|
Gil Shwartz - My Anthem (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מוריד עכשיו ועוד רבע שעה אני עושה מגיב!
אותם סאפלים ששמת ברימיקס לפייבל ואת מה שאני שונא!
אינטרו טוב
אהבתי את הכניסה ב1:47 ככה
בגדול הבילד אפ דומה לשיר אחר שלך
הברייק ב 4:00 אחלה יפה יפה....
אני אוהב את התווים במלודיה
ב4:38 זה ממש מצויין ומשתפר משם
הסאמפלים שאני לא אוהב דווקא בשיר הזה ממש טובים
שזה הסינט של המלודיה
שדווקא בשיר הזה הוא ממש טוב
הקצב לא הכי אוהב....
אבל זה ללא ספק השיר הכי טוב שלך!!!
9/10
בסולם דירוגים שלי
אולי אפילו 10 בעתיד
יקח זמן
שיחקת אותה! :toocool: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מוריד עכשיו....
:) |
|
|
| YuVaL |
Gil_Shwartz-My_Anthem-Promo-Vinyl-2003-POW
:D:cool: |
|
|
| SiLvErSkY |
| Gil_Shwartz-My_Anthem-Promo-Vinyl-2002-aPC |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Gil_Shwartz-My_Anthem-Promo-Vinyl-2003-POW
:D:cool: |
מהפה שלך לקבוצת שחרור!
:D:D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מוריד עכשיו ועוד רבע שעה אני עושה מגיב!
אותם סאפלים ששמת ברימיקס לפייבל ואת מה שאני שונא!
אינטרו טוב
אהבתי את הכניסה ב1:47 ככה
בגדול הבילד אפ דומה לשיר אחר שלך
הברייק ב 4:00 אחלה יפה יפה....
אני אוהב את התווים במלודיה
ב4:38 זה ממש מצויין ומשתפר משם
הסאמפלים שאני לא אוהב דווקא בשיר הזה ממש טובים
שזה הסינט של המלודיה
שדווקא בשיר הזה הוא ממש טוב
הקצב לא הכי אוהב....
אבל זה ללא ספק השיר הכי טוב שלך!!!
9/10
בסולם דירוגים שלי
אולי אפילו 10 בעתיד
יקח זמן
שיחקת אותה! :toocool: |
איך ידעתי שתגיד שאתה שונא ת'סמפלים :)
אין מה לעשות אחי
זה מה שהלך הכי טוב :)
תודה על הביקורת וכבר יש תיקונים ותוספות בטראק. |
|
|
| t0xIc |
כמו שדיברתי איתך באי סי קיו
טראק ע-נ-ק
!!!! היתלהבתי כמו לא יודע מה
ממממ אני חושב לעשות לזה מיקס!!! וכמו שידבברנו אני יבקש מחבר שלי שישחזר את המלודיה עם גיטרה חשמלית !!
בכל אופן
10/10
שולט!! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Gil_Shwartz-My_Anthem-Promo-Vinyl-2003-POW
:D:cool: |
שטויות
יהיה לזה שחרור הרבה יותר טוב
ברמה הכי גבוהה
Gil_Shwartz-My_Anthem-Promo-Vinyl-2003-CaN
ודרך-אגב
הטראק פצצצצצוווותתתתתתת |
|
|
| DjChook |
Gil_Shwartz-My_Anthem-Promo-Vinyl-2003-Can
אני מבקש
עוד לא שמעתי, אז אני עוד לא מגיב
סורי, יותר מדי פסיכומטרי |
|
|
| NaOren |
| יוואו גבר זה תותח... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הדבר היחיד שמפריע לי זה שיש רק עליה עיקרית אחת
שמגיעה בערך ב 4:00
ומשם עד לאוטרו הבייס ליין דיי נשאר אותו הדבר ואין שום הפתעות או שינויים משמעותיים במלודיה, חוץ מזה שאתה מוציא ומכניס את הסטרינגים
מידי פעם
במקומך הייתי בסביבות 5:40 ככה שאתה שוב פעם מכניס את הסטרינגים, הנה בדיוק ב 5:56 הייתה יכול לעצור את כל הבייס ליין להכין שוב עליה כזאת ולהכניס שוב פעם בייס ליין אבל הפעם יותר מהיר ועצבני קיקים מהירים יותר
או שבעצם זה מעט מידי זמן של מיין מלודי
בעיקרון מה שאני מתכוון להגיד זה שאתה צריך להכניס שם עוד עליה אחת שלאחריה תגיע המלודיה הראשית אבל עם בס חזק יותר וקיקים מהירים יותר
אבל זאת רק דעתי...
:)
אהבתי מאוד את הכניסה של הבאסים ב
4:54
:disbelief
אהבתי את הטראנס הזה, אבל לדעתי זאת לא העבודה הכי טובה שלך
בכל מקרה...בהצחלה עם השחרור
:tongue2 |
|
|
|
|