|
די מיותר לא?
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הייתי זורק
PM
למישהו אבל לא ברור לי מי מהמודים סטיקק את הטרד של התקווה ולמה... שום דבר אישי גואטג אבל זה פשוט נראה לי מיותר |
|
|
| DjChook |
מסכים איתך לגמרי
גם ככה יש יותר מדי סטיקים |
|
|
| NyKoN |
אני לא חושב שזה מיותר
הגיע הזמן שיכירו בזה שאנחנו פה ואנחנו ישראלים
אם אתה לא גאה בזה אל תיכנס לט'רד |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני לא חושב שזה מיותר
הגיע הזמן שיכירו בזה שאנחנו פה ואנחנו ישראלים
אם אתה לא גאה בזה אל תיכנס לט'רד |
לפי דעתי ממשש שטיפשי לשים את זה סטיקי
סטיקי צריך לעשות טרדים שמדברים עליהם הרבה
כמו ההמלצות של השירים
זה טרדד שתמיד מתחדש
ובקווהה אני מששש לא חושב שמשהו ישתנה שם |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by divx-master
לפי דעתי ממשש שטיפשי לשים את זה סטיקי
סטיקי צריך לעשות טרדים שמדברים עליהם הרבה
כמו ההמלצות של השירים
זה טרדד שתמיד מתחדש
ובקווהה אני מששש לא חושב שמשהו ישתנה שם |
טוב זה החלטה של המנהלים
כשהם יחליטו להוריד את זה הם יורידו |
|
|
| YuVaL |
אני שמתי את זה כסטיקי
לא רואה סיבה שזה לא יהיה
אפילו אם זה לא טרד שמדברים בוא
לי אישית זה נראה ראוי, אם אתם לא רוצים את זה פשוט תתעלמו |
|
|
| NaOren |
אני לא מבין מה מיותר פה?????
זה ההמנון שלנו !!!!!! |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני לא חושב שזה מיותר
הגיע הזמן שיכירו בזה שאנחנו פה ואנחנו ישראלים
אם אתה לא גאה בזה אל תיכנס לט'רד |
אני לא מבין מה הקשר פה ?
גם ככה יש יותר מדי סטיקי אם כבר רוצים לשים את זה בסטיקי אז שישימו את זה ואת חוקי הפורום בסטיקי אחד תחת הכותרת
the israeli forum |
|
|
| NyKoN |
| THE ADMIN HAS SPOKEN |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by NyKoN
THE ADMIN HAS SPOKEN |
The mod you n00b |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני שמתי את זה כסטיקי
לא רואה סיבה שזה לא יהיה
אפילו אם זה לא טרד שמדברים בוא
לי אישית זה נראה ראוי, אם אתם לא רוצים את זה פשוט תתעלמו |
אני חושב זה מיותר מאוד...
אני ומורן ראינו את זה אתמול אצל אריאל ולא הבנו למה שמת את זה סטיקי
דבר איתנו...
אין ממש טעם בזה כי עם כל הכבוד אין פה אפילו אחד שלא יודע את התקווה בעל פה
והתרגום לאנגלית זה אחד הדברים היותר דפוקים שראיתי
קיצר דבר איתי או עם מורן |
|
|
| Narcotic Mind |
מיותר מאוד
סתם תופס מקום
לא ממש מעניין אף אחד, יענו מה? אתם לא יודעים תהמנון ?
אז בשביל מי זה ? בשביל הבן אדם וחצי שנכנסים מחול לפה ? זה יותר פדיחות מהראות משהו
לא ראיתי בפורומים אחרים דבר כזה וגם אם היה שם זה גם היה מטומטם
זה פורום טראנס לא פורום םטליטי למה שאני אכנס לפה והראה את ההמנון שלנו תקוע לי מול העניים ? |
|
|
|
|