|
Oud & Nieuw: Awakenings/Qontact of... ???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Trancefeest/Technofeest........met een hele meut/in me eentje..........hmmzzzz :conf: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Wicked furby
denk dak weer met een hoop vrienden een feest(je) ga geven vorig jaar ook gedaan en het was egt super cool goeie muziek heel gezellig (op een paar klotehommels na) dusja dit jaar weer denk ik |
Denk dat dat dit jaar bij ons ook zo gaat worden. Draaitafeltje regelen en er zelf wat gezelligs van maken :)
GreetZ, DC |
|
|
| stefv |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Denk dat dat dit jaar bij ons ook zo gaat worden. Draaitafeltje regelen en er zelf wat gezelligs van maken :)
GreetZ, DC |
jahh draaitafels in de huiskamer zetten, samen met wat vrienden beetje chillen enzo..:D :D
of gewoon in de plaatselijke discotheek flink zuipen..:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| magrec |
Ik denk dat ik naar theQ ga.
Of qontact heeft echt een leuke line up (helaas is astrid resident) |
|
|
| Dj Lex |
| Word Qontact als het maar een btje leuke line-up is. Heb geen zin om thuis te gaan zitten met vrienden :D |
|
|
| Bellie |
Duidelijk AWAKENINGS!!!!!!!!!
Ik zou eerst naar Qontact gaan,maar omdat Awake nu verplaatst is naar 31-12 zijn de plannen dus effies gewijzigd.Letterlijk Knallend het nieuwe jaar in!
GREETZ!! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bellie
Duidelijk AWAKENINGS!!!!!!!!!
|
haha, dat was ook wel te verwachten
Ik ga opzeker naar Qontact!! line-up zal volgens mij wel super zijn, zo niet dan is het altijd nog steeds een trance feest in de HMH... waanzinnig gaaf dus :D
eindelijk eens een keer een leuke jaarswisseling.. ipv dat suffe gedoe altijd met oliebollen en astronautjes :stongue: |
|
|
| John |
| sydney beach ofzow:rolleyes: |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb nog geen idee wat ik ga doen :rolleyes: |
|
|
| ScuL |
ik vind het zo jammer dat die feesten precies op oud & nieuw worden gegeven.
oud & nieuw is iets speciaals en een party past daar niet bij in mijn ogen.
ik ga dan ook met een club vrienden een aantal daagies in een appartement doorbrengen en gewoon lol hebben :) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | | De line up met Liebing & Co zxal waarschijnlijk dus ook niet helemaal doorgaan... wordt aangepast denk ik. Ach ja, ik ga toch naar Qontact |
Jaa goedzo hoer!!! :D:D:D
Hee-hoo-end van innercity halfbrak door op Qontact!!!
:rolleyes: was het maar december :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik ga dan ook met een club vrienden een aantal daagies in een appartement doorbrengen en gewoon lol hebben :) |
Ja, ik zit die week ook in een huissie ergens, maar ik ga toch eg wel naar een feessie hoor met O&N :D |
|
|
|
|