return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
vilka e bäst? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
abooo?? hahahaha :D

hmmmz, asså....när ja for första gången sa ja till pappa enbart vart ja skulle...så ringde min mamma till mig på mobilen ( I had to answer) hehe när ja var i Hamburg.. hon hörde att ja lät lite "abroad" så att säga.... Hee heee :) aj aj

men just det.. du var ju inte myndig.. hehe, va glad att hon e rädd om dig asså :)
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
abooo?? hahahaha :D

hmmmz, asså....när ja for första gången sa ja till pappa enbart vart ja skulle...så ringde min mamma till mig på mobilen ( I had to answer) hehe när ja var i Hamburg.. hon hörde att ja lät lite "abroad" så att säga.... Hee heee :) aj aj

men just det.. du var ju inte myndig.. hehe, va glad att hon e rädd om dig asså :)

haha hon måste blivit lite småchockad lr? :)

å ja de e skönt till viss del men ibland går hon en på nerverna, som efter akalla så utbrast hon den idiotiska komentaren "ja där ser du, bara onödigt å gå på fler rave"

som om de va ravets fel att jag blev attackerad :whip:
reveal
quote:
Originally posted by Vizay

som om de va ravets fel att jag blev attackerad :whip:

klart det var, det sägger RK iaf..:rolleyes: :stongue:
Glorie
haha....
hon blev måttligt oroad.. kan ja säga :) blev tvungen att skicka sms hela tiden efter det..
typ..."det går bra, killarna kör långsamt, fast de inte gjorde det"

men vad? akalla-attackerad?? jag har nog missat nåt här va :)
Vizay
tjae va ska man säga om rk......söta nissar de där

har en rolig liten historia som min polare råkade ut för som visar hur duktiga rk e :p

dom hade kommit till något skogsrave helt förklädda för att smälta in...problemet var bara att dom snarare såg ut som hiphopare än raveare....sköna gänget lixom :p

[edit] faaan va snabba ni e på å svara då ;)

läs "festrapport"-tråden så fattar du vad som hände glorie
reveal
vi är elita på att svara
dett börjar fan likna en chat :rolleyes:

gäller att ha nåt vettigt i varje post att säga... hmmmm

vettigt: varför FÖRKLÄ sig för att smälta in? känns inte som om det går ihop?
Vizay
kanske för att rk inte är raveare?

men det roliga i det hela va ju att dom va så bakom att dom hade klätt sig som hiphopare å inte raveare :p
reveal
bakvänd keps? :)

men alltså, vad är det som skiljer hiphopares tex byxor, från raveares? inte SÅ mkt egentligen? eller måste jag läsa på mer om hiphop? (hoppas fan inte det)
Vizay
men schnella nån...ställ en hiphopare brevid en raveare

eller.....vi säger såhär...ställ en raveare brevid typ eminem...eller snoop dogg...börjar du se skillnaderna nu? :rolleyes:
Glorie
hahahahha! Menar du? hiphopperstilen? , det hade ja velat seee :) hade fan betalat för det :)

jag ska läsa festrapport-topicen i morgon,lovar.

VETTIGT: :D Blank & Jones, har inte de hållt på längst typ? Dj Fire! Han e snäll ;)

Vizay
JA jag menar hiphoperstilen...vad annars :p

mjo Blank & Jones e väl veteraner...dom började båda dj'a runt 87 å har jobbat tillsammans under större delen av 90-talet och håller ju fortfarande på så :)
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
men schnella nån...ställ en hiphopare brevid en raveare

eller.....vi säger såhär...ställ en raveare brevid typ eminem...eller snoop dogg...börjar du se skillnaderna nu? :rolleyes:

ok, inte RIKTIGT samma stil då :stongue:

jag tänkte på det här med vida stora byxor... men det finns ju fler kännetecken ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement