return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
נאצים
View this Thread in Original format
Koodoo
אבא: בני מה אתה רוצה ליומולדת?
בן: אני רוצה אופניים!!
אבא: בשביל מה לך אופניים?!??!?!?!
יש לך כבר כסא גלגלים
NaOren
quote:
Originally posted by Koodoo
אבא: בני מה אתה רוצה ליומולדת?
בן: אני רוצה אופניים!!
אבא: בשביל מה לך אופניים?!??!?!?!
יש לך כבר כסא גלגלים



ימן דבר ראשון למה אתה נאצי אבל????????
ודבר שני אם יש לך בדיחה תרשום את בטרד של הבדיחות,
יש פה כאלה שממש מתעצבנים מזה...
Koodoo
quote:
Originally posted by NaOren



ימן דבר ראשון למה אתה נאצי אבל????????
ודבר שני אם יש לך בדיחה תרשום את בטרד של הבדיחות,
יש פה כאלה שממש מתעצבנים מזה...


מוות לנאצים
:)
והם אמרו שאני צריך לפתוח טרד חדש ולהציג את עצמי
אז פתחתי
אממ... אני שגיא ימיני מר"ג חבר של חן ואורן הטמבל
guetag
.
Koodoo
quote:
Originally posted by guetag
מה המצב גבר?
ברוך הבא:cool:


תודה:)
והכל טוב
מה איתך?
HyPeRSoNiC
ברוך הבא לפורום
אני אורן
בן 16 מיבנה
נעים מאוד..........:D
Flotser
ברוך הבא...

לא משהו הבדיחה שלך אבל...:o
DjChook
חחח ד"א אם בטעות אני אפנה למישהו כהשחור, תעדו שאני מתכוון לשגיא

הוא שחור :)


וראסמי חרא בדיחה ימן, אתה יכול יותר
Tarantula
ברוך הבא לפורום !@@$%!@:D :D
נעים מאוד אני אלונה...:toothless
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
חחח ד"א אם בטעות אני אפנה למישהו כהשחור, תעדו שאני מתכוון לשגיא

הוא שחור :)


וראסמי חרא בדיחה ימן, אתה יכול יותר


חחח סורי שאני לא מצחיק אותכם בפורום
במציאות זה יותר מצחיק... חן יא טמבל שאל את הפריקים.. הם צחקו על זה יותר מדיי

nesher
ברוך הבא גבר
יש לי אותך כבר ב
icq
:D :D
אם אתה משוגע כמו אורן וחן
אז סבבה
;)
DjChook
הפריקים טיפשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement