|
נאצים
|
View this Thread in Original format
| Koodoo |
אבא: בני מה אתה רוצה ליומולדת?
בן: אני רוצה אופניים!!
אבא: בשביל מה לך אופניים?!??!?!?!
יש לך כבר כסא גלגלים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אבא: בני מה אתה רוצה ליומולדת?
בן: אני רוצה אופניים!!
אבא: בשביל מה לך אופניים?!??!?!?!
יש לך כבר כסא גלגלים |
ימן דבר ראשון למה אתה נאצי אבל????????
ודבר שני אם יש לך בדיחה תרשום את בטרד של הבדיחות,
יש פה כאלה שממש מתעצבנים מזה... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
ימן דבר ראשון למה אתה נאצי אבל????????
ודבר שני אם יש לך בדיחה תרשום את בטרד של הבדיחות,
יש פה כאלה שממש מתעצבנים מזה... |
מוות לנאצים
:)
והם אמרו שאני צריך לפתוח טרד חדש ולהציג את עצמי
אז פתחתי
אממ... אני שגיא ימיני מר"ג חבר של חן ואורן הטמבל |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by guetag
מה המצב גבר?
ברוך הבא:cool: |
תודה:)
והכל טוב
מה איתך? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ברוך הבא לפורום
אני אורן
בן 16 מיבנה
נעים מאוד..........:D |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא...
לא משהו הבדיחה שלך אבל...:o |
|
|
| DjChook |
חחח ד"א אם בטעות אני אפנה למישהו כהשחור, תעדו שאני מתכוון לשגיא
הוא שחור :)
וראסמי חרא בדיחה ימן, אתה יכול יותר |
|
|
| Tarantula |
ברוך הבא לפורום !@@$%!@:D :D
נעים מאוד אני אלונה...:toothless |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח ד"א אם בטעות אני אפנה למישהו כהשחור, תעדו שאני מתכוון לשגיא
הוא שחור :)
וראסמי חרא בדיחה ימן, אתה יכול יותר |
חחח סורי שאני לא מצחיק אותכם בפורום
במציאות זה יותר מצחיק... חן יא טמבל שאל את הפריקים.. הם צחקו על זה יותר מדיי |
|
|
| nesher |
ברוך הבא גבר
יש לי אותך כבר ב
icq
:D :D
אם אתה משוגע כמו אורן וחן
אז סבבה
;) |
|
|
|
|