|
Dj MoSH_MaN & ADiSH - More & More (Pre Beta Radio Mix)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
טוב דבר ראשון אחים שלי
אני חייב לציין שזה גירסא ראשונה ומהירה!
יש לנו עוד הרבה מה לעבוד וזה יהיה ממש יותר ארוך אבל רציתי להשמיע לכם את זה
ותגידו מה אתם חושבים
אז בבקשה תורידו בהמוניכם!!
GO HERE
*FEEDBACK* |
|
|
| HyPeRSoNiC |
*right click*------>*save target as....*
תגובה בעוד כמה דקות אחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בונא מוש אתה תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בן זונה של טראק!!!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
תקשיב
יש לך מלודיה בת בת בת זונה
אני במקומך לא הייתי מושך את זה לכיוון ההארד טראנס
אלא יותר למלודי - אפליפטינג
ואני יעז לומר גם
פרוגרסיב
יש עוד הרבה עבודה על הקטע
אבל מנגינה יפה מאוד
נסה להוסיף לה איזה משהו ברקע... |
|
|
| Pinto |
טרק טוב יצא..
עשית אותו בפרוטי לופס ? |
|
|
| luckystrike |
אחי הורדתי - אני חייב לזוז ...
אני יקשיב יותר מאוחר וישאיר תגובה
:) |
|
|
| NaOren |
מוריד עכשיו...
ישאיר תגובה אח"כ...... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זה אשכרה יצא ממש יפה
אהבתי מאוד את ההתחלה, עם הפעמונים האלה...
1:15
הכניסה הראשונה של הבאסים יפה
1:21
אני שומע פה פאק קטן
שהכנסתם הייטים סתם בלי שום מעבר, זה לא נשמע כל כך טוב
תנסה לשפר את זה
2:58
אני שומע פה כניסה נוסך פולסדרייב, יצא לך ממש טוב
המלודיה...לדעתי משהו לא מספיק בה
הממ
תנסה אולי לשלב בתוכה סינטים בסגנון שהבאת ב 1:16
אם תשלב את זה טוב זה יצא בן זונה
או שתנסה לשלב כל סינט ארוך יותר
ט ט ט ט-----------ט ט ט טוווווווו
משהו כזה...
חחחחחח
אני נשמע כמו מפגר, אבל פשוט יש לי מלודיה נהדרת עכשיו בראש, ואני מנסה להסביר לך אותה במילים
לא משנה, בכל מקרה יצא לך טראק הארד טראנס מצויין
ותנסה גם להבין את מה שניסיתי להסביר לך ואולי תבדוק אם זה מתאים
:) |
|
|
| Flotser |
אהבתי !
בעיקר אהבתי את הטופים ברקע ממש מקצועי יצא לך,
קצת האמת הפריע לי הצלילים האלה הקטועים בתחילת השיר...
והמנגינה באמת בת-זונה, וגם השתמששת במנגינה בסינט שמזכיר ככה קצת את זה של ש.ו.ק.ק
:wtf: |
|
|
| DjChook |
אוקיי אחי תגובה...
עד הדקה 2:19
אין לי תלונות, הכל זורם יפה לדעתי, וממש יפה
מאז, המלודי שעולה, לדעתי לא מתאימה לעלות מאפס, כאילו זה מלודי שחוזרת על עצמה בקטע יחסית נורא קטן,
פתאום ב 2:48 אתם הופכים אותה לקול צווחני וממש לא במקום
ואז העליה ? מה זה פתאום נהיה החיקוי ל
MORE AND MORE
האמיתי ?
ממש ממש חלש, לדעתי...
וזה לא מלודי שמתאים לה
BREAK
לפני שנכנסים באסים.
עכשיו זה היה הפידבק
הצעות לשיפור...
המלודי ב
BUILD UP
שד"א כמו שגיל אמר הרבה יותר מתאים ל
UPLIFTING
למרות שאני יודע שאתה רוצה להיות
THE NEXT DJ ISAAC
:)
אז אתה צריך קולות אופרה / עוגבים ממש גבוהים בשביל לקבל אקפט ממש מוצלח לעליה, והיא צריכה להיות מלוות ב
SNARE
מטורף של עליה, ולא בברייק לדעתי
עכשיו בקשר לשיפוצים הקטנים, אני חושב שזה ממש קטע של או שאתה אוהב או שאתה לא, כי הבאסים ממש טוביםף והמלודי הראשונה ממש טובה, אז זה מוזר שאחכ אתה יורד לווליום אפס ועולה עם מלודי חד-גווני
אהה ועוד משהו, אחרי העליה, שמתחיל הבאסים, הקטע עצמו נשאר יותר מדי בשילוב של
BASS + MELODY
ולא משתנה טיפה , לרוב, כמו באיג'יי, שירים משתנים כל כמה ביטים מכל טיפה יותר נמוך ליותר גבוה (בבס) וזה נותן אפקט של ערבוב צלילים שלדעתי מעשיר את השיר
(זה היה חרוז לסיום)
קיצור
אתה מעפן
סתם מת עליך אחי
אני בהלם שאתה יצרת את זה, אני חושב שסתם דפקת את השם שלך בסוף |
|
|
| Vortex_SA |
אוקי, מהתחלה, קודם כל, זה לא רדיו מיקס, איפה הרדיו ואיפה המיקס, זה שזה קצר מכרגיל לא הופך את זה לרדיו מיקס, תעשה מבנה של רדיו מיקס, עם התחלה וסיום בשביל הרדיו... ה"פעמונים" האלה בהתחלה ממש לא בקצב טוב, תנסה להשאיר את כל התוים על אותו תו ותראה איזה יופי, יש את הקטע "אייזק" הזה, ממש לא יצא טוב, אייזק לוקח סינט ומשנה לו את הפיטש בדראסטיות לא את הפילטר... הצליל של המלודיה דיי חלש, המלודיה עצמה גם לא משהו, זה למעשה לא מלודיה בכלל...
יותר מדיי ריוורב על הטראק הזה, צריך ריוורב עדין, כי בד"כ יש לך את האקוסטיקה של המועדון בתור ריוורב, הקצב דווקא סבבה, אבל יש כל מיני שטויות ברקע שמפריעות, קיצר, תבנה את הטראק מחדש, סאונד יותר טוב... קיצר, הרבה עבודה יש לכם... |
|
|
|
|