return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אספת הורים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
איזה סרט היה בכיתה היום
הייתי בשיעור ואיזה ילד אחד שרוט מריץ צחוקים אחורשמוטה
קיצר לא דיברתי ורק צחקתי בקשט
פתאום המורה עושה לי
"צח צא החוצה"
ואני כזה
"מה למה לא דיברתי"
קיצר התחלתי להתווכח איתה וזה אמרתי לה
"אין לא יעזור אני לא יוצא עד שלא תגידי לי מה עשיתי"
קיצר עושה לי
"אם אתה לא יוצא השעיה"
באתי הרמתי את התיק שלי והפכתי את השולחן על הריצפה ואמרתי לה ב-פנים
"כוס אימא שלך יא זונה"
נראה לי מחר אני מושעה
:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
Pinto
quote:
Originally posted by Scorchio
באתי הרמתי את התיק שלי והפכתי את השולחן על הריצפה ואמרתי לה ב-פנים
"כוס אימא שלך יא זונה"
נראה לי מחר אני מושעה
:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחח
תתכונן להיות שבוע בבית :D
DjChook
חחחח המורה קוראת לך צח ?
המממ

זה כמו שמורה תקרא לי הראל
בעצם המורות כן קוראות לי הראל

מעניין עם הן יקראו לי צ'וק
NaOren
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה סרט היה בכיתה היום
הייתי בשיעור ואיזה ילד אחד שרוט מריץ צחוקים אחורשמוטה
קיצר לא דיברתי ורק צחקתי בקשט
פתאום המורה עושה לי
"צח צא החוצה"
ואני כזה
"מה למה לא דיברתי"
קיצר התחלתי להתווכח איתה וזה אמרתי לה
"אין לא יעזור אני לא יוצא עד שלא תגידי לי מה עשיתי"
קיצר עושה לי
"אם אתה לא יוצא השעיה"
באתי הרמתי את התיק שלי והפכתי את השולחן על הריצפה ואמרתי לה ב-פנים
"כוס אימא שלך יא זונה"
נראה לי מחר אני מושעה
:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחח





חחחחחחחח
זה מזכיר לי שחבר שלי אמר למורה לך זדיין
ועכשיו בדיוק עיושים לו עיות עם זה, אז הוא אומר ליועצת שהוא אמר לי ולא למורה כדי שלא יענישו אותו.....


עזבו הוא בכלל סטלן:stongue: :haha: :crazy:
MoSH_MaN
חחח צח יא ערבי מפגר

חחח אם כבר אתה אומר כזה משפט

למה לא שיחקת אותה ערס...

אל מי את מאיימת?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח המורה קוראת לך צח ?


זה השם הפרטי שלו אתה יודע...
איזה ילד סתימה אתה

וצח... איזה מעפן אתה... :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה סרט היה בכיתה היום
הייתי בשיעור ואיזה ילד אחד שרוט מריץ צחוקים אחורשמוטה
קיצר לא דיברתי ורק צחקתי בקשט
פתאום המורה עושה לי
"צח צא החוצה"
ואני כזה
"מה למה לא דיברתי"
קיצר התחלתי להתווכח איתה וזה אמרתי לה
"אין לא יעזור אני לא יוצא עד שלא תגידי לי מה עשיתי"
קיצר עושה לי
"אם אתה לא יוצא השעיה"
באתי הרמתי את התיק שלי והפכתי את השולחן על הריצפה ואמרתי לה ב-פנים
"כוס אימא שלך יא זונה"
נראה לי מחר אני מושעה
:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחח
אשכרה איזה נוסטלגיה !
כל הכבוד אחי !
כוס אמק איך שנאתי את המורות המעצבנות בקטעים כאלה ...
הייתי עושה אותו דבר אחי !
אותי בפעמים שהישעו נהניתי אחושרמוטה ! גם לא באים לשיעורים
וגם זה באישור ! להורים שלי גם ככה לא איכפת כי במילא לרוב השיעורים
לא הגעתי ... היה לי הסכם עם רוב המורות שאני ניגש רק למיבחנים
ולא מגיע לשיעורים !
קלאסה !
כמעט ורק למתמטיקה וכימייה הייתי מגיע ...
Scorchio
חחחחחחחחחח אני לא מושעה אבל הכריחו אותי להגיד לה סליחה
:)
AnthemFreak
מה אתה משוגע???
מה אתה מקלל את המורה?
ועוד זורק שולחנות באויר???
או שיש לך הרבה אומץ או שאתה שרוט!!
חח
בחיים לא הייתי עושה דבר כזה!!!!!!
למרות שאני די אמיץ!:cool: :cool:
Hell_Copter
זה ממש תלוי איזה מורה זו...

הייתה לי שנה שעברה מורה לאזרחות שהיא גם המורה של תומר ואיתה בחיים אני לא יתעסק....
היא גם כל הזמן מאיימת על כולם שהיא תביא להם מכות שהם מדברים...

אבל המורה שלי לאנגלית שנה שעברה היה בית זונות...
צעקתי עליה חופשי...
אמרתי לה מה את דפוקה!?
וכאלה דברים כל הזמן....

NyKoN
ארמ
אני אחזור שניה לטופיק

יום הורים זה זין
אבל אין להורים שלי מה לקחת ממני יותר
דמי כיס? אני בקושי משתמש בכסף
טלויזיה? אין לי זמן לראות בכלל
מחשב? גם ככה לקחו לי

נכשלתי במבחן של 5 יחידות וגם בבוחן וכשהם יגלו זה יהיה איזה יום של זיבולי שכל על כמה שאני הורס את העתיד ובלה בלה בלה ואחרי זה שקט
ועכשיו אוף טופיק

מורים בתיכון זה זנות רצינית
אפשר לצעוק כממממממה שאתה רוצה
אני צועק על המורה ללשון על המורה לערבית וצוחק על המורה לספורט
t0xIc
פחחחח אצלנו הכל בית זונות

אם תיראו מה אנחנו עושים בכיתה אתם תגידו שזה כיתה טיפולית באמא שליי
כמו מפגריםםם צוחקים על המורה כזה נגיד המורה אומרת משו אחד עושה לה
טוב סתמי סתמי תפה.. אין לא דופקים חשבון מממ חחח אני לא ישכח תיום שהיתה לנו מורה שהיינו צריכים לעמוד שהיא ניכנסת יום אחד אף אחד לא עמד כולם ישבו וזה טוב העברנו אתזה פיתאום באמצע השיעור כול הכיתה קמה ומתחילה לשיר את התיקווה המורה אבל כללל הכיתהה אין ואללה זה היה כ"כ מצחיק עשו לנו שיחות וכו' חפיף עכשיו הכיתה נירגע חבל על הזמן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement