכלא
היטלר טרוריסט אחרי הכל |
|
|
| DjChook |
אחי ת'אמת עכשיו שאני מסתכל על החתימה שלך
זה יפה
השליוב עם הידיים, רק עכשיו אני רואה את זה
ממש יפה
חחח |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי ת'אמת עכשיו שאני מסתכל על החתימה שלך
זה יפה
השליוב עם הידיים, רק עכשיו אני רואה את זה
ממש יפה
חחח |
פסיכומטרי ממשיך להשפיע :) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by guetag
מצטער להגיד את זה אחי אבל אוייייישששששששששש פשוט תסתום
לא למדת היסטוריה?
ברור שהוא הפעיל טרור
למה אתה חושב נועדו כל הגסטאפו ופלוגות ה
SS?
לעשות סדר במדינה ולסלק את כל מי שמתנגד
וככה הם גם מטילים פחד על אחרים שחושבים להתנגד למשטר
איך אתה חושב שהוא קיבל את כל הכוח שלו? את כל העליונות שלו?
כי כל אחד ידע שאם הוא אומר משהו או חושב משהו נגד המשטר שלו
IT'S ALL OVER |
כן למדתי היסטוריה קיבלתי 97 בבגרות וגם 96 באזרחות
עוד 10 חודשים אני מתחיל ללמוד מדעי המדינה וסוציולוגיה
כי התחום שאני הכי תותח בו בארץ אז תסתום תפה
הגסטפו והאסאס והחומים נועדו לבסס שלטון נכון אבל הקטע היפה שזה היה חוקי
ברגע שדבר מחוקק ברייכסטאג הוא חוק ומה שמחוקק בחוק הוא לא טרור
זה נקרא שלטון הרוב מצטער לבשר לך
החוק בדומה לקומוניסטים הכריז על מפלגה אחת שולטת
בניגוד לקומוניסטים בה כולם היו שווים והדומא היה פרלמנט שהיצוג בו היה סנאטורי על סמך אזורי בחירה בשביל שלא יהיה יצוג מפלגתי
בגרמניה אחדות השלטון אמרה שהצורך בפרלמנט אינו קיים מכוון שבניגוד לקומוניזם בו כולם שולטים בלאומנות יש מנהיג בודד כביכול דיקטטור אבל היטלר נבחר ברוב קולות אז ההגדרה של דיקטטור לא קיימת זה לא שהוא כפה על גרמניה לעשות דברים שהיא לא רצתה, הוא היה דמגוג הוא שכנע אותם
ברגע שיש לך אחדות שלטון, כלומר, שליט בודד
אין צורך בפרלמנט כי אין רוב דעות יש דעה אחת, דעתו של היטלר
זה למה שרפו את הרייכסטאג והאשימו את הקומוניסטים בנטיעת רשע בגרמניה בגלל שבגרמניה היה שלטון מונרכיסטי על ידי הקיזר ואחרי מלחמת העולם הראשונה בהשפעת הקומוניסטים נבנה הרייכסטאג דבר שהיטלר רעה כסמל רשע
בקיצור, אל תתעסקו איתי, אתם יכולים להגיד דברים נכנונים אבל לא מדוייקים אם למישהו יש שאלות בנושא הוא מוזמן לפנות אלי העבודת סיכום שלי הייתה בנושא מערכת התעמולה הנאצית והדמגוגיה שקיפלה את הדמוקרטיה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
בקיצור, אל תתעסקו איתי, אתם יכולים להגיד דברים נכנונים אבל לא מדוייקים אם למישהו יש שאלות בנושא הוא מוזמן לפנות אלי העבודת סיכום שלי הייתה בנושא מערכת התעמולה הנאצית והדמגוגיה שקיפלה את הדמוקרטיה |
פשששש אתה תותח אחי.... כל הכבוד על ההשקעה בפוסט
מסכים עם כל מילה שלך... נקווה שהאחרים גם יבינו שהם טועים |
|
|
| luckystrike |
חאלאס מה אתם ילדים קטנים ???
ראסמי ג'יזוס !
קיצר לדעתי החתימה לא במקום ...
ממש לא במקום
בעיקר מהסיבות שאריאל ,
TRANCEGIAT
ומוש אמרו בהתחלה
אין מה להוסיף חוץ מזה שאני מקווה שתשנה אותה ...
ושאחרים בפורום מהעולם לא יראו בזה משהוא מייצג |
|
|
|
|