return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
vilka e bäst?
View this Thread in Original format
Glorie
Beam & Cyrus
Blank & Jones
Bas & Ram
Voodoo & Serano
Hennes & Cold
Fire & Ice

flera förslag kanske?

Jag kan inte väljaaa :)

efter att ha hört Hennes & Cold var ja knäsvag asså :P
reveal
av ovanstående : blank & jones

hennes and cold - the second trip är iofs en favorit :)
Vizay
Blank & Jones ohotad etta

Fire & Ice lätt tvåa dock å Beam vs. Cyrus trea

de ska väl va Beam vs å inte Beam &?
Glorie
vizay, men åh vad du e noggrann. aja, du har rätt :p

aaaa, asså ja gilla Blank & Jones skarpt asså... hörde ju dem på Trance Energy, Utrecht i år . hee heee...

bas & Ram rocka fett me kan ja säga.
Vizay
va du där eller lyssnade du på livesettet hemifrån?

om du va där kommer jag va avundsjuk på dig i stort sett ända tills jag åker till TE själv ;)
Glorie
Vizay, Givetvis var ja där ;)

weeeeeeeeeeeee

har abstinens nu :p
Vizay
inteee rättviiiiiiiiiiiiist *går å dränker sig*

faaaan att jag inte e 18 än...så fort jag e 18 kan jag åka...snart snart....bara ett år :p
Glorie
haha :)

du får allt ta igen det då... asså :) kanske vi ses på sensation white eller så? Jag har redan fixat kläder :p inte så svårt iofs :p heheheh
Vizay
jaja när e de då?...hinner jag fylla arton? :p

fyller 17 26 okt så jag betvivlar det :)

fast iofs jag kanske får åka under nästa år, tor rinte de gäller precis på dagen....morsan kanske e lite tollerant :D
Glorie
sensation festerna e väl i juli eller nåt?

aja, när vi var på trance energy kolla d inte id så? kanske man inte ska förlita sig på, men?

bara å pjata me mamma ;)

reveal
ok, inte bara jag som aldrig varit på nån "av de stora" alltså...
Vizay
jamen vafan åldergränsen där skiter jag fulllständigt i.....inte så svårt å fixa internationellt falsklegg dessutom så det är inte problemet

problemet är min rabiata morsa som knappt släpper ut mig ur huset om jag nämner ordet ravefest (speciellt inte efter akalla) :p

så hur stor tror du då chansen e att jag bara får åka ner till holland själv sådär huxflux :p

å tro mig, min morsa e farlig...ingen man tjafsar me läään, ja svär hon e farlig aboo :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement