return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תראו איזה חבר טוב אני :)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
לחברה שלי יש יום הולדת מחר
ולכן היום היה לי יום קניות :)

בקיצור
קניתי לה דובי ע-נ-ק של אריה מזה חמוד חבל"ז!!!
מלא אנשים צחקו עליי בקניון:
"הנה חייל עם נשק שהולך עם דובי כדי שישמור עליו"
ברור שזה היה רק בצחוק אחרת לא יודע מה הייתי עושה להם.

בכל אופן, קניתי לה גם תליון מזהב טהור 16 קאראט עם השם שלה חרוט עליו

ובנוסף לכל זה, גם כרטיס מגניביישן כזה שכתבתי בו כמה דברים

קניתי לה גם חלוק כזה מגניב עם תמונה שלי ושלה על הגב
יצא מזה מגניב

ולבסוף, עשיתי לה "שיר בהפתעה" שאת זה אני אמור לקבל מחר בבוקר :)


תגידו שאני לא חבר טוב :)

נ.ב

חלקכם יחשבו שזה לא מה שאני קונה לה אלא העיקר הכוונה
ובכן, הכוונה לא מספיקה בשבילי :)
MoSH_MaN
פשיייייייי הסתדרת

איזה מתנות

סחטיין!
HyPeRSoNiC
טחון!!!!!!!!!!
:D :D :D

סתם....... חחחחחחח
איזה חמוד אתה!!!!!!
אתה גם יוצא איתה לאנשהו?
Gil Shwarts
ברור שאני יוצא איתה :)
אני לוקח אותה לפורום כששם, למעשה, תהיה מסיבת ההפתעה שלה :)

אחי אני משקיע אני :)
HyPeRSoNiC
סבבה
תהנו שניכם אחי!!!!!!
luckystrike
הלוואי עליי שיהיה לי כסף לחצי מזה ...

היום כיבו לי את החשבון פלאפון גם לשיחות נכנסות
:(

כוס אמק ...
התקשרתי לאורנג' והתחלתי לצעוק עליהם
אחרי שעה של צעקות הם הסכימו לפתוח לי אותו אם אני ייתן מקדמה של
300 שקל ...
אמרתי להם - מה אתם מפגרים אני חייב להם אלפיים לא סתם אין
לי כסף...
בסופו של דבר פתחו לי לשיחות נכנסות רק עד מחר ב12 בצהריים ...
:(
למישהוא יש 2000 שקל להביא לי עד מחר ב 12 ?
:(
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
הלוואי עליי שיהיה לי כסף לחצי מזה ...

היום כיבו לי את החשבון פלאפון גם לשיחות נכנסות
:(

כוס אמק ...
התקשרתי לאורנג' והתחלתי לצעוק עליהם
אחרי שעה של צעקות הם הסכימו לפתוח לי אותו אם אני ייתן מקדמה של
300 שקל ...
אמרתי להם - מה אתם מפגרים אני חייב להם אלפיים לא סתם אין
לי כסף...
בסופו של דבר פתחו לי לשיחות נכנסות רק עד מחר ב12 בצהריים ...
:(
למישהוא יש 2000 שקל להביא לי עד מחר ב 12 ?
:(


כן
במקרה אמא שלי הביאה לי היום 2000 שקל לקנות לחם בסופר
אני יוכל לאפות לה לחם במקום ולהביא לך את הכסף......
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

סתם אחי....... יש לי איזה 500 שקל אבל אני חוסך לקנות מיקסר שיגיע עוד חודשיים לארץ שעולה 1800 שקל.......
בעסה....... אני עני!!!!!!!
MoSH_MaN
אפשר לשאול איך יחש לך חוב של 2000 שקל?
Flotser
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לחברה שלי יש יום הולדת מחר
ולכן היום היה לי יום קניות :)

בקיצור
קניתי לה דובי ע-נ-ק של אריה מזה חמוד חבל"ז!!!
מלא אנשים צחקו עליי בקניון:
"הנה חייל עם נשק שהולך עם דובי כדי שישמור עליו"
ברור שזה היה רק בצחוק אחרת לא יודע מה הייתי עושה להם.

בכל אופן, קניתי לה גם תליון מזהב טהור 16 קאראט עם השם שלה חרוט עליו

ובנוסף לכל זה, גם כרטיס מגניביישן כזה שכתבתי בו כמה דברים

קניתי לה גם חלוק כזה מגניב עם תמונה שלי ושלה על הגב
יצא מזה מגניב


ולבסוף, עשיתי לה "שיר בהפתעה" שאת זה אני אמור לקבל מחר בבוקר :)


תגידו שאני לא חבר טוב :)

נ.ב

חלקכם יחשבו שזה לא מה שאני קונה לה אלא העיקר הכוונה
ובכן, הכוונה לא מספיקה בשבילי :)


אפשר להיות חברה שלך גיל??

:crazy: :crazy:

חחחחחח,

כלי, באמת סחטיין על ההשקעה
DjChook
בונא גיל, אני בהלם, אתה ממש ממש ממש תותח !

פעם הספיק "לא לשכוח" לא ?

Tarantula
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
לחברה שלי יש יום הולדת מחר
ולכן היום היה לי יום קניות :)

בקיצור
קניתי לה דובי ע-נ-ק של אריה מזה חמוד חבל"ז!!!
מלא אנשים צחקו עליי בקניון:
"הנה חייל עם נשק שהולך עם דובי כדי שישמור עליו"
ברור שזה היה רק בצחוק אחרת לא יודע מה הייתי עושה להם.

בכל אופן, קניתי לה גם תליון מזהב טהור 16 קאראט עם השם שלה חרוט עליו

ובנוסף לכל זה, גם כרטיס מגניביישן כזה שכתבתי בו כמה דברים

קניתי לה גם חלוק כזה מגניב עם תמונה שלי ושלה על הגב
יצא מזה מגניב

ולבסוף, עשיתי לה "שיר בהפתעה" שאת זה אני אמור לקבל מחר בבוקר :)


תגידו שאני לא חבר טוב :)

נ.ב

חלקכם יחשבו שזה לא מה שאני קונה לה אלא העיקר הכוונה
ובכן, הכוונה לא מספיקה בשבילי :)


איזו השקעה... חבל על הזמן...
בטח כיף להיות חברה שלך...:D
מזל טוב לה דרך אגב...:stongue:
Koodoo
אני יודע למי יש כסף פה בשביל כווווווווווווווווולם
חחחחח :)
כן כן..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement