|
שם לדי ג'יי!!! עזרה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| dj balagan:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| NyKoN |
מה זה השמות האלה?
אתה רציני?
זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח'
זה שמות של דיג'יים בכיתה ח'
כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו
אני מסכים עם איזי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אחי למה להוסיף
DJ
לפני השם
זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל
תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו
River dust.
או
menashe kadishman
הכל בהמור אנשים על תיקחו ברצינות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אחי למה להוסיף
DJ
לפני השם
זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל
תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו
River dust.
|
ואללה שם יפה
RIVER DUST
באמת אחלה ...
גם אני חושב שלא צריך דייג'יי לפני השם ... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
קבל המלצה לשם של הטראק הראשון או הדיסק הראשון שאתה הולך להוציא
..............
Million Voices
.............. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
THE ANGELS |
גם יפה ...
:)
לדיסק הראשון :
ITS GETTING LATE .... |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה זה השמות האלה?
אתה רציני?
זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח'
זה שמות של דיג'יים בכיתה ח'
כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו
אני מסכים עם איזי |
חחח
ומה אתה חושב שאני הולך לעשות???
לתקלט לאנשים בצבא
אני עושה מסיבות לילדים בכיתות ה' ו' ז' ח' , לגילאים האלה
בטח שאני יצטרך כאלה שמות!!!!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
לפי עצת מוש
האלייאס שלי
הוא
LigDJ
איזה מגניב :) |
|
|
| Hell_Copter |
| Transformation!!!!!!! |
|
|
| AnthemFreak |
חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו:D :D :D
בטוח נחשב למועמד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו:D :D :D
בטוח נחשב למועמד |
לא בא לבאס אבל לא אהבתי ... |
|
|
|
|