return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Oud & Nieuw: Awakenings/Qontact of... ???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Trancefeest/Technofeest........met een hele meut/in me eentje..........hmmzzzz :conf:
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Wicked furby
denk dak weer met een hoop vrienden een feest(je) ga geven vorig jaar ook gedaan en het was egt super cool goeie muziek heel gezellig (op een paar klotehommels na) dusja dit jaar weer denk ik


Denk dat dat dit jaar bij ons ook zo gaat worden. Draaitafeltje regelen en er zelf wat gezelligs van maken :)

GreetZ, DC
stefv
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Denk dat dat dit jaar bij ons ook zo gaat worden. Draaitafeltje regelen en er zelf wat gezelligs van maken :)

GreetZ, DC


jahh draaitafels in de huiskamer zetten, samen met wat vrienden beetje chillen enzo..:D :D
of gewoon in de plaatselijke discotheek flink zuipen..:crazy: :crazy: :crazy:
magrec
Ik denk dat ik naar theQ ga.
Of qontact heeft echt een leuke line up (helaas is astrid resident)
Dj Lex
Word Qontact als het maar een btje leuke line-up is. Heb geen zin om thuis te gaan zitten met vrienden :D
Bellie
Duidelijk AWAKENINGS!!!!!!!!!

Ik zou eerst naar Qontact gaan,maar omdat Awake nu verplaatst is naar 31-12 zijn de plannen dus effies gewijzigd.Letterlijk Knallend het nieuwe jaar in!

GREETZ!!
tijs08
quote:
Originally posted by Bellie
Duidelijk AWAKENINGS!!!!!!!!!



haha, dat was ook wel te verwachten

Ik ga opzeker naar Qontact!! line-up zal volgens mij wel super zijn, zo niet dan is het altijd nog steeds een trance feest in de HMH... waanzinnig gaaf dus :D

eindelijk eens een keer een leuke jaarswisseling.. ipv dat suffe gedoe altijd met oliebollen en astronautjes :stongue:
John
sydney beach ofzow:rolleyes:
TranceFool
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen :rolleyes:
ScuL
ik vind het zo jammer dat die feesten precies op oud & nieuw worden gegeven.

oud & nieuw is iets speciaals en een party past daar niet bij in mijn ogen.
ik ga dan ook met een club vrienden een aantal daagies in een appartement doorbrengen en gewoon lol hebben :)

Little Theseus
quote:
De line up met Liebing & Co zxal waarschijnlijk dus ook niet helemaal doorgaan... wordt aangepast denk ik. Ach ja, ik ga toch naar Qontact


Jaa goedzo hoer!!! :D:D:D

Hee-hoo-end van innercity halfbrak door op Qontact!!!


:rolleyes: was het maar december :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by ScuL
ik ga dan ook met een club vrienden een aantal daagies in een appartement doorbrengen en gewoon lol hebben :)

Ja, ik zit die week ook in een huissie ergens, maar ik ga toch eg wel naar een feessie hoor met O&N :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement