|
שם לדי ג'יי!!! עזרה
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
ממצב אחים שלי?!?
שוב...
אני צריך את עזרכתם!!!:rolleyes:
כמו שאתם יודעים (או שאתם לא) בקרוב מאוד אני מקבל את הציוד שלי!!!
מיקסר ועוד שתי סידי'ס ואוזניות וכו',בקיצור
אני וחברי (שותף לעסק) רצינו להתחיל לעשות די ג'יי
מסיבות לילדים בכיתות
ה' ו' ז' וגם ח' !!!אזז
עוד לא ממש בחרתי שם!!
לדי ג'יי
כאילו קוראים לנו
dj anthraxx
אבל ראסמי מי יזמין די ג'יי שקוראים לו ככה
שלא יחשבו שאנחנו אפגניסטנים
חשבתי משהו בסגנון של:
dj fire
dj ice
dj mix
dj dance
dj flash
dj light
dj titantium
משהו בסגנונות האלה
כאלה פשוטים!!!
בקיצור תגידו לי מה אתם חושבים ואם יש לכם משהו משלכם שלא כתבתי גם טוב!!!
בתודה מראש
Dj AnthraXx
:D :D :D |
|
|
| DjChook |
חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד
Dj Fire & Ice mix
LOL
אחי
אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם
DJ MEDUZA
ופעם אחת
THE ANGELS
זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם
העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד
Dj Fire & Ice mix
LOL
אחי
אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם
DJ MEDUZA
ופעם אחת
THE ANGELS
זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם
העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם |
ראסמי, אני וחבר שלי היינו בזמנו
Dj boom
(לא היה רעיון שלי :))
חחחחחחחחח, איזה קטעים... :stongue: |
|
|
| Izzy |
i hate the whole DJ _____ thing
i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Izzy
i hate the whole DJ _____ thing
i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l |
yea
but i'm not going global!!!
I'm just doing parties for litlle kids!! so i want a cool name!!! |
|
|
| Narcotic Mind |
תגיד שירן
קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ?
אם קנית, מאיפה ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
כשאני עסקתי בזה עם חבר שלי, השם שלנו היה
The Soundblasters
ואז החלפנו את זה ל
Mr. Volume
אני מרשה לך לאמץ את השמות אם אתה רוצה
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| nesher |
dj nosim "mishka" kozakakashvily... (the smellynator)
hashem ahi tov
:haha: :happy2: |
|
|
| Scorchio |
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!! |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תגיד שירן
קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ?
אם קנית, מאיפה ? |
אני מזמין רק עוד איזה 8 ימים למה כתוב באתר שזה מגיע ככה תוך ארבעה חמישה ימים מיום ההזמנה למקום שההורים שלי יתאכסנו
בבית מלון ביוסטון טקסס!!!
אם אני יזמין את זה עכשיו לא יהיה לזה תועלת!!!
הכסף כבר מוכן והכל אני רק מחכה לזמן הנכון להזמנה וזהו!!
יאאלה אני לא יכול לחכות:gsmile: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!! |
יאאאאאללללללללללההההה!!
זה השם
חחחחחח
חשבתי על עוד שתי שמות:::::::
Dj Chaos
Dj Storm
שמות פצצות מה לא??? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!! |
יאאאאאללללללללללההההה!!
זה השם
חחחחחח
:D :D :D
חשבתי על עוד שתי שמות:::::::
Dj Chaos
Dj Storm
שמות פצצות מה לא??? |
|
|
|
|