return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
די מיותר לא?
View this Thread in Original format
oDrori
הייתי זורק
PM
למישהו אבל לא ברור לי מי מהמודים סטיקק את הטרד של התקווה ולמה... שום דבר אישי גואטג אבל זה פשוט נראה לי מיותר
DjChook
מסכים איתך לגמרי

גם ככה יש יותר מדי סטיקים
NyKoN
אני לא חושב שזה מיותר

הגיע הזמן שיכירו בזה שאנחנו פה ואנחנו ישראלים

אם אתה לא גאה בזה אל תיכנס לט'רד
divx-master
quote:
Originally posted by NyKoN
אני לא חושב שזה מיותר

הגיע הזמן שיכירו בזה שאנחנו פה ואנחנו ישראלים

אם אתה לא גאה בזה אל תיכנס לט'רד


לפי דעתי ממשש שטיפשי לשים את זה סטיקי

סטיקי צריך לעשות טרדים שמדברים עליהם הרבה

כמו ההמלצות של השירים

זה טרדד שתמיד מתחדש

ובקווהה אני מששש לא חושב שמשהו ישתנה שם
NyKoN
quote:
Originally posted by divx-master


לפי דעתי ממשש שטיפשי לשים את זה סטיקי

סטיקי צריך לעשות טרדים שמדברים עליהם הרבה

כמו ההמלצות של השירים

זה טרדד שתמיד מתחדש

ובקווהה אני מששש לא חושב שמשהו ישתנה שם


טוב זה החלטה של המנהלים
כשהם יחליטו להוריד את זה הם יורידו
YuVaL
אני שמתי את זה כסטיקי
לא רואה סיבה שזה לא יהיה
אפילו אם זה לא טרד שמדברים בוא

לי אישית זה נראה ראוי, אם אתם לא רוצים את זה פשוט תתעלמו
NaOren
אני לא מבין מה מיותר פה?????
זה ההמנון שלנו !!!!!!
Pinto
quote:
Originally posted by NyKoN
אני לא חושב שזה מיותר

הגיע הזמן שיכירו בזה שאנחנו פה ואנחנו ישראלים

אם אתה לא גאה בזה אל תיכנס לט'רד


אני לא מבין מה הקשר פה ?
גם ככה יש יותר מדי סטיקי אם כבר רוצים לשים את זה בסטיקי אז שישימו את זה ואת חוקי הפורום בסטיקי אחד תחת הכותרת
the israeli forum
NyKoN
THE ADMIN HAS SPOKEN
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NyKoN
THE ADMIN HAS SPOKEN


The mod you n00b

Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
אני שמתי את זה כסטיקי
לא רואה סיבה שזה לא יהיה
אפילו אם זה לא טרד שמדברים בוא

לי אישית זה נראה ראוי, אם אתם לא רוצים את זה פשוט תתעלמו


אני חושב זה מיותר מאוד...
אני ומורן ראינו את זה אתמול אצל אריאל ולא הבנו למה שמת את זה סטיקי
דבר איתנו...

אין ממש טעם בזה כי עם כל הכבוד אין פה אפילו אחד שלא יודע את התקווה בעל פה
והתרגום לאנגלית זה אחד הדברים היותר דפוקים שראיתי
קיצר דבר איתי או עם מורן
Narcotic Mind
מיותר מאוד
סתם תופס מקום
לא ממש מעניין אף אחד, יענו מה? אתם לא יודעים תהמנון ?
אז בשביל מי זה ? בשביל הבן אדם וחצי שנכנסים מחול לפה ? זה יותר פדיחות מהראות משהו
לא ראיתי בפורומים אחרים דבר כזה וגם אם היה שם זה גם היה מטומטם

זה פורום טראנס לא פורום םטליטי למה שאני אכנס לפה והראה את ההמנון שלנו תקוע לי מול העניים ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement