|
.
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תגיד לי אתה דפוק ?
מה הקשר בין ההמנון הזה שמייצג את ההמנון של מדינת ישראל
ל"המנון היהודים" אני בהלם שאתה רשמת את זה
נראה לך שמישהו בארה"ב (יותר יהודים מפה) מזיז הביצה מההמנון ? |
|
|
| NaOren |
צ'וק אני מתבייש בך שהצבעת לא
אכזבת אותי קשות... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
צ'וק אני מתבייש בך שהצבעת לא
אכזבת אותי קשות... |
אורן אתה ככ לא מבין שאני פשוט לא אגיב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אני לא מבין
למה שהוא לא יהיה פה????? |
|
|
| DjChook |
חחחח גואטג, תפסיק לחיות בהתקפה כל החיים שלך
אתה אשכרא כל פעם מנסה לתקוף במקום להפנים מה שאומרים לך ולהמשיך הלאה
בסך הכל הבאתי עובדה,
מה אתה ישר מתגונן ?! ומתקיף
נשבע לך לקחת קשה את כל הקטע של הפוליטיקה בפורום, זה ככ לא המטרה שלו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by guetag
למה להפנים אם אני לא מסכים למה שאתה אומר? |
כי ציינתי עובדה
אתה לא אמור להתווכח איתה
ואחי, תסדר משהו עם החתימה שלך, קיבלת שם איום אני חושב :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
כי ציינתי עובדה
אתה לא אמור להתווכח איתה
ואחי, תסדר משהו עם החתימה שלך, קיבלת שם איום אני חושב :) |
איפה זה שם? |
|
|
|
|