return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
שם לדי ג'יי!!! עזרה (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
dj balagan:crazy: :crazy: :crazy:
NyKoN
מה זה השמות האלה?
אתה רציני?

זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח'
זה שמות של דיג'יים בכיתה ח'
כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו

אני מסכים עם איזי
GLoBaL-MUZiK
אחי למה להוסיף
DJ
לפני השם
זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל
תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו

River dust.
או
menashe kadishman

הכל בהמור אנשים על תיקחו ברצינות
luckystrike
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אחי למה להוסיף
DJ
לפני השם
זה לא שאתה מוכר וישלך לייבל מאחוריך או דברים כאלה, אתה מתחיל
תנסה למצוא שם כזה מוזר שיוצר התעניינות כמו

River dust.


ואללה שם יפה
RIVER DUST
באמת אחלה ...

גם אני חושב שלא צריך דייג'יי לפני השם ...
DjChook
THE ANGELS
GLoBaL-MUZiK
קבל המלצה לשם של הטראק הראשון או הדיסק הראשון שאתה הולך להוציא

..............
Million Voices
..............
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
THE ANGELS



גם יפה ...
:)


לדיסק הראשון :

ITS GETTING LATE ....
AnthemFreak
quote:
Originally posted by NyKoN
מה זה השמות האלה?
אתה רציני?

זה שמות לא של דיג'יים שהולכים לתקלט לילדים בכיתה ח'
זה שמות של דיג'יים בכיתה ח'
כאלה מעפנים שחבר שלהם סידר להם להופיע ברדיו שהוא עושה מהמחשב שלו ושיש איזה 5 אנשים ששומעים אותו

אני מסכים עם איזי

חחח
ומה אתה חושב שאני הולך לעשות???
לתקלט לאנשים בצבא
אני עושה מסיבות לילדים בכיתות ה' ו' ז' ח' , לגילאים האלה
בטח שאני יצטרך כאלה שמות!!!!!!!
Gil Shwarts
לפי עצת מוש
האלייאס שלי
הוא

LigDJ

איזה מגניב :)
Hell_Copter
Transformation!!!!!!!

AnthemFreak
חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו:D :D :D
בטוח נחשב למועמד
luckystrike
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חשבתי על משהו מגניב
אני יקרא לעצמי::::
קחו אויר!!
אני יקרא לעצמי:::
disk jockie
יענו
dj
מה לא יפה??
גבירותי ברבותי קבלו את::
disk jockie!!!!!
ווואאאאאאווווווואאאאוו:D :D :D
בטוח נחשב למועמד


לא בא לבאס אבל לא אהבתי ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement