|
אספת הורים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני עדיין חושב שמין עם גברים זה מגעיל (אלונה אל תקחי אישית) אז אני
עוד בסדר |
מה אתה מציע לי לעבור לבנות?
:stongue: :haha: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מה אתה מציע לי לעבור לבנות?
:stongue: :haha: |
כן...
זה הכי יפה בעולם לראות לסביות!!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
כן...
זה הכי יפה בעולם לראות לסביות!!!! |
אמממ.... יכול להיות, זה די מעניין ואפשר לנסות, אבל בכל זאת אני חולה על גברים
ושום דבר לא יעזור!!:D |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אמממ.... יכול להיות, זה די מעניין ואפשר לנסות, אבל בכל זאת אני חולה על גברים
ושום דבר לא יעזור!!:D |
לדעתי בת דו מינית זה הכי טוב!:]
הפנטזיה שלי זה אני עם עוד שתי נשים:]] |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by t0xIc
לדעתי בת דו מינית זה הכי טוב!:]
הפנטזיה שלי זה אני עם עוד שתי נשים:]] |
של כולנו |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
של כולנו |
בדיוק מה שבאתי להגיד, פנטזיה של כל אחד...
חחח... חבר שלי חברה שלי מנסה לשכנע אותי לעזור לו להגשים את הפנטזיה הזאת...:D |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בדיוק מה שבאתי להגיד, פנטזיה של כל אחד...
חחח... חבר שלי חברה שלי מנסה לשכנע אותי לעזור לו להגשים את הפנטזיה הזאת...:D |
אולי תעיפי את חבר שלך ואני יבוא בימקומו???
לא רעיון טוב? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אולי תעיפי את חבר שלך ואני יבוא בימקומו???
לא רעיון טוב? |
חבר של חברה שלה רוצה שהיא תעשה שלישייה איתם...
איזה שפה אתם מדברים אנשים?!?! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר של חברה שלה רוצה שהיא תעשה שלישייה איתם...
איזה שפה אתם מדברים אנשים?!?! |
"חבר שלי חברה שלי "
זה מה שהיה רשום
חבל שלי ( של אלונה) חברה שלי (של אלונה) לא מובן? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
"חבר שלי חברה שלי "
זה מה שהיה רשום
חבל שלי ( של אלונה) חברה שלי (של אלונה) לא מובן? |
זה אמור להיות חבר של חברה שלי...
הבנת הנקרא אחי.... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה אמור להיות חבר של חברה שלי...
הבנת הנקרא אחי.... |
חחח זה מה שהיה רשום אין לי מוח בשביל לחשוב מה היה צריך להיות רשום |
|
|
| itamarsan |
| תשמע אחיייי גם לי יש את הקטע הזה ובסוף ההורים באים ואומרים לי שאני אחלה אבל כול הזמן אני צריך להשתפררר איזה מרגיזזזז אבל לא נורא שטיות:):):):):) |
|
|
|
|