return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
שם לדי ג'יי!!! עזרה
View this Thread in Original format
AnthemFreak
ממצב אחים שלי?!?
שוב...
אני צריך את עזרכתם!!!:rolleyes:
כמו שאתם יודעים (או שאתם לא) בקרוב מאוד אני מקבל את הציוד שלי!!!
מיקסר ועוד שתי סידי'ס ואוזניות וכו',בקיצור
אני וחברי (שותף לעסק) רצינו להתחיל לעשות די ג'יי
מסיבות לילדים בכיתות
ה' ו' ז' וגם ח' !!!אזז
עוד לא ממש בחרתי שם!!
לדי ג'יי
כאילו קוראים לנו
dj anthraxx
אבל ראסמי מי יזמין די ג'יי שקוראים לו ככה
שלא יחשבו שאנחנו אפגניסטנים
חשבתי משהו בסגנון של:
dj fire
dj ice
dj mix
dj dance
dj flash
dj light
dj titantium
משהו בסגנונות האלה
כאלה פשוטים!!!
בקיצור תגידו לי מה אתם חושבים ואם יש לכם משהו משלכם שלא כתבתי גם טוב!!!
בתודה מראש
Dj AnthraXx
:D :D :D
DjChook
חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד

Dj Fire & Ice mix

LOL

אחי

אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם
DJ MEDUZA
ופעם אחת
THE ANGELS

זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם
העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
חחח רק את שלושת הראשונים זה כבר מישהו אחד

Dj Fire & Ice mix

LOL

אחי

אני וחבר שלי שהיינו דיג'יים קראנו לעצמנו פעם
DJ MEDUZA
ופעם אחת
THE ANGELS

זה ככ לא משנה לאף אחד איך קוראים לכם
העיקר שילדים קטנים מתלהבים ומספרים לחברים שלהם


ראסמי, אני וחבר שלי היינו בזמנו
Dj boom
(לא היה רעיון שלי :))
חחחחחחחחח, איזה קטעים... :stongue:
Izzy
i hate the whole DJ _____ thing
i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Izzy
i hate the whole DJ _____ thing
i usually prefer DJ's with just their names (ferry corsten, armin van buuren) or their nicknames (tiesto, izzy). but anyways i was trying to think of something cool for you but my mind isnt working, long day at school... g/l

yea
but i'm not going global!!!
I'm just doing parties for litlle kids!! so i want a cool name!!!
Narcotic Mind
תגיד שירן
קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ?
אם קנית, מאיפה ?
HyPeRSoNiC
כשאני עסקתי בזה עם חבר שלי, השם שלנו היה
The Soundblasters

ואז החלפנו את זה ל
Mr. Volume

אני מרשה לך לאמץ את השמות אם אתה רוצה
:D :D :D :D :D :D
nesher
dj nosim "mishka" kozakakashvily... (the smellynator)
hashem ahi tov
:haha: :happy2:
Scorchio
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!!
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תגיד שירן
קנית או הזמנת כבר ציוד או שזה רק בתכנון ?
אם קנית, מאיפה ?

אני מזמין רק עוד איזה 8 ימים למה כתוב באתר שזה מגיע ככה תוך ארבעה חמישה ימים מיום ההזמנה למקום שההורים שלי יתאכסנו
בבית מלון ביוסטון טקסס!!!
אם אני יזמין את זה עכשיו לא יהיה לזה תועלת!!!
הכסף כבר מוכן והכל אני רק מחכה לזמן הנכון להזמנה וזהו!!
יאאלה אני לא יכול לחכות:gsmile:

AnthemFreak
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!!

יאאאאאללללללללללההההה!!
זה השם
חחחחחח

חשבתי על עוד שתי שמות:::::::
Dj Chaos
Dj Storm
שמות פצצות מה לא???
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב
יש לי בדיוק את השם בשבילך
קבלו את
דיג'ייייייייי פחימה!!!!!

יאאאאאללללללללללההההה!!
זה השם
חחחחחח
:D :D :D
חשבתי על עוד שתי שמות:::::::
Dj Chaos
Dj Storm
שמות פצצות מה לא???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement