|
vilka e bäst? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
abooo?? hahahaha :D
hmmmz, asså....när ja for första gången sa ja till pappa enbart vart ja skulle...så ringde min mamma till mig på mobilen ( I had to answer) hehe när ja var i Hamburg.. hon hörde att ja lät lite "abroad" så att säga.... Hee heee :) aj aj
men just det.. du var ju inte myndig.. hehe, va glad att hon e rädd om dig asså :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
abooo?? hahahaha :D
hmmmz, asså....när ja for första gången sa ja till pappa enbart vart ja skulle...så ringde min mamma till mig på mobilen ( I had to answer) hehe när ja var i Hamburg.. hon hörde att ja lät lite "abroad" så att säga.... Hee heee :) aj aj
men just det.. du var ju inte myndig.. hehe, va glad att hon e rädd om dig asså :) |
haha hon måste blivit lite småchockad lr? :)
å ja de e skönt till viss del men ibland går hon en på nerverna, som efter akalla så utbrast hon den idiotiska komentaren "ja där ser du, bara onödigt å gå på fler rave"
som om de va ravets fel att jag blev attackerad :whip: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
som om de va ravets fel att jag blev attackerad :whip: |
klart det var, det sägger RK iaf..:rolleyes: :stongue: |
|
|
| Glorie |
haha....
hon blev måttligt oroad.. kan ja säga :) blev tvungen att skicka sms hela tiden efter det..
typ..."det går bra, killarna kör långsamt, fast de inte gjorde det"
men vad? akalla-attackerad?? jag har nog missat nåt här va :) |
|
|
| Vizay |
tjae va ska man säga om rk......söta nissar de där
har en rolig liten historia som min polare råkade ut för som visar hur duktiga rk e :p
dom hade kommit till något skogsrave helt förklädda för att smälta in...problemet var bara att dom snarare såg ut som hiphopare än raveare....sköna gänget lixom :p
[edit] faaan va snabba ni e på å svara då ;)
läs "festrapport"-tråden så fattar du vad som hände glorie |
|
|
| reveal |
vi är elita på att svara
dett börjar fan likna en chat :rolleyes:
gäller att ha nåt vettigt i varje post att säga... hmmmm
vettigt: varför FÖRKLÄ sig för att smälta in? känns inte som om det går ihop? |
|
|
| Vizay |
kanske för att rk inte är raveare?
men det roliga i det hela va ju att dom va så bakom att dom hade klätt sig som hiphopare å inte raveare :p |
|
|
| reveal |
bakvänd keps? :)
men alltså, vad är det som skiljer hiphopares tex byxor, från raveares? inte SÅ mkt egentligen? eller måste jag läsa på mer om hiphop? (hoppas fan inte det) |
|
|
| Vizay |
men schnella nån...ställ en hiphopare brevid en raveare
eller.....vi säger såhär...ställ en raveare brevid typ eminem...eller snoop dogg...börjar du se skillnaderna nu? :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
hahahahha! Menar du? hiphopperstilen? , det hade ja velat seee :) hade fan betalat för det :)
jag ska läsa festrapport-topicen i morgon,lovar.
VETTIGT: :D Blank & Jones, har inte de hållt på längst typ? Dj Fire! Han e snäll ;) |
|
|
| Vizay |
JA jag menar hiphoperstilen...vad annars :p
mjo Blank & Jones e väl veteraner...dom började båda dj'a runt 87 å har jobbat tillsammans under större delen av 90-talet och håller ju fortfarande på så :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
men schnella nån...ställ en hiphopare brevid en raveare
eller.....vi säger såhär...ställ en raveare brevid typ eminem...eller snoop dogg...börjar du se skillnaderna nu? :rolleyes: |
ok, inte RIKTIGT samma stil då :stongue:
jag tänkte på det här med vida stora byxor... men det finns ju fler kännetecken ;) |
|
|
|
|