return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
.
View this Thread in Original format
guetag
.
DjChook
תגיד לי אתה דפוק ?
מה הקשר בין ההמנון הזה שמייצג את ההמנון של מדינת ישראל
ל"המנון היהודים" אני בהלם שאתה רשמת את זה

נראה לך שמישהו בארה"ב (יותר יהודים מפה) מזיז הביצה מההמנון ?
NaOren
צ'וק אני מתבייש בך שהצבעת לא
אכזבת אותי קשות...
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
צ'וק אני מתבייש בך שהצבעת לא
אכזבת אותי קשות...


אורן אתה ככ לא מבין שאני פשוט לא אגיב
guetag
.
HyPeRSoNiC
אני לא מבין
למה שהוא לא יהיה פה?????
DjChook
חחחח גואטג, תפסיק לחיות בהתקפה כל החיים שלך

אתה אשכרא כל פעם מנסה לתקוף במקום להפנים מה שאומרים לך ולהמשיך הלאה

בסך הכל הבאתי עובדה,

מה אתה ישר מתגונן ?! ומתקיף


נשבע לך לקחת קשה את כל הקטע של הפוליטיקה בפורום, זה ככ לא המטרה שלו
guetag
.
guetag
.
DjChook
quote:
Originally posted by guetag

למה להפנים אם אני לא מסכים למה שאתה אומר?


כי ציינתי עובדה

אתה לא אמור להתווכח איתה

ואחי, תסדר משהו עם החתימה שלך, קיבלת שם איום אני חושב :)

NaOren
quote:
Originally posted by DjChook


כי ציינתי עובדה

אתה לא אמור להתווכח איתה

ואחי, תסדר משהו עם החתימה שלך, קיבלת שם איום אני חושב :)


איפה זה שם?
guetag
.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement